Gdy wruciłam do domu , odrazu poszłam się położyć. Leżałam bez powodu gapiąc się w sufit . Lecz po co , po chwili usłyszałam telefon , więc sie podniosłam i wziełam telefob do ręki .
Od :Kuba
Do:ja
Hej , jak tam możesz gadać?Od:ja
Do:Kuba
Hej , no jasne że moge co robisz ?Od:Kuba
Do:ja
Gram w lola z bratem a ty ?Od:ja
Do:Kuba
Ja przed chwilą wróciłam , bo byłam z przyjaciółkami na dworze , a czemu grasz w lola , da ci to coś do życia , pomoże ci w czymś?Od:Kuba
Do:ja
Lubie grać w lola , ale nie siedze cały czas przed komputerem , powiesz chociaż jak masz na imie?Gdy przeczytałam tą wiadomość zamarłam ,co miałam mu napisać , wiem że nie moge ale chętnie bym mu napisała , chciałabym normalnie z nim pogadać a nie tylko sie omijamy chodz nie da się bo chodzimy do tej samej klasy .
Od:ja
Do:Kuba
Nie , dowiesz się w swoim czasieOd:Kuba
Do:ja
A jak mam cię nazywać ?Od:Ja
Do:Kuba
A jak chcesz ?Od:Kuba
Do:ja
To może AmiOd:ja
Do:Kuba
A czemu akurat tak ?Od:Kuba
Do:ja
Podoba mi się takie zdrobnienie , może być?Od:ja
Do:Kuba
OkOd:Kuba
Do:Ja
A czemu akurat chcesz ze mną pisać ?Od:ja
Do:Kuba
Sama niewiem jakoś mnie zaciekawiło by do ciebie napisać .:)Od:Kuba
Do:ja
A czemu nie chcesz odrazu bym wiedział kim jesteś?Od:ja
Do:Kuba
Bo nie wiem jak zareagujesz , poprostu się boje , a teraz przepraszam musze kończyć paOd:Kuba
Do:ja
Szkoda to Pa :)Jeszcze chwile leżałam na łóżku po czym poszłam się wykąpać , zjeść coś na kolacje i poszłam spać.
~~~~~~~~~~~~~~♥~~~~~~~~~~~~~~~
Budzik mnie rano obudził , stanełam przed lustrem i spojrzałam jak wyglądam , wyglądałam jak sześć nieszczęść , więc ubrałam się krótkie spodenki i luźną bluzke na ramiączkach bo było gorąco na podwórku , rozczesałam włosy i zostawiłam rozpuszczone, oraz zrobiłam lekki makijaż bym wyglądała troche lepiej niż rano .
Gdy wziełam plecak do szkoły, oraz jak włożyłam telefon do kieszeni a słuchawki do ucha , wyszłam z domu , idąc do szkoły ,ale jeszcze po drodze zabierając Dominike ze sobą.-I co pisałaš wczoraj z Kubą?-zapytała , a w jej oku pojawiła się iskierka zaciekawienia .
Widać było że bardzo cgciała bym jej na to pytanie odpowiedziała .-Tak -odpowiedziałam , nie chciałam zbytnio o nim mówić , w szczególności. že to mój były .
-I co ,jak rozmowa ?
-Tak sobie , mało pisaliśmy .
-A co jeśli on się na nowo w tobie zakocha ?-zapytała , no właśnie sama nie wiedziałam co na to odpowiedzieć , to by było troche dziwne , a dziwniejsze by było to jak bym ja się w nim zakochała .
-Nie wiem , nie myślałam o tym
-To lepiej pomyśl-powiedziała.
Reszte drogi przeszliśmy , roznawiając i ciągle się śmiejąc . Gdy dozzliśmy do klasy gdzir mieliśmy mieć lekcje , zobaczyliśmy że na ławce siedzi Kuba i Angela . Podeszliśmy do nich i usiadłyśmy obok Angeliki , jeszcze witając się z nią oraz nim .-Co chodzicie ze sobą?-zapytała Doma , ja nie wiedziałam co powuedzieć jedynie wpatrywałam się w swoje paznokcie .
-Nie!-Krzykneła Angelika wstając z ławki i usiadła mi na kolana .
-Ale byście chcieli nie ?-Zapytala znowu Doma myślałam ze w tej chwili zaraz z tamtąd se pujde ale nie mogłam co oni by se pomyśleli , że co że jestem zazdrosna ale to nie prawda , a zwłaszcza przez kogo , przez tego pacana . Nigdy .
-Nie-powiedzieli w tym samym czasie po czym Kuba spojrzał na mnie , przy tym robił się smutniejszy niż chwilę temu .
-Co ci?-zapytałam, Kube chodz nawet nie wiem dlaczego to zrobiłam , przecież naprawde to on mnie nie obchodził . Nie?
-A co cię to obchodzi?-zapytał się wpatrując się w moją twarz nie mogłam widać było że jest mu smutno .
-Nie to nie , ale i tak widać że jesteś smutny-powiedziałam po czym wstałam , przy tym mówiąc by Angela zeszła z mych kolan i idąc do łazienki , nawet nie chcąc by dziewczyny szły ze mną.
CZYTASZ
zacznijmy od nowa
Teen FictionOpowieść jest o dziewczynie która chce być ze swoim byłym. , ale on później jest z inną , ona też innego se wybiera , czy dalej z nim będzie czy wróci do tamtego...zobaczcie w książce ...