Chotův POV
Dal jsem si horkou sprchu asi tak na hodinu. Pustil jsem si u toho i relaxační hudbu.
Převlékl jsem se do pyžama a lehl si do postele. Chtěl jsem to dneska už zabalit a s mámou si promluvit ráno. Tentokrát jsem usnul hned, jak jsem zavřel oči.
To se mi obvykle nestává.
Když jsem otevřel oči, viděl jsem blankytně modrou oblohu s racky nad sebou.
Přesně jsem věděl, kde jsem.
Když jsem si stoupl a ohlédl jsem se, viděl jsem ho jen několik metrů za sebou. Usmíval se a zamával mi.
„Víš, Choto," oslovil mě Kyuma, přišel ke mně a položil mi ruku na rameno.
„Vím, že jsi naštvaný, ale je lepší to začít řešit, ne zapít. To, co se dneska stalo, to jsi přehnal."
„A já to neřeším, nebo co?" zeptal jsem se zmateně.
„Upřímně řečeno, vůbec. Do téhle chvíle to řeší pouze Ikari, Arisu a Karube. Ty se jen díváš. Myslím, že bys mohl trošku přiložit tlapky k dílu. Máš mou plnou podporu."
Potom, stejně jako včera, jsme došli ke kapele. Začala na nás mávat. Stejně jako včera jsme plavali v moři, hráli jsme na nástroje a rozloučili jsme se u základny.
Začalo mě právě zajímat, jestli je to opravdu jen sen, nebo ne.
To jsem se ale už zeptat nestihl.
Probudil jsem se ve dvě hodiny ráno, když se mnou někdo třásl. Rychle jsem se zvedl a zapnul světlo vedle postele. Ten muž byl záchranář.
Okamžitě jsem si sedl a zeptal se, co se stalo, že jsou tady.
Muži svou přítomnost vysvětlili tím, že je zavolal můj bratr.
„Asi to pro vás bude šok." poznamenal záchranář cestou do přízemí. „Vaše matka se pokusila spáchat sebevraždu."
Málem jsem spadl ze schodů. Letěl jsem dolu a viděl, že mou matku nakládají na nosítkách do sanitky, aby ji mohli odvést do nemocnice. „Vaše matka se pokusila propíchnout si břicho. Naštěstí přitom minula důležité orgány a než vykrvácela, zavolal váš bratr sanitku. Přežije to, ale chvíli si u nás poleží."
Bylo mi jasné, proč se o to pokusila.
Ne z beznaděje.
Věděla, že pokud zemře, nebudu se už muset ženit.
Chtěla se zabít kvůli mně...
Jedeme do nemocnice...
Tak, máme tu po velice dlouhé době další kapitoly Zasnoubený! ^^
Vypadá to už docela dost nahnutě, Chotovi se pořád zdají sny s křížovým králem a paní Segawa si sáhla na život. Nicméně mám dobrou zprávu. Nebo spíše dvě. Ta první je, že už mám konečně zase nápady ^U^
Ta druhá je, že oznamuji, že v příští kapitole se objeví další dvě, hodně, HODNĚ oblíbené postavy z AIB. Ta jedna bude chodit s Chotou do školy, a ta druhá, no, nevím, jestli je třeba to říkat, jelikož se bude začátek odehrávat v nemocnici. Už tušíte? OWO
ČTEŠ
Betrothed / Zasnoubený [Alice in Borderland FF]
FanficRyohei Arisu, Daikichi Karube a Chota Segawa. Tři mušketýři, tři bratři, tři prasátka, tři kamarádi, kteří bez sebe nedají ani ránu, a které všichni dobře známe. Jednoho dne však Chotově zadlužené matce přijde dopis, že její dluhy odesílatelka zapla...