39

69 4 0
                                    

Çok tatlış bir bölüm olucak lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınıııız
Son bir bölüm bu arada 40 final :(

8 Ay Sonra

Aradan sekiz ay geçmişti. Annemle sorunlarımızı halletmiştik. Sık sık buluşup kaybettiğimiz senelerin hıncını çıkarıyorduk. Kuaföre gitmiştik mesela anne kız olarak.. ve gören herkes bizi birbirimize benzetiyordu. Bu süreç içerisinde Demirle de eskisinden daha çok yakınlaşmıştık. Tam anlamıyla abi kardeş gibi olmuştuk.

Nazlı abla ve Kerim abiyle de her gün buluşuyorduk neredeyse ve annemle tanışmış çok sevmişlerdi. Hamileliğim bir o kadar sinirli, bir o kadar da mutlu geçmişti. Hamile olmasaydım tabiki çok mutlu olurdum ama hormonlar buna hep mani oluyordu..

Bu dönemde en çok yorduğum kişi kocam Meriç Kaçan'dı sanırım..
O kadar güzel anlar biriktirmiştik ki birlikte her şeyi doya doya yaşamıştık. Sürekli trip atmıştım ve sinirlense bile beni çocuk gibi şımartmıştı. Birbirimize bir söz vermiştik çocuklarımıza müthiş bir anne baba olacaktık bunun için eğitim almış, bol bol kitaplar okuyarak filmler izlemiştik. 

Ah çocuklarımız dedim değil mi?

Evet çocuklarımız çünkü bir kız bir erkek olmak üzere ikizlere hamile bir anneydim. O yüzden hamilelik dönemim boyunca iki canlı değil üç canlı bir anneydim. İlk başta çok korkmuştum yapabilir miyim, yapabilir miyiz diye çok tereddüt etmiştik.. zaman geçtikçe bu duruma alışmış ve sevinmiştik. İki kişilik çekirdek ailemiz bir anda dört kişilik bir çekirdek aile olacaktı.

O gün gelmiş çatmıştı..

"Meriç.. ahh Meriç uyansana.. suyum geliyo kalksana.."

Meriç gözlerini açıp komodinin üstündeki su dolu bardağı bana uzattı. Yüzüne hayretle bakıyordum.

"Suyum geldi diyorum kalksana be adam!"

Meriç gözlerini ovalayıp gülümseyerek yüzüme baktı. Her güldüğünde gamzeleri beni selamlıyordu.

"Evet güzel karım suyun geldi.. al iç hadi güzelim."

Sancı bir anda gelince çığlık attım. Meriç korkuyla elindeki bardağı yatağa döktüğünde kan ter içinde kalmış halimle hemen yanıma geldi.

"Ya Sezen desene doğuruyorum diye suyum geldi ne? Kalk gel hadi."

Gecenin üçünde evin içinde çığlık ata ata arabaya doğru gidiyordum. Ben sancıdan Meriç'te sıkıntıdan kan ter içindeydi. Hani diyorlardı ya cennet annenin ayakları altında diye bu sancıdan sonra o kadar anlamlı gelmeye başladı ki..

"Meriç dayanamıyorum geldiler.. aaahhh çok acıyo Meriç.."

Arabaya binmiş son sürat hastaneye gidiyorduk. Meriç bir yandan doktorumu aramış, bir yandan da annemlere abimlere haber vermişti.

"Dayan geldik aslan karım benim.."

Saatler süren yolu dakikalar içinde bitirmiş hastanenin önüne gelmiştik. Meriç'in tişörtü terden ıpıslak olmuştu. Tekerlekli sandalyeye oturttuklarında Meriç'in ellerini sıkı sıkı tutuyordum. Sancılarım bir duruyor bir başlıyordu. Bu da demek oluyordu ki bebeklerim geliyordu..

Annemle Nazlı ablalar pijamalarıyla koşarak yanıma geldiklerinde ağlamaya başlamıştım.

"Annem ağlama bak kavuşuyoruz bebeklerimize az dayan annem, sık dişini güzel kızım."

"Ablacığım bak dokuz ayın sonuna geldik, kavuşuyoruz bücürlerimize hadi dayan bitanem."

Doktor sedyeye yattığımda muayene ederek hemşirelere komutunu verdi.

FREKANS : 136Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin