Bölüm: 10 "Takip"

130 23 63
                                    

Hepinize yeniden merhaba. Bugün İstanbul 45 derece kadar yükseldi. Hayatımda geçirdiğim en sıcak gündü. Hiç bu kadar sıcak olduğunu hatırlamıyorum. Ama yine de gün bitti. Umarım sıcaklar düşer. Yoksa buharlaşacağız.

Neyse ben her şeye rağmen bugün bölümü tamamlayıp sizinle paylaşıyorum. Keyifli okumalar...

Bölüme oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın! !!!


Bölüm:10 "Takip"

Bazen bazı şeylerin nasıl olduğunu anlamayız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bazen bazı şeylerin nasıl olduğunu anlamayız. O şeyler olur ve biz yine de fark etmeyiz. Ta ki tüm o olanlar bir bütün olarak karşımıza çıkana kadar. O zaman gerçekler bir anda gözünüzün önüne gelir. Gözümüzdeki perde yok olur. Gerçekleri görmeye başlarız.

Bu zamana kadar gördüğüm o kabusların anlamsız birer kabus olduğuna inanıyordum. Zihnimin bir şekilde benimle dalga geçtiğini düşünmüştüm hep.

Şimdi ise bu olanların basit bir kabustan fazla olduğunu fark ediyorum.

Elimdeki yüzüğün içine tekrar baktım.

Cehenneme Hoşgeldin...

Gözlerimi kapatıp birkaç saniye bekledim. Ardından gözlerimi açıp aynı yere baktım. Kabus görmüyordum. Bu yüzük gerçekti. Ve içinde yazılanlar...

Aklıma aniden gelen düşünceyle başımı kaldırdım. Bu yüzüğü daha önce de görmüştüm. Nerde gördüğümü hatırlamıyordum. Ama daha önce gördüğüme emindim.

Yüzüğü avcunun içine alıp arkama döndüm. Bu yüzüğün kime ait olduğunu bulmalıydım.

Yazar'dan

"Bir şey bulabildin mi?"

"Ölüm zamanı 14 saat önce. Gece yarısı 12 civarında öldürülmüş. Ölüm sebebi kan kaybı. Sol göğsündeki kesik yüzünden fazla kan kaybetmiş..."

Parmağını uzatıp cesedin yanık yüzünü işaret etti. "Ceset yakılmadan önce yüzü yanmış. Sanırım sıcak kahve veya çay dökülmüş.

Javier yaklaşıp cesedin yüzüne baktı. Kırmızı ve siyah arasında kararsız kalmış bir renge dönüşen yüzü berbat görünüyordu. Yüzü tamamen yanmıştı. Göz yuvarlarları tanınmayacak bir haldeydi. Javier bu yüzü başka bir yerde görse kesinlikle bir insana ait olduğunu anlayamazdı.

Amy geri çekilip cesedin sol göğsünü işaret etti. "Kurban henüz hayattayken kalbi çıkarılmış. Ayrıca cinsel organında da ciddi kesikler var. Vajinası keskin bir aletle tamamen kesilmiş"

Cehenneme HoşgeldinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin