47

1.2K 90 39
                                    

"Lina bir şey-" sözümü kesen şey ise Linanin odasının kapısının sert bir şekilde açılması oldu..

Liya

Müdürün içeri girmesi ile şaşkınlıktan ne yapacağımı bilemedim.  Müdür sinirli bir şekilde bize baktı ve konuştu.

"Bayan Angelina. Siz ne yaptığınızı zann ediyorsunuz ?" Diye sordu sakin kalmaya çalışarak.. Angelina ise rahat bir şekilde konuştu.

"Sevgilim ile konuşmam gereken önemli bir konu vardı ?" Diye sordu. Müdür ise sinirli bir şekilde konuştu.

"Onun bir öğrenci olduğunu biliyorsunuz.!" Diye bağırdı.. ben ise onun bir anda bağırması ile irkildim.

"Müdür Bey. Canınıza mi susadınız ?" Uyarıcı bir şekilde konuştu. Müdür ise gözlerini kapattı ve konuştu.

"Bakın. Okulda yaptıklarınız çok fazla. Haddinizi aşıyorsunuz." Dedi. Lina ise sahte bir şekilde güldü ve konuştu.

"Pardon da okul benim ? Bu da istediğimi yaparım demek." Dedi.. müdür ise şaşkın bir şekilde ona baktı.. anlaşılan bunu bilmiyordu.

"Müdür Bey okula yeni geldiniz biliyorum ama bulaşmamaniz gereken 4 insan var. Ve onlardan 2 si de biziz." Dedi. Müdür ise yutkundu ve konuştu.

"Ama yaptıklarınız okul içerisinde yapılacak şeyler değil." Dedi..Lina ise sinirli bir şekilde ona baktı ve konuştu.

"Biz ne yapmışız söyleyin." Dedi ve gözlerini kısarak adama baktı. Adam ise başını eğdi. Verecek bir cavabı yoktu..

"Ben de öyle düşünmüştüm. Bir daha saçma sapan şeyler yüzünden rahatsız etmeyin. Okulda ne yapıp yapmamam gerektiğini iyi biliyorum" dedi. Müdür ise sinirli bir şekilde dışarı çıktı..

"Korktum ya " dedim ve nefesimi verdim. Lina ise güldü ve dudaklarını yanağıma bastırdı.

"Kıyamam ben bebeğime" dedi ve öptüğü yanağımı ısırdı..

"Ya yine köpek gibi ısırma beni " dedim ve koluna vurdum. O ise kahkaha attı ve konuştu.

"Ayıp oluyor.. mercimek duyuyor bunları.. kötü örnek olma çocuğumuza " dedi..ben ise onun çocuğumuza taktığı isime kıkırdadım..

"Ayıp değil ya. Çocuk şimdiden annesinin nasıl birisi olduğunu bilsin değil mi ?" Dedim ve güldüm. O ise duduklarını büzdü ve konuştu.

"Kırıldım ama " dedi. Ben ise kahkaha attım. Çok tatlıydı yaa. Büzdüğü dudaklarını öptüm. O ise gülümsedi ve konuştu.

"Sana bazı sorular soracağım ve dürüst olacaksın" dedi ve yanğımı okşadı..ben ise yanağımı eline yasladım ve olumlu anlamda kafamı salladım.

"Natalia.. sana karşı her hangi bir şiddet uyguladı mı ?" Diye sordu. Yaptığı şeyleri takrar hatırlayınca titrek bir nefes verdim ve olumlu anlamda kafamı salladım. O ise yüzüme yaklaştı.. nazikçe  gözlerimi öptü.. o an ağladığımı fark etmiştim..

"Neler yaptı hepsini anlat güzelim" dedi ve bana sarıldı. Ben ise kafamı göğüslerine yasladım ve derin bir nefes aldım. O ise saçlarımı okşamaya başladı..

"Hamile olduğumu öğrendiği ilk an.. büyük bir kavga ettik. Sonra 2 gün benimle konuşmadı.. zaten odadan pek çıkmadığım için onu da göremiyordum.. 2 gün sonra ise her yanıma geldiğinde sinirli ve içkili oluyordu.. sonra beni dövüyordu.. karnıma attığı tekmeler yüzüme attığı tokatların sayı hesabı yoktu.. bir keresinde çok kötü bir haldeydi.. ben uyuyordum.. beni uyandırdı ve tehtit etmeye başladı.. eğer birisine söylersem beni öldürürmüş.. en önemlisi ise bebeğimi aldırırmış ve arkadaşlarıma zarar verirmiş.. bu yüzden sessiz kaldım... kimseye söyleyemedim.. sen de yoktun zaten.. senin yüzünü bile görememiştim..sadece tek umudum beni ondan kurtarmandı.." dedim ve derin bir nefes aldım.. bunlari anlatmam benim için çok zordu.. o anıları tekrar hatırlamak canımı yakıyordu... tekrar aynı şeyleri hatırlıyordum..

