51

1.1K 95 70
                                    

5 yıl sonra

Liya

"Anne" bebeğimin bana seslenmesi ile ona baktım ve kucağıma aldım.

"Efendim kızım ?" Dedim ve yanaklarını öptüm. O ise gülümsedi ve konuştu.

"Acıktım" dedi..ben ise mutfağa doğru yürümeye başladım.. onun için yaptığım yemeği masya bıraktım ve kızımı kucağıma aldım..

"Ne izlemek istersin bebeğim?" Telefonumu elime alırken sordum.. kızım ise hevesli bir şekilde gülümsedi ve konuştu.

"Annem ve seni" dedi..ben ise olumlu anlamda kafamı salladım ve Lina ile olan videolarımızın birini açtım..

Geçmiş

"Liya buraya gel!" Angelinanin bana seslenmesi ile koşarak oraya gittim. Mutfakta bir şeyler yapıyordu en son..

"Hii buranın hali ne böyle ?" Diye sordum.. un yerlere dağılmıştı.. bir kaç tane de yumurta vardı yerde..

"Ya burayı kim temizleyecek şimdi ?" Dedim ve ofladim.. o ise kıkırdadı ve konuştu..

"Ya ne olacak ? Gel şuraya pasta yaptım bak nasıl olmuş ?" Diye sordu..ben ise un olmuş yerlere basmamaya çalışarak yanına gittim..

"Aç bakalım ağzını" dedi ve pastadan birazını bana uzattı. Ben ise gülümsedim ve konuştum.

"Zehirlenmem dimi ? Biliyorsun bebeğin sağlığı için de önemli bu " dedim. O ise duduklarını büzdü ve konuştu.

"Ayıp ya...sen canım pasta çekti demiştin ben de yapmışım işte " dedi. Ben ise büzdüğü dudakarina öpücük kondurdum ve elindeki dilimden bir ısırık aldım..  doktorun numarası neydi ? Ambulans falan çağırın lütfen.. midemi falan yıkacaklar sanırım...

"Nasıl olmuş ?!" Diye sordu heyecanlı bir şekilde.. Berbat olmuş deseydim çok kırılırdı..

"Şey..yani..umm nasıl söylesem.. şekeri az olmuş gibi" dedim. O ise gülümsedi ve elindeki dilimi ağzına attı.. çiğnediği an çöp poşetine koştu ve ağzındakileri oraya tükürdü..

"Sakın yutma.. gel tükür şuraya " dedi. Ben ise olumlu anlamda kafamı salladım ve ağzımdakileri çıkardım..

"Of ya video da boşa gitti " dedi ve duduklarını büzdü. Ben ise şaşkın bir şekilde ona baktım.. ne videosu ?

"Ne videosu ?" Diye sordum..o ise gülümsedi ve telefonu alıp videonu kapattı.. dosyalara girdi ve videonu açtı..

"Liyanin canı pasta çekmişti..ben de ona pasta yapacağım " dedi ve masanın üzerindeki malzemeleri gösterdi.. bir saniye o domates miydi. ??

"Şimdi videoda kadın diyordu ki un yumurta falan filan lazımmış. Ben de dediğini yaptım." Dedi ve videoyu dururdu.. bir süre sonra video açıldı ve Angelinanin yüzüne ve kafasına dökülmüş unu görünce kahkaha attım.. çok tatlıydı..

My Sexy "Teacher ?" (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin