Minik yıldıza basıp oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn.
"Ben sana doyamıyorum miniğim" dedim ve saçlarını okşamaya başladım. O da utandığı için bana daha sıkı sarıldı. Bu haline güldüm ve saçlarını öpmeye başladım.....
Angelina
Kapı çalınca hemen kapıyı açmaya gittim. Hizmetli yemekleri getirmişti. Içeri gireceği sırada kolundan tutup onu durdurum ve konuştum.
"Bu gün bu odaya beden başka kimse girmeyecek. Eğer girerseniz kovulursunuz. Hanımefendinin de bir istediği olursa kafanızı kaldırıp yüzüne dahi bakmayacaksiniz. " Dedim kısık bir şekilde. Hizmetli beni kafası ile onayladı ve tepsiyi bana verip gitti.
Gülümseyerek küçüğümun yanına gittim. Tepsiyi masaya bıraktım ve onu da kucağıma alıp koltuğa oturdum. O ise güldü ve konuştu.
"Ben kendim yiye bilirim" dedi ve bana baktı. Ben ise gülümsedim ve konuştum.
"Ben seni yedirmek istiyorum küçüğüm. Seninle ilgilenmek istiyorum" dedim ve gülümsedim. O da güldü ve konuştu.
"Peki evinize gelen her misafire böyle davranıyor musunuz ?" Diye sordu meraklı bir şekilde. Ben ise gülümsedim ve konuştum.
"Arkadaşlarım dışında kimseyle ilgilenmem hatta gülümsemem bile " dedim ve dudaklarını öptüm. Geri çekilip anında kızaran yanaklarına baktım. Gülümsedim ve yanaklarını öptüm. Tepsiyi aldım ve çorbadan bir kaşık aldım. Soğuması için hafifçe üfledim ve kaşığı Liyanin ağına doğru uzattım. Kaşığktaki çorbayı içti ve gözlerime baktı.
"Sen de ye lütfen" dedi ve gülümsedi. Ben de gülümsedim. Beni düşünmesi hoşuma gidiyordu.
"Yerim balım. Sen ne istersen yaparım" dedim ve çorbadan bir kaşık aldım. Gerçekten güzel olmuştu. Liya kulağıma doğru yaklaştı ve fısıldayarak konuştu.
"Ne istersem mi ?" Dedi ve başını kaldırıp bana baktı. Siktir kararmış gözleri ile çok seksi gözüküyordu.. Sertçe yutkundum ve olumlu anlamda kafamı salladım. O ise kulak mememi ağzına aldı ve emmeye başladı. Sonra geri çekildi ve konuştu.
"Bekaretimi almanı istiyorum" dedi ve boynumu öptü. Ben ise yutkundum ve dediklerini algılama çalıştım. Siktir şu anda bana sürtünmesi ve bu şekilde konuşması hiç iyi değildi...
"Doğum günün ne zaman küçüğüm ?" Diye sordum. O ise bana baktı ve konuştu.
"1 hafta sonra " dedi ve dudaklarını büzdü. Ben ise dudaklarına öpücük kondurdum ve konuştum.
"Sadece 1 hafta bekleyelim küçüğüm. Söz veriyorum sana hayatındaki en iyi seksi yaşatacağım." Dedim ve boynunu öptüm. O ise inledi ve konuştu.
"Lütfen en azından kendime dokunmama izin ver " dedi ve yalvaran gözlerle bana baktı. Elimdeki kaşığı masaya bıraktım ve koltukta daha rahat oturacağım bir pozisyona geçtim. Liyayi tam penisimin üzerine oturttum ve konuştum.
"Sürtune bilirsin" dedim ve ona baktım. O ise gülümsedi ve sertçe sürtünmeye başladı. Dudaklarımı ısırdım ve onu izlemeye başladım. Sertleşmiş penisim üzerindeki kadın ona deli gibi sürtündüğü için daha da sertleşmişti..
Kucağımda bana sürtünen ve bundan deli gibi zevk alan öğrencime baktım.. Sertçe uzerimde haraket ettiği için saçları dağılmıştı ve terlediği için bir kaç tane saçı alnına yapışmıştı.. Onun zevk alan suratını izlemeye başladım. Dudaklarını ısırıyordu bu yüzden dudakları kıpkırmızı olmuştu.. Terlediği için kızaran yanakları ile bir tanrıça gibi duruyordu. Bir de zevkle inlediginde açılan ağzı ile çok seksi gözüküyordu. Ağızını becermek istiyordum ama kendime hakim olmalıydim..
Bir süre daha bana sürtündükten sonra titrediğini fark ettim. Hızlı bir şekilde bana surtundu ve kulağıma eğilip inlemeye başladı. Bir kaç kez sürtündükten sonra yüksek sesli bir inleme ile boşalmıştı. Nefes nefese kalmıştı. Boynumda nefeslerinin düzelmesi için soluklanıyordu.. Yavaşça başını kaldırdı ve bana baktı. Dağılmış haline baktım ve gülümsedim. Dudaklarıma yaklaştı ve beni öpmeye başladı. Ben de ona karşılık vermeye başladım.
Bir süre sonra dudaklarımdan ayrıldı ve tepsideki yemeğe bakarak konuştu.
"Ben acıktım ve uykum geldi " dedi ve başını boynuma gömdü. Ben ise elim ile çenesini tuttum ve konuştum.
"Önce yemek ye güzelim sonra seni uyuturum" dedim ve bitkin halde olan bebeğime baktım. Olumlu anlamda kafasını salladı ve ağzını açtı. Hemen kaşığı aldım ve ona yemek yedirmeye başladım.
Liyaya yemeğini yedirmistim şu anda yatakta onu uyutuyordum. Başını boynuma gömmüş ve kucağıma çıkmıştı. Ben ise uyuması için saçlarını okşuyordum.
Bir süre sonra Liya düzenli nefesler almaya başlayınca üzerini örttüm ve yataktan kalkıp kendi odama gittim. Birisi ile uyuyamadigim için kendi odama gelmiştim.
Gece beni uykumdan uyandıran şey şiddetli bir şekilde gök gürültüsü oldu. Bir süre sonra yağmur yağmağa başladı. Gök gürültüsü çok şiddetliydi. Odamın kapısı çalınca oraya baktım ve konuştum.
"Gel"....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sexy "Teacher ?" (G!P)
Teen FictionLiya okuluna gelen yeni matematik öğretmenine aşık olacağını düşünmemişti. Arkadaşlar bu hikayede ana karakter olan Angelinanin penisi var. Ve bu yüzden rahatsız olacaksanız okumayın.