9

9.2K 176 31
                                    

Liyanin kokusu sayesinde uykum gelmişti. Saçlarımı okşamasi ve benimle bir bebeğim gibi ilgilenmesi çok güzeldi. başımı Liyanin boynuna yaklaştırdım ve o güzel kokusunu derince içime çektim. Gözlerim istemsizce kapanınca kendimi uykunun kollarına bıraktım....

Liya

Sabah uykudan uyandığımda üzerimde uyuyan güzel kadına baktım. Bir bebekten farksızdı.. Alnına düşmüş saçları.. Büzülmüş dudakları ile bir şaheser gibiydi.. Ben öğretmenime aşık olmuştum.. Kesinlikle ona aşıktım. Bu bir hoşlantı olmazdı. Düşüncelerime dalmışken dudaklarımin öpülmesi ile neye uğradığımı şaşırmıştım.. Onun güzel kıkırdaması kulaklarıma dolduğunda gülümsedim.

"Benim küçüğüm korktu mu ?" Diye sordu boğuk bir sesle. Bu şekilde çok seksiyidi keskinlikle.

"Şey birazcık " dedim ve gözlerine baktım. Gülümseyerek bana baktı ve konuştu.

"Hadi kalıp duş alalım küçük hanım. Okula gitmeliyiz ve ilk dersiniz benimleee" dedi mutlu bir şekilde. Onun bu tatlı haline kıkırdadım. Üzerimden kalktığında ben de kalktım ve onun peşinden banyoya doğru yürümeye başladım.

Banyoya girdiğimde Angelina suyun ısısını ayarladı ve üzerini çıkarmaya başladı. Gözlerimi kapattım ve arkamı döndüm. Çok utanmıştım..

Bir anda belime dolanan kollar ile yanaklarımdaki ısının git gite arttığını fark ettim. Angelina kolları ile beni kendine bastırdı ve burnunu boynuma gömüp kokumu derince içine çekip gülerek konuştu.

"Hadi ama küçüğüm. Görmediğin şey değil" dedi ve güldü. Tanrım çok arsız.. sertçe yutkundum. Beni kendine döndürdü ve yanaklarımı öptü. Gözlerimi açtım ve ona baktım.

Siktir ya gözlerim penisine kaymıştı. Tekrar gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldım.  Angelina tişörtü çıkaracağı sırada durdu ve yanaklarımı öptü. Gözlerimi açtım ve ona baktım. Izin ister gibi bana bakıyordu. Gözlerim ile onu onayladım ve tişörtü daha rahat çıkarsın diye kollarımı kaldırdım. Angelina tişörtümü çıkardı ve şortuma uzandı. Şortumu bacaklarımdan aşağıya indirdi. Çok utanıyordum...

Şortumu çıkardı ve bacaklarıma öpücük kondurdu. Ellerim ile gözlerimi kapattım. Tanrım çok utanıyorum.. Angelina sütyenimi de çıkardı. Göğüslerime öpücük kondurdu.elimi tutup beni küvete sürükledi. iç çamaşırımi da çıkardı ve beni kucağına aldı. Şu anda o sırtını küvete yaslamışti. Ben ise onun göğüslerine yakalanmıştim. Elleri ile bacaklarımı okşuyordu. Boynuma öpücükler kondurmaya başladı. Kıkırdadım ve ellerim ile bacaklarımda olan elini okşamaya başladım. O ise yavaşça boynumu emmeye başlamıştı. Hafifçe inledim ve konuştum.

"O-okula geç kalacağız. D-dur lütfen" dedim ve tepkisini görmek için arkamı dönüp gözlerine baktım. O da kararmış gözleri ile bana baktı. Elimi tuttu ve sertliğine bastırıp konuştu.

"Bebeğim baksana senin için sertleştim" dedi ve dudaklarını büzdü. Onun bu tatlı haline gülmek isterdim ama elimin altında gittikçe büyüyen penisi dikkatimi dağıtıyordu. Sertçe yutkundum ve konuştum.

"Duş alalım" dedim ve dudaklarına öpücük kondurdum. O ise gülümsedi ve beni kafası ile onayladı.

.
.

Duş alıp kapıdan çıkacakken Angelinanin yüzüne baktım. Kendisini tatmin etmek istiyordu ama ben yanında olduğum için yapamıyordu. Angelinanin bana sorgular gözler ile baktığını görünce gülerek konuştum.

"Sol eline kuvvet" dedim ve güldüm. Angelina bana doğru koşmaya başlayınca kapıyı kapattım ve çıplak bir şekilde odama doğru koşmaya başladım. Odama girdiğimde kapıyı kapattım ve odama baktım. Gözlerim faltaşı gibi açılmıştı çünki ağzı açık bir şekilde bana bakan erkek hizmetli ile karşılaşmıştim..

Bir anda Angelina kapıyı açtı ve içeri girdi. Beni arkasina aldı. Öldürücü bakışlar ile hizmetliye bakmaya başladı. Ben bile korkmuştum..

"bu odaya kimse girmeyecek demedim mi ?!!" diye bağırdı. Siktir ya. Şu anda çok korkuyordum. Çalışan ise benim gibi korkudan  titriyordudu

"Ö-özür dilerim efendim" dedi ve başını eğdi. Angelina güldü ve ona doğru irerledi. Kulağına eğildi ve bir şey dedi. Ama ne dediğini bilmiyordum..

Angelina

"Şimdi aşağı in ve korumaların yanında bekle. Kaçmaya bile çalışma " dedim ve karşımdaki çalışana baktım olumlu anlamda kafasını salladı ve kapıya koşup dışarı çıktı. Odadaki telefonu aldım ve korumayı aradım. Hemen telefonu açtı.

-o adamı depoya götürün. Güzelce dövün. Öldürmeyin sakın.  
Dedim ve derin bir nefes aldım....

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn

My Sexy "Teacher ?" (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin