"Sınırlarımı zorluyorsun küçüğüm. Yapma dayanamıyorum." dedi ve boynumu öptü.. siktir boynumu öpmüştü... Utandığım için onu üzerime çektim ve bu sayede tamamen bana yapıştı.. Yavaşça kokusunu içime çektim ve saçlarına öpücük kondurdum.....
Angelina
Altımdaki güzelliğe bir süre baktım ve dayanamayıp boynunu öptüm. O da benim ıslak saçlarıma öpücük kondurup beni tamamen kendisine yapıştırdı..
Ben biraz ireli gittim ve boynunu emmeye başladım. O ise bana daha fazla alan açtı. Boynuna dişlerimi geçirdiğimde inledi ve ellerini ıslak saçlarıma daldırıp çekiştirdi.
Geri çekilip yüzüne baktığımda koyu gözlerle bana baktığını gördüm. Yutkundu ve konuştu.
"Seni istiyorum Angelina" dedi ve dudaklarıma yapıştı. Şaşırsamda hemen karşılık verdim ve sertçe dudaklarını öpmeye başladım. Ona olan sinirimi dudaklarından çıkarıyordum.. Dudağını sert bir şekilde ısırdığımda ağzıma gelen kan tadı ile sırıttım. Liya ise canı acıdığı için inlemişti. Parmaklarımı eteğinin altına soktum ve iç çamaşırının üzerinden kızlığına bastırdım.siktir fena ıslanmıştı. Liya ağzıma doğru inledi. Yavaşça elimi iç çamaşırınin içine soktum ve vajinasını okşamaya başladım. Liya saçlarımı çekiştirdi ve inledi. Sırıttım ve bir parmağımı içine ittim. Yüzünü buruşturdu ve sesli bir şekilde inledi. Siktir çok dardı.. Parmağım ile birkaç kez gelgit yaptıktan sonra parmağımı çıkardım. Liya ağlarcasina bir ses çıkardı ve masum bir şekilde bana baktı. Ben de onun güzel gözlerine baktım ve konuştum.
"Durmalıyız küçüğüm" dedim ve alını öptüm. O ise dudaklarını büzdü ve konuştu.
"Ben çok fena ıslandım ama " dedi ve kızarmış dudakları ile konuştuğunda çok seksi gözüktügunü bir kez daha anladım.
"Malesefff bebeğim. Bu arda kendini tatmin etmek yok. Bu sana ceza olsun. Eğer kendini tatmin edersen alacağın cezalardan korkman gerekecek. Ve bende sana yardım edemem. Sana bunu yapamam küçüğüm. Senin reşit olmanı bekleyeceğim." dedim ve dudaklarına öpücük kondurdum.
"Peki" dedi ve beni üzerinden itti. Trip yiyorum şu anda vay bee. Bana döndü ve konuştu.
"Kıyafete ihtiyacım var" dedi ve gözlerini penisime dikti. Yine benimki uçuş rejimine geçince konuştum.
"Öyle bakmayı kes" dedim ve dolaptan kıyafet alıp ona verdim. O ise teşekkür edip odadan çıkacağı sırada kolundan tutup kendime çektim ve konuştum.
"Bundan kimsenin haberi olmayacak Liya." Dedim ve gülümsedim.
" Arkadaşlarıminda mi ?" Diye sordu. Onun bu tatlı haline gülümsedim ve konuştum.
"Arkadaşlarina söyleye bilirsin ama onların dışında kimse bilmesin bebeğim olur mu ?" Diye sordum. Bebeğim dediğim için utanmıştı bu yüzden yanakları kızarmıştı.. yanağına eğildim ve yanğını ısırdım. Sonra da öptüm ve geri çekildim. Bu yaptığıma kıkırdadı ve konuştu.
"Olur anneciğim" dedi ve dudaklarımı öpüp koşarak odadan çıktı.onun bu tatlı haraketine mi güleyim yoksa bana anneciğim demesine mi şaşırayim. Bilmiyorum ama bu kıza karşı boş değildim. İlk görüşte aşka inanmazdım ama ben ilk görüşte aşık olmuştum sanırım. Hemde bir öğrencime aşık olmuştum..
.
.Bir süre odamda çalıştıktan sonra akşam yemeği için Liyaya haber vermeye odasına gittim. Odasının kapısını çalınca bir süre sonra gel dedi. Kapıyı açtım ve içeri girdim. Liya yatağa girmiş ve üzerini örtmüştü. Gelen kişinin ben olduğumu gördüğünde yataktan çıktı ve koşarak kucağıma atladı. Sıkıca ona sarıldım ve yatağa oturup onu da kucağıma oturttum. Giydiği şeye bakınca sütyen ve kısa bir şort ile karşılaştım. Sertçe yutkundum ve göğüslerine baktım. Büyük göğüsleri vardı.. dudaklarımı yaladım ve gözlerine bakıp konuştum.
"Nasıl bu kadar güzel olabilirsin küçüğüm ?" Dedim ve omzunu öptüm. O ise buna kıkırdadı ve konuştu.
"Bilmem anneciğim. O senin gözlerinin güzelliği bence " dedi ve kıkırdadı onun bu haline ben de kıkırdadım ve konuştum.
"Hadi aşağı inelim akşam yemeği için" dedim ve yanağını öptüm. Kucağımdan indi ve kapıya doğru yürümeye başladı. Siktir o çok güzel.. bu güzelliği benden başka kimse göremez..
Liyanin kolundan tutum ve konuştum.
"Güzelliğin beni delirtiyor küçüğüm..Bu güzelliği benden başka kimse göremez. bu yüzden odada bekle yemeğini buraya getireceğim." Dedim ve kapıyı açtım ve odadan çıktım. Merdivenlerden mutfağa indim ve hizmetlere yemeği misafir odasına getirmelerini söyledim ve mutfaktan çıktım.
Merdivenleri çıkıp bebeğimin odasına girdim. Kapıyı çalmadan girdiğim için korkmuştu. Onun bu haline güldüm ve içeri girdim. O da bana gülümsedi ve konuştu.
"Çok mu özledin ya hemen geldin" dedi ve güldü. Ben de yatağa oturdum ve konuştum.
"Çok özledim ya " dedim ve gülümsedim. O da gülümsedi. Bir anda gelip kucağıma oturup dudaklarıma yapıştı. Sertçe dudaklarımi öpmeye başladı. Ben de aynı şekilde karşılık vermeye başladım.
Bir süre daha öpüştükten sonra dudaklarımizi ayırıp konuştu.
"Dudaklarına doyamıyorum.. Tadı çok güzel" dedi ve başını boynuma gömdü. Onun bu haline kıkırdadım ve konuştum.
"Ben sana doyamıyorum miniğim" dedim ve saçlarını okşamaya başladım. O da utandığı için bana daha sıkı sarıldı. Bu haline güldüm ve saçlarını öpmeye başladım.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sexy "Teacher ?" (G!P)
Teen FictionLiya okuluna gelen yeni matematik öğretmenine aşık olacağını düşünmemişti. Arkadaşlar bu hikayede ana karakter olan Angelinanin penisi var. Ve bu yüzden rahatsız olacaksanız okumayın.