"Iyiyim güzel kızım" dedim ve başımı boynuna gömüp gözlerimi kapattım...
Liya
Angelinaya sıkıca sarıldım ve geri çekildim. Yüzüne baktığımda gözlerini kapatmış olduğunu gördüm. Sertçe yutkundum ve elimi yanağına getirip okşamaya başladım.. gözlerini açmamıştı
"Sevgilim hadi gözlerini aç" dedim ve gülümsedim. Ama gözlerini açmamıştı.. Şaka yapıyor herhalde diye düşündüm ve konuştum.
"Şakanın sırası değil. Gözlerini aç hadi dedim ve çatık kaşlarım ile ona baktım. Vücudunu süzdüğümde gördüğüm şey ile gözlerimin dolduğunu hiss ettim. Korkarak Angelinaya baktım ve konuştum.
"H-hayır olmaz.. B-beni bırakmamış ol l-lütfen.. bunu bana yapma-a" dedim ve ağlayarak ona sarıldım. Lukanin konuşması ile ona baktım.
"Liya onu hastaneye götürmemiz gerekiyor" dedi ve elini omzuma koydu. Ben ise olumlu anlamda kafamı salladım. Luka Angelinayi kucağına aldı ve dışarı çıktı. Arabaya bindiğimizde Angelinayi kucağıma bıraktı ve koşarak sürücü koltuğuna oturdu. Arabayı çalıştırdı ve son hız hastaneye sürmeye başladı.
Angelinanin saçlarını okşamaya başladım. Elimi bileğine koydum ve nabzını kontrol etmeye başladım. Atmıyordu.. k-kalbi durmuş muydu ?
"N-nabzı atmıyor" dedim ve korkarak Lukaya baktım. O ise korkarak bana baktı ve daha hızlı sürmeye başladı.. Lukanin telefonuna gelen arama ile telefonu açtı ve hoparlöre koydu.
"Efendim adamları elimizden kaçırdık." Dedi hattın diğer ucundaki adam. Luka ise bağırarak konuştu.
"O orospu çocuklarını bulacaksınız. Ben Angelina kadar merhametli değilim. Tüm sülalenizi kurşuna dizerim. Anladınız mı ? O adamları bulacaksınız!." Dedi ve telefonu kapattı. Sonra başka bir adamı aradı.
"Beni iyi dinle Karl. O adamların kim olduğunu öğren. Hangi orospunun adamları onu da öğren" dedi ve telefonu kapattı. Ben ise endişeli bir şekilde Angelinaya baktım.
"Beni bırakma " diye fısıldadım. Luka ise bana baktı ve konuştu.
"Seni bırakmayacak. Söz verdi." Dedi ve irelide gözüken hastanenin hemen önüne park etti. Hemen arabadan indi ve koşarak yanıma geldi. Angelinayi kucağına aldı ve koşarak hastaneye girdi.
"Yardım edin hemen!." Diye bağırdı. Bir kaç tane hemşire koşarak yanımıza geldi. Angelinayi sedyeye yatırdılar ve konuştular.
"Ne oldu ?" Diye sordular. Ben ise Lukaya baktım. O da derin bir nefes aldı ve konuştu.
"Vuruldu." dedi ve bana baktı. Ben ise Angelinanin elinden tutuyordum.
"Ameliyat olması gerekiyor" dedi hemşire. Luka ise olumlu anlamda kafasını sallayıp hemşirenin kolunu tutup fısıldayarak konuştu.
"Eğer o ölürse hiç birizini yaşatmam." Dedi ve hemşirenin kolunu bıraktı. Hemşire ise yutkundu ve konuştu.
"Elimizden geleni yapacağız efendim " dedi ve Lukaya baktı. Luka ise sinirli bir şekilde hemşireye baktı ve konuştu.
"Elimizden gelmeyenleri de yapacaksınız. Eğer o ölürse gözümü bile kırpmadan hepinizi kuruşuna dizerim." Dedi ve arkasını dönüp dışarı çıktı. Angelina ameliyat odasına gireceği sırada hemşire bana baktı ve konuştu.
"Hanımefendi dışarda bekleyin. Buraya girmeniz yasak " dedi ve elimi Angelinanin elinden çekti. Ben ise ayakta öylece kaldım.
"Liya gel otur şuraya " dedi Luka. Ben ise sadece ona boş bir şekilde baktım ve oturdum.
"Bak Liya ona bir şey olmayacak. Az önce tanıdığım bir doktoru ikna ettim. Linanin ameliyatına o girecek.O işinde çok iyi. Girdiği tüm ameliyatlar başarılı geçmiş. Eminim bu ameliyat da iyi geçecek" dedi ve elini omzuma koydu. Ben ise boş gözlerle ona baktım ve olumlu anlamda kafamı salladım.
.
.Bir süre sonra Daniel Carla ve Christian gelmişti. Luka annemi güvenli bir yere bırakacağını söyleyip hastaneden ayrılmıştı..
"Bana bak Liya kendini toparla. Angelina iyi olacak eminim." Diyen Daniele baktım. 3 saat geçmişti ama ne bir hemşire ne de ki doktor ameliyathaneden çıkmıştı..
"3 saat oldu Daniel. Neden hala çıkmadı ?" Diye sordum. O ise bana baktı ve konuştu.
"Bilmiyorum ama iyi olacak eminim." Dedi ve bana sarıldı. Ben ise ağlamaya devam ettim.
"Şşh ağlama. Lina senin ağlamanı hiç istemezdi" dedi ve saçlarımı okşamaya başladı. Ben ise gülümsedim ve konuştum.
"B-biliyorum." Dedim ve geri çekildim. O ise carlaya baktı ve konuştu.
"Liyayı götür yüzünü yıkasın." Dedi ve yere bakmaya başladı. Christian yanıma geldi ve koluma girdi. Carla Danielin yanına eğildi ve kulağına yaklaşıp konuştu.
"Ağlama. Güçlü olman gerekiyor" dedi ve Danielin yanaklarından akan yaşı sildi. Gülümsedi ve ona bakmaya başladı. Ben ise Christana baktım ve gülümsemeye çalıştım. O da gülümsedi ve yürümeye başladı.
"Eminim iyi olacak" dedi ve bana baktı. Ben ise olumlu anlamda kafamı salladım ve yürümeye devam ettim.
.
.5 saat geçmişti ama hala Angelinadan haber yoktu. Luka da yanımıza geldi ve konuştu.
"Haber var mı ?" Diye sordu. Daniel ile olumsuz anlamda kafasını salladı.. Ben ise yutkundum ve konuştum.
"Bir şeyler ters gitmiş olmalı.." dedim ve onlara baktım. Luka ise bana baktı ve konuştu.
"Bu dediğin mümkün değil Liya. Dünyaca ünlü olan doktordan bahs ediyoruz. Onun hata yapması mümkün değil" Dedi ve bana baktı. Ben ise ona baktım ve konuştum.
"Bilmiyorum Luka.. sadece Angelinanin iyi olmasını istiyorum" dedim ve ona baktım. O da gülümsedi ve konuştu.
"Iyi olacak Liya." Dedi ve arkasını dönüp bir yere gitti. Christianda onun peşinden gitmeye başladı..
Daha 5 saat önce annemle oturmuş evlilik hakkında konuşuyordu.. Neden böyle oldu ? Neden ?...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sexy "Teacher ?" (G!P)
Genç KurguLiya okuluna gelen yeni matematik öğretmenine aşık olacağını düşünmemişti. Arkadaşlar bu hikayede ana karakter olan Angelinanin penisi var. Ve bu yüzden rahatsız olacaksanız okumayın.