"o gece..bana zorla dokundu.. sonra direndigim için tüm sinirini benden çıkardı.. o gece bayılana kadar beni dövmüştü.. ağzımdan ve burnumdan kan geliyordu.. bebeğimi korumak için elimden gelen her şeyi yaptım.. ona defalarca yalvardım ama gözü dönmüştü.. o gece onun öldüğünü düşündüm.. çünki odamdaki halınin kan gölüne dönme sebebi burnum ve ağzım olamazdı... O gece orda bayıldım.. beni kim hastaneye getirdi bilmiyorum ama bebeğimin yaşadığını öğrenmem benim için en güzel haber olmuştu.. hatırlıyor musun 2 hafta okula gelmemiştim.. işte o zaman iyileşmem için doktor elinden geleni yapıyordu.. " dedim ve Linaya baktım..gözünden akan yaşları fark ettim..

"Seni bırakmamam lazımdı.. ne olursa olsun..hepsi benim suçum.. ya ordakı korumaların hiç biri mi sana yardım etmedi ? Senin sesini duymadılar mi ?" dedi ve çaresiz bir şekilde bana baktı..

"Bilmiyorum.. ama kimse gelmedi ve.Ikimizde suçluyuz. Ama olan oldu.. şimdi sadece geleceğe odaklanalim. Lütfen." Dedim ve gözlerinden akan yaşları öptüm.. o ise büzdüğü dudakları ile bana bakıyordu.. ağlamamak için her zaman böyle yapardı sonra dayanamaz ve ağlardı..

"Ağlamak yok " dedim ve sıkıca ona sarıldım.. o ise kolalarını belime sardı ve okşamaya başladı..

"Seni çok seviyorum biliyorsun değil mi ?" Diye sordu. Ben ise olumlu anlamda kafamı salladım. O ise saçlarımı öptü ve konuştu.

"bir daha onun yüzünü görmeyeceksin.. söz veriyorum. Onun sana yaptıklarının 5 katını ona yapacağım.. onun acı içinde ölmesini istiyorum.. Patrick bana kızacak ama umurumda bile değil..o sürtüğü uzun zaman önce öldürmem gerekiyordu.." dedi ve boynumu öptü. Ben ise olumlu anlamda kafamı salladım.

"Ya başımız beladan kurtulmuyor" dedim ve ofladim. O ise kıkırdadı ve konuştu.

"Benim karım olacaksan bunlara alışman gerecekcek Bayan Liya. " dedi ben ise gülümsedim ve konuştum.

"Sen bu işleri bırakmazsan nah evleniriz canım." Dedim..o ise kaşlarını çattı ve konuştu.

"Aaa o nasıl sözler acı biber sürerim ağzına.. çocuğuma kötü örnek olma " dedi..  sanırım ciddiydi.. son cümleyi ciddiye almasam da ilkinde ciddiydi..

"Özür dilerim anneciğim " dedim ve yavru kedi bakışı atmaya başladım. O ise güldü bana baktı

"Anneciğim demek.." diye mırıldandı..ben  ise olumlu anlamda kafamı salladım..

"Bu gün birlikte gidelim. Önce korumalı eve gideceğiz. Birkaç gün orda kalacağız. Ben karımın tehlikede olmasını istemem." Dedi ve gülümsedi. Ya bu kadın niye bu kadar güzel gülümsüyordu.. aşık oluyordum.. 'zaten aşıksın aptal' dedi iç sesim.. aaaa ben de diyorum ki bu iç sesim nerelerde..

"Ben açım ya" dedim. Lina ise gülümsedi ve nerden çıktığını bilmediğim poşeti bana uzattı.. ve şirin bir şekilde gülümsedi.

"Bir sürü şey aldım. Tuzlu ve şekerli şeyler de aldım.  Ne de olsa canın ne ister bilmiyoruz " dedi ve bana baktı..ben ise mutlu bir şekilde ona baktım..

"Teşekkür ederim" dedim ve gülümsedim. O ise aşık bir şekilde bana baktı ve konuştu.

"Ya çok seviyorum seni" dedi ve dudakarini öptü..ben ise utandığım için başımı eğip poşeti incelemeye başladım.. çilekli pastayi görmem ile kısa bir çığlık attım. Pastayı aldım ve mutlu bir şekilde Linaya baktım..

O ise beni kucağında döndürdü.. sırtım göğüslerine geliyordu karşımda ise onun masası vardı.. küçük kabı masaya koydum ve kapağını açıp pastayı incelemeye başladım.. çok güzel gözüküyordu.. çatalımı aldım ve pastadan biraz aldım..

Ağzıma gelen çilek tadı ile gülümsedim.. resmen aşıktım çilekli pastaya.. mükemmeldi ya.. ömrümün sonuna kadar yiye bilirdim..

"Bebeğim sevdin mi pastayı ?" Diye sordu Lina. Ben ise olumlu anlamda kafamı salladım.

"Mükemmel ya" dedim ağlamaklı bir sesle.. o ise kıkırdadı ve ağzını açtı.. ben ise gülümsedim ve pastadan ona verdim.. pastayı yerken gülümsedi ve olumlu anlamda kafasını salladı.

"Güzel olmuş gerçekten" dedi..ben ise olumlu anlamda kafamı salladım ve yemeye geri döndüm..

Lina telefonunu çıkardı ve haberlere bakmaya başladı.. haberlerde gündemde 2 ci sıradaydik.. yani Lina ve Daniel..

"1 ci sırada ne var baksana bı " dedim. O ise olumlu anlamda kafasını salladı.. haber açılırken gördüğüm fotoğraf ile yediğim pastayı masaya kustum....

Natalia ile ilgili düşüncenizi alayım ??

My Sexy "Teacher ?" (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin