HEPİNİZE YENİDEN MERHABAA. ÖNCELİKLE HOŞGELDİNİZ.
Uzun bir zamandır bölüm atamıyorum. Bazı sebeplerden dolayı. Ama artık burdayım.
Kitap karakter ismini soranlar çok var. O yüzden burdan toplu cevapta vermek istiyorum.
Aslında kitabı yazmaya başladığımda kitabın konsepti karakterlerinin isimlerinin olmaması. Yani onlara dış görünüşleri veya meslekleriyle ilgili lakap takmayı planlıyordum. (Kumral kadın, cafede ki kadın, patron bey veya yaşlı dilenci gibi)
Bunun da şöyle bir sebebi vardı. Karakterlere isimlerinin bir anlam yüklememesi. Çünkü isim karaktere ülke kişilik ve düşünce yapısı kazandırır. Oysa ben karakterlerin bambaşka bir evrende , dünya ülkelerinden herhangi birine bağlı kalmamasını istiyorum. Örnek olarak Berk ismini duyunca hepimizin kafasında sarışın zengin ve biraz umursamaz bir karakter canlanıyor.
Bunun gibi pek çok örnek var. Oysa önemli olan sizin karakteri okurken tamamen karakterin kişiliğine ve psikolojisine odaklanmanız. Ona tamamen isminden gelen bir anlam yüklememeniz.
Kişileri karistirmamaniz açısından galiba isim koymam gerekiyor. İlerleyen bölümlerde isimlerini öğrenmeye başlarsınız. Hepinize keyifli okumalar...
Yazar'dan
"Kolundaki acıyı artık hissetmiyor olmalısın" Katil oturduğu eski koltuktan kalktı. Kan ve küf kokusunun ağır bastığı odadada gezmeye başladı. "Birazdan nöbet geçirmeye başlarsın"
"L..ütfen bır..ak ben..i"" genç çocuk morarmış dudaklarının arasından zorlukla konuştu. Tüm bedeni yaşadığı yoğun acıdan dolayı uyuşmuştu.
"ahhh," katil durdu. Muazzam bir haz duyuyor gibi gözlerini kapatmıştı. "İşte buna bayılıyorum"
Birkaç saniye bunun hazzını yaşadı. Kurbanlarının kurtulmak için yalvarmalarına bayılıyordu. Bağışlanmak için kalan son nefeslerini harcamaktan çekinmiyorlardı. Katil de işte tam olarak bundan zevk alıyordu. Kurbanlarının çaresizliği... Bu muazzamdı.
Gözlerini araladı. Öldürdüğü ilk gençten sonra aldığı en büyük hazzı şimdi alıyordu.
"Nöbetleri başaladı" doktor katilin biraz ilerisinde genç çocuğun bağlı olduğu masaya yakın bir yerde duruyordu. "Üçüncü nöbetten sonra kalbi duracak"
Genç çocuğun bedeni aniden titremeye başladı. Bedeni bir tür elektirik akımına maruz kalmış gibi titriyor, eski masanın yerde cızırtılı bir ses bırakmasına neden oluyordu.
"İş bitince ne yapacağını biliyorsun" dedi katil, doktora dönmeden. Gözlerini dikmiş ilk nöbetini geçiren çocuğa bakıyordu.
Çocuğun bedeni aniden durdu. İlk nöbeti geçirmişti. Bedeni pili bitmiş oyuncak robot gibi titreyerek durdu.
"Birkaç dakika içinde ikinci nöbet başlar" doktor oturduğu koltuktan kalkıp büyük dolaba doğru ilerledi. Dolabı açıp içinden büyük bir çanta çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehenneme Hoşgeldin
Mystery / ThrillerBir lise öğrencisinin cesedinin çöp konteynırının içinde bulunması başta klasik bir cinayet vakası gibi gözükse de zamanla şehrin içinde yaşanan korkunç cinayet zincirine dönüşür. Kitap evden kaçıp büyük şehire gelen genç adamın şehirde yaşanan se...