Obudziłam się rano obok Maxa ,spał jeszcze gdy sprawdziłam na zegarku która jest godzina , to była 5 rano. Co?!?! Jaka godzina , chyba się zatłuke , ale niech już będzie poszłam do kuchni coś zjeść , zdecydowałam się na płatki z mlekiem . Gdy już zjadłam ,zrobiłam kanpki z serem i pomidorem dla Maxa .
-Max -powiedziałam -wstaniesz ?-zapytałam ,gdy otworzył oczy uśmiechnoł się więc położyłam kanapki dla niego na szafce nocnej po czym on złapał mnie zarękę i posadził koło siebie , więc położyłam się i wtuliłam w niego , po chwili pocałowaliśmy się.
-Kocham cię-powiedział do mnie
-Ja ciebie też kocham Max ,a teraz jedz a ja się ubiore -powiedziałam ,chłopak jeszcze raz mnie pocałował po czym poszłam się ubrać i umalować do łazienki .
Ubrałam trzy czwarte spodnie oraz bluzke na ramiączkach luźną z napisem "You and I"
I pomalowałam tuszem rzęsy oraz szminką usta , bo więcej makijażu mi nie potrzeba.
Gdy wyszłam z łazienki i weszłam do pokoju Max był już przebrany i kończył jeść ostatnią kanapkę.-Smacznego-powiedziałam
-Dziękuje-odpowiedział , po czym mnie przytulił , chyba za często się przytulaliśmy , niekiedy gdy przebywałam z Maxem zapominałam o Kubie i się bardzo ciesze , chociaż to co mu wczoraj zrobiłam było okrutne.
~~~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gdy przed lekcjami spojrzałam jeszcze na nieodebrane połączenia to zamarłam.19 nieodebranych połączeń od Kuba
2 wiadomości od Kuby
7 nieodebranych połączeń od mama
4 nieodebrane połączenia od tato1 wiadomość
Od:kuba
Do:ja
Przepraszam2 wiadomość
Od :Kuba
Do:ja
Ja wiem że mnie kochasz Amela nie oszukuj mnie a tym bardziej siebie.Po chwili zobaczyłam Kube który szedł w strone klasy strone. Max wogóle chodzi do sportowej klasy ciesze się bo chciał tam chodzić .
-Amela, co się stało Kubie , wygląda jakby był przybity-powiedziała Dominika lecz nie chciałam tego wiedzieć.
-Niewiem-powiedziałam
-Wiesz, jak mogłaś mu to powiedzie?-zapytała się a mi odrazu spłyneło kilka łez po policzku.
-Powiedział ci wszystko?-zapytałam , po prostu niewierzyłam
-tylko to co mu powiedziałaś na koniec -ufff ale dobrze że jej nie powiedział nie chciałam by ktoś wiedział a zwłaszcza Max
-Powiedziałam to co chciałam -powiedziałam , a po chwili pojawił się Kuba
-Możemy pogadać?-zapytał , spojrzałam mu w oczy wypełniał je ból więc szybko je zabrałam nie mogłam mu patrzeć w oczy bo odrazu mi się płakać chciało.
-Możemy na następnej przerwie?-zapytałam , a po chwili już go nie było.
~~~~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Poszliśmy z Kubą do miejsca gdzie nikt nie chodzi .-Co chciałeś?-zapytałam , patrzyłam w swoje ręcę
-Spujrz w moje oczy -powiedział podniósł mój podbrudek do góry -Wiem że coś do mnie czujesz , ale nie chcesz się przyznać Amela
-Ja nie mogę-powiedziałam po czym pobiegłam do klasy i powstrzymywałam płacz , reszre drogi szłam , po chwili zaówarzyłam Maxa podszedł do mnie
-Hej Amela-Powiedział po czym mnie pocałował
-Hej Max , jak tam pierwszy dzień?
-Dobrze mam nowych kolegów , a dobrze się dziś czujesz?
-Tak Max , ok ja ide do klasy do zobaczenia później pa-powiedziałam , po czym Max mnie pocałował
-Do potem ,pa Amela-powiedział po czym poszłam do swojej klasy zobaczyłam Kube siedzącego na ławce z kolegami, spojrzał na mnie , lecz poszłam prosto do Dominiki ,Kasi i Weroniki.
-Co zrobiłaś Kubie?-zapytała Kaśka
-Nic-powiedziałam , a po moim policzku spłyneło kilka łez , co zaówarzył Kuba .
Spojrzałam w jego oczy a on w moje.
Rozleg się dzwonek nareszcie , weszłam do klasy i nie wierzcie siedze teraz z Kubą.
Tylko nie to .
CZYTASZ
zacznijmy od nowa
Teen FictionOpowieść jest o dziewczynie która chce być ze swoim byłym. , ale on później jest z inną , ona też innego se wybiera , czy dalej z nim będzie czy wróci do tamtego...zobaczcie w książce ...