5.

105 7 1
                                    

-Amelia , widzisz to co ja ?-zapytała a ja nie wiedziałam co powiedzieć

-Czy to Kuba z jakąś dziewczyną?-zapytałam Domy po czym ona kiwneła tylko głową po chwili zaóważyłam że idą w naszą strone więc usiadłyśmy na ławce która była koło nas .

-Hej-powiedział Kuba kiedy był koło nas

-Hej -odpowiedziałam i zwruciłam wzrok z Dominiki na niego .

-hej-powiedziała Dominika

-Poznajcie to moja kuzynka Marcelina-powiedział,a ja nie mogłam uwierzyć, ale ja byłam głupia .

-Miło mi cię poznać-powiedziałam podając jej rękę ona też mi ją podała. Po cgwili zrobiła to samo z Domą.
Jeszcze chwile rozmawialiśmy i śmialiśmy się , Kuba siedział obok mnie a Marcelina koło Domy .

-Idziecie na boisko?-zapytał Kube po czym każdy pokiwał głową i zaczeliśmy iść.Szliśmy aż w końcu doszliśmy .

-Kto to jest?-zapytał Kube , jego kolega , wskazując na Marceline .

-Marcelina-powiedziała kuzynka Kuby z uśmiechem podając rękę chłopakowi.

-A te dwie?-zapytał wpatrując się we mnie jak by chciał zaraz mnie pocałować.

-Jestem Dominika a to Amelka -powiedział do niego wskazując na mnie .

-A chciałabyś ze mną pojeździć?-zapytał się Matceliny

-Ok-powiedziała wstając z ławki i kierując się razem z chłopakiem na rampy .

-A wy chcecie iść ze mną się przejść?-zapytał się Kuba , ale ja chciałam troche sama posiedzieć .

-Wy idzcie ja zaraz przyjde-powiedziałam , po czym odeszli a ja zostałam .
Po chwili zauważyłam że Kuba do mnie podchodzi

-Idziesz?-zapytał się mnie patrząc prosto w oczy .

-Tak-odpowiedziałam , po czym poszłam z nim do Dominiki która czekała na nas.

~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Leżałam na łóżku oglądając serial na laptopie "pamiętniki wampirów" . Usłyszałam telefon , sprawdziłam i miałam wiadomość.

Od:Kuba
Do:ja
Hej,jak tam ?

Od:ja
Do:Kuba
Hej , a tak sobie dziś byłam na dworze a ty?

Od :Kuba
Do:ja
Ja też byłem na podwórku .

Od:ja
Do:Kuba
A z kim byłeś?

Od:Kuba
Do :ja
Z moją byłą i jej koleżanką, oraz kuzynką,a ty?

Od:ja
Do:Kuba
Ja z przyjaciółką, a co myślisz o byłej ?

Od:Kuba
Do:ja
Spoko jest

Od:ja
Do:Kuba
A byś chciał z nią dalej chodzić?

Od:Kuba
Do:ja
Może, nie wiem sam .

Od:ja
Do:Kuba
A kto ci się najbardziej podoba?

Od:Kuba
Do:ja
Moja przyjaciółka
a tobie ?

Od:ja
Do:kuba
Mi też przyjaciel , ale nie wiem co on do mnie czuje .

Od:Kuba
Do:ja
Ja też nie wiem co o mnie myśli , dobra ja kończe cześć

Od:ja
Do:Kuba
ok cześć

Po chwili dalej oglądałam "Pamiętniki wampirów ". Gdy skończyłam trzy odcinki poszłam spać .

~~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~~~~~

Drrrrrrrrr, obudził mnie budzik, więc wstałam i podeszłam do szafy z ubraniami.
Ubrałam krótkie spodenki ,oraz bluzke croptop z napisem 39 , a do tego buty Nike . Gdy zjadłam objad wyszłam z domu i zaczełam kierować się do dominiki. Dziś świeciło słońce ale czułam się troche taka przygnębiona, smutna jak bym nie miała do niczego siły .
Gdy Doma zeszła na dół odrazu się z nią przywitałam .

-Hej,co jest?-zapytała się Doma patrząc na mnie.

-Nie nic , po prostu jestem zmęczona -odpowiedziałam lecz co miałam powiedzieć po prostu miałam dzisiaj smutny dzień .

-Ta jasne , na serio co jest?-na odpowiedz tylko wzruszyłam rękami . Reszte drogi rozmawiałyśmy o wszystkim i niczym .

zacznijmy od nowaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz