29

3K 123 10
                                    

60 oy sınırı koyuyorum.

"Sikini keseceğim ulan senin kaçma " dedi.. ben ise yutkundum ve koşarak arabaya bindim.. arabayi çalıştıracagim sırada.. siktir.. araba anahtarı... Ananı sikeyim...

Angelina

Gerçek korkuyu iliklerime kadar hiss ettim.. Liya her şeyi yapa bilecek bir potansiyele sahip biriydi.. ne yapacağım ? Kapları kilitlemek..  evet ya.

Hemen kapıları kilitledim ve yutkunarak Liyaya baktım.. o ise arka kapıyı açtı ve içeriye girdi.. ananı sikeyim...

" Sakın kaçayım deme " dedi ve bana baktı..ben ise kapıyı açacağım sırada kapalı olduğu için açılmadı.. hemen açmak için tuşa basacağım sırada Liya bıçağı elime sapladı.. ben ise inleyerek ona baktım..

"Ahh.. pisikopat mısın kızım ?! Ne yapıyorsun ?!..Ahh elim.." elimden bıçağı çıkardı ve konuştu..

"B-ben böyle olacağını düşünmedim.. özür dilerim.." dedi ve ağlamaya başladı.. ben ise derin bir nefes aldım ve konuştum.

"Ben canım acıyor benim ağlamam gerekiyor. Sen niye ağlıyorsun ?!" Diye sordum sinirli bir şekilde. O ise başını eğdi ve konuştu..

"Benim yüzümden canın acıyor.. ama pişman değilim..yine olsa yine yaparım" dedi ve trip atmaya başladı.

"beni delirtmek mi istiyorsun gerizekali ?! trip atiyor bir de beyinsiz. yemin ederim seni öyle bir sikeceğim ki  acıdan bayilacaksin !" Diye bağırdım ve kapıyı açıp arabadan indim.. sinirli bir şekilde lavaboya gittim ve elimin kanını yıkadım.. öyle bir yere sapladı ki bıçağı kan geldikçe geliyordu..

"Dur anasını siktigimin kanı.. dur artık." Dedim ve elimi suya tutmaya devam ettim.. en iyisi krem vurup sarmak.. diye düşündüm ve krem aramaya başladı..

"Hah buldum. " Dedim zafer kazanmış gibi.. yere baktığımda elimden gelen kan yere dökülmüş küçük göl gibi bir şey olmuştu.. ofladim ve kremi elime sürmeye başladım..

Elimi sarmayı da bitirince cebimdeki telefon titredi. Yavaşça telefonu aldım ve kulağıma götürdüm.

"Alo " dedim ve beklemeye başladım.  Karşı taraftan Danielin sesi gelince gülümsedim.

"Nabiyon lan göt ?" Diye sordu..ben ise ofladim ve konuştum.

"Elimi sarıyordum" dedim.. o ise

"Ne?!" Diye bağırdı.. telefonu kulağımdan uzaklaştırdim ve beklemeye başladım.

"Ne ? nasıl oldu bu ?"  Diye sordu..ben ise ofladim ve konuştum.

"Işte Liya ile seviştik beni boşaltmadi. Mariani öptüğüm için ceza vermiş aklınca" dedim konuşmami bölen ise Danielin mükemmel kahkahasiydi..

"Yemin ederim oraya gelip seni sikerim zaten sikimi rahatlatmam lazım.." dedim sinirli bir şekilde. O ise sustu.  Ben de anlatmaya devam ettim.

"Işte sonra buna yalvardım bu da kabul etmedi.. kendime dokunmama da izin vermedi..  ben de eskort bulacağımı söyledim.. o da eline bıçağı alıp sikini keseceğim dedi ben de korktum arabaya bindim.. arabanin da anahtarı evde kalmıştı.. ben de kapıyı kilitledim.. sonra da işte arka kapıyı kilitlemeyi unuttum.. bu da arabaya bindi.. ben de arabadan çıkacağım sırada kapı kapalı olduğunu fark ettim.. tuşa basıp kapıyı açacağım sırada bıçağı elime sapladı.. bir de pişman değilim dedi" her şeyi anlattım ve beklemeye başladım. Danielin mükemmel kahkahasinin 5 dakika bitmesini bekledim.. nihayet gülmeyi bırakıp konuştu..

"Lan.. hahaha çok komik.. yenge haklı bu arada " dedi ve gülmeye devam etti.. ben ise derin bir nefes aldım ve konuştum

"Elime dikiş attıracağım sanırım.. elim çok kötü olmuş " dedim. Daniel ise konuştu.

"Lan çok mu kötü ? Geleyim mi ? Hastaneye götüreyim seni " dedi ve beklemeye başladı. Ben ise hayır anlamında mırıltılar çıkardım ve konuştum.

"Hayır ya gelme yarın hastaneye gidip hall ederim. " Dedim. Daniel ise sinirli bir şekilde konuştu.

"Yarın ne demek salak ? Geliyorum hemen bekle " dedi ve telefonu kapattı.. ben ise ofladim ve elime baktım.. bandaj tamamen kan olmuştu.. değiştirmeye gerek duymadan telefonumu cebime koydum ve dışarı çıktım..

Mutfağa girdigimde Liyanin telefonda birisi ile konuştuğunu fark ettim ' ne yapacağım ya eli çok kötü gözüküyordu' diyordu.. ona baktım ve konuştum.

"Ben hastaneye gidiyorum" dedim ve kapıyı açıp dışarı çıktım. O ise hemen arkamdan gelmeye başladı.

"Birlikte gidelim" dedi. Ben ise ona bakmadan konuştum.

"Daniel geliyor" dedim..o ise gri eşofmanım baktı ve konuştu.

"Böyle gidemezsin" dedi ve eşofmanımı gösterdi.." ananı sikeyim çok kötü gözüküyordu.. çok belli oluyordu..

"Giderim " dedim ve ona baktım. O ise olumsuz anlamda kafasını salladı ve konuştu.

"Ben de geleceğim " dedi ve bana yaklaştı ben de üstten ona baktım ve konuştum.

"Gelmeyeceksin." Dedim ve sinirli bir şekilde gözlerine baktım.. o ise yutkundu ve konuştu..

"Geleceğim" diye fısıldadı.ben ise umursamadan arabasi ile gelen Daniele baktım. Arabayı durdurunca hemen öne bindim ve ona sarıldım. O da gülümsedi ve hemen elime baktı.. gülüşü bir anda solunca sinirli bir şekilde Liyaya baktı. Liya ise yutkundu ve arkaya geçti..

"Bu ne Liya ?!" Diye sordu elimi göstererek Liya ise elime baktı ve dolu gözleri ile konuştu. Ben ise Daniele baktım 'ne yaptığını zann ediyorsun ' diye sordum. O ise omuz silkti..

"Ş-şey..b-ben.." sözünü tamamlayamadan gözünden yaşlar akmaya başladı.. ben ise yutkundum ve konuştum.

"Ağalama. Önemli değil" dedim ve önüme döndüm.. Daniel ise sinirli bir şekilde Liyaya baktı ve önüne döndü.. hemen arabayı çalıştırdı ve hastahaneye sürmeye başladı..

"Lina yastık vereyim mi ?" Diye sordu. Ben ise eşofmanıma baktım ve konuştum.

"Evet "  dedim ve ona baktım.. o ise yastığı kucağıma koydu..

"Kaç santim lan seninki ?" Diye sordu. Ben ise Daniele baktım ve göz devirdim. O ise önüne döndü.

"Tamam ya sen de her şeye sinirleniyorsun. Aaa.." dedi ve göz devirdi..

"Istersen içine alarak ne kadar olduğunu anlaya bilirsin " dedim ve sinirli bir şekilde ona baktım. O ise şaşkın bir şekilde bana baktı ve konuştu.

"Senin bana gözün mu düştü ırz düşmanı ? sürekli beni sikmekten bahs ediyorsun ayıp ama.." dedi ve eli ile 'git ' dedi...  Ben ise ona orta parmak çektim ve telefonumu elime aldım.. Maria arıyordu ? Neden ? Niye arıyordu ki ? Telefonu açtım ve kulağıma götürdüm.

"Alo ?" Dedim sesim sorgular gibi çıkmıştı.. karşı taraftan Marianin titreyen sesi geldi.

"Angelina şey ben.. rahatsız etmek istemezdim ama.. önemli olduğu için aradım " dedi..ben ise kaşlarımı çattım ve konuştum..

"Ne oldu ?" Diye sordum. O ise yutkundu ve konuştu.....

My Sexy "Teacher ?" (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin