1.

402 13 2
                                    

Amelia:

Byłam właśnie na boisku z koleżankami siedzieliśmy na trawie i rozmawiałyśmy , po chwili zauważyłyśmy mojego byłego Kube .
Szedł razem z kolegami .

- Weś mój telefon i napisz do Kuby i tak nie ma mojego numeru -powiedziała Dominika

-Nie -odpowiedziałam i położyłam się na trawie mając zgięte nogi .

-No weś - powiedziała tym razem Klaudia -Przeciesz nic się nie stanie a on nie będzie wiedział kto to

-No dobra , niech wam będzie -powiedziałam , zabierając przyjaciółce telefon , gdy go odblokowałam ,włączyłam wiadomości ale niewiedziałam co pisać .

-A co mam do niego napisać ?-zapytałam dziewczyn , po czym zerknełam na Kube . Siedział tym razem na trybunach . I wpatrywał się w naszą strone .

-Hej misiaczku jak tam życie ci leci , lub tak po prostu hej -powiedziała , ale może bym poprostu tak o popisała nie wiedziałby że to ja i by było dobrze . Więc raz kozia śmierć .

Od : Ja
Do :Kuba
Hej , jak tam interesująca gadka z kolegami na trybunach ?

Gdy napisałam spojrzałam na Kube który wpatrywał się w telefon i chyba coś pisał.
Nie musiałam czekać na wiadomość bo po chwili przyszła .

Od:Kuba
Do:Ja
A ktoś ty?

Od:ja
Do:Kuba
Ktoś z twojej szkoły

Od:Kuba
Do:ja
A znam cię ?

Od:ja
do:Kuba
Nie jestem pewna bo nie gadamy tylko nie kiedy wpatrujemy się w siebie .

od:Kuba
Do:ja
A z kturej jesteś klasy?

Od:Ja
Do:Kuba
Może kiedyś sie dowiesz

Od:Kuby
Do:ja
A kiedy się dowiem ?

Po tych słowach nie wiedziałam co napisać spojrzałam na dziewczyny które siedziały na przeciwko mnie i rozmawiały .

-On się pyta kiedy się dowie że to ja z nim pisze ?-
powiedziałam i spojrzałam na trybuna , Kuba się spoglądał na telefon a po chwili spojrzał w naszą strone na chwile i znowu na telefon .

-Napisz że na następny piątek będziesz miec dwa tygodnie -powiedziała doma ale ja nie jestem pewn ale niech już będzie .

Od :ja
Do:Kuba
W następny piątek

Od :Kuby
Do:ja
Czyli chcesz ze mną pisać aż do następnego piątku ?

Od:ja
Do:Kuba
Tak , to może że nie chcesz .
Tylko bym ci wysłała inny numer ok ?

Od:Kuba
Do:ja
Dobrze :) hętnie cię poznam to może że już cię znam do później .

Od :ja
Do:Kuba
Ok a to numer +48 *** *** ***

Od:Kuba
Do:ja
To potem napisze .

-Co skończyłaś juž z nim pisać?-zapytała Doma kiedy oddałam jej telefon

-No i podałam mu mój nowy numer , więc potem popiszemy -powiedziałam z obojętnością .

-No czyli on ci się podoba , ale ty mu chyba też bo widze jak się na ciebie patrzy -powiedziała i wskazała na Kube , który nam się przyglądał , gdy odwróciłam głowę , podgryzłam ledwo wargi .
Popatrzyłam jeszcze raz na niego , zauważyłam że on nam też się przygląduje .Wstałam razem z dziewczynami z trawy i poszłam z nimi do Kasi i Angeliki które właśnie przyszły .

zacznijmy od nowaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz