Hepinize yeniden merhaba. Henüz kitabın ilk aşamasındayız. Bazı şeyler karışık gelebilir. Yazım tarzı da farklı gelebilir. Ama ilerleyen bölümlerde konu tam olarak oyuracaktır. Bu kitap için içimde inanılmaz bir heycan var. Sürekli wattpade girme isteğimi durduramıyorum. Galiba ben gerçekten wattpadi çok özlemişim.Sizi daha fazla tutmadan bölümle başbaşa bırakıyorum. Keyifli okumalar...
Oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın....
Ekrana kilitlenmiş geçen resimlere bakıyordum. Öğrencilerin fotoğrafları ve olay yerinden çekilen birkaç fotoğraf başa sararak tekrar tekrar gösteriliyordu.
"Sanırım artık eve gitsek iyi olur" Henüz liseli olan kız titrek ve korku dolu bir sesle konuştu. Yanındaki arkadaşları da en az onun kadar korkmuşlardı. Ellerindeki büyük alışveriş poşetleri dakikalar önce harika vakit geçirdiklerini haykırıyordu. Şimdi ise tüm keyifleri kaçmış, ruhları korkuyla dolup taşmıştı. Adımlarını hızlandırıp nerdeyse koşarak gözden kayboldular.
Az önce uykusuzluğa yenik düşmekte olan göz kapaklarım şimdi uyumamaya yemin etmiş gibi sonuna kadar açılmıştı. Tüm vücudumu bir soğukluk kaplamıştı. Rahtsızlıkla etrafıma bakındım. Kalabalık olan yol yavaş yavaş boşalmaya başlamıştı. Bahsedilen kareoke buralara yakın bir yerdeydi. Pansiyon bakmak için gittiğim yerin birkaç sokak arkasında kalıyordu.
Nerden geldiğini anlamadığım bir esinti vücudumu ürpertti. Etrafımda birinin beni izlediği izlenimini veriyordu bu esinti. Tekrar etrafımı kontrol ettim. Fakat tuhaf görünen hiç bir şey yoktu.
Dev ekranda haber devam ediyordu. Birkaç kişi durup izlemeye devam ederken çoğunluk korkarak evlerine doğru yol almaya başlamıştı.
Telefonumu çıkardım. Günümüz teknolojