Několik faktů o tomto příběhu ^^

4 0 0
                                    


Přijde mi, že příslib nových kapitol a pokračování příběhů není dostatečně velká kompenzace za to, že jsem tady víc než měsíc nebyla. Proto do tohoto příběhu a i do Školy živlů (společně s další kapitolou) přidám pár informací o nich. Jsem si jistá, že nějaké z nich vás určitě překvapí.

Přeji příjemnou zábavu :D


1. Chota má několik sourozenců.
Tento fakt byl v příběhu Betrothed/Zasnoubený mnohokrát zmíněn - Chota má několi dalších sourozenců. Všichni jsou starší než on (není v tom žádný význam, prostě mi jen přišlo, že na Chotu by nejlépe seděla pozice nejmladšího potomka z rodiny), ale jmenována byla zatím však jen jeho nejstarší sestra, Segawa Yuki (22 let). Poté má staršího bratra, jménem Segawa Nobuaki (20 let, pojmenovaný podle Nobuakiho Kaneko, který hrál v původním AIB Kloboučníka) a dvě starší sestry dvojčata, jménem Sakura (19 let) a Ichigo (19 let, je však o pět minut mladší než Sakura).

2. Ikariino jméno není náhodné.
Možná, vy, co jste znalí v japonštině, už tušíte, proč se Chotova domluvená snoubenka jmenuje Ikari. Ikari je výbušná, cholerická a dává nahlas najevo, když je jí něco proti srsti. Zároveň také je schopná jednu vrazit komukoli kdo ji naštve. Z toho také vychází její jméno - Ikari totiž v japonštině znamená vztek.

3. Scéna, ve které jsou Bandovi na stanici, je udělaná podle videí od LPS Naly.
Říkala jsem, že nějaké informace vás překvapí. Ano, scéna, ve které Bandovi přijíždějí na stanici, aby vyzvedli Sunata, je vytvořená podle konkrétních videí od LPS Naly, a to Rodina 1 a Rodina 2 - Scéna uvnitř stanice je inspirovaná scénou, ve které si policie pozve Missandei, aby jim potvrdila, že její sestra Melissa byla s ní v době loupeže. Missandei v této scéně očividně lhala, stejně jako lhal pan Banda o tom, že v době vražd byl jeho syn s ním. Scéna vně stanice byla zase inspirovaná scénou v Rodině 2 - Miku se bála člena své rodiny (svého bratra), stejně jako se malá Abby bála svojí vlastní matky.

4. Disneyovky v našem příběhu.
Babička Banda je inspirovaná podle Sarabi z pohádky Lví král a nepřipomínala vám náhodou něco sváteční večeře Bandových a Segawových? Co třeba rodinná večeře z filmu Encanto?

Betrothed / Zasnoubený [Alice in Borderland FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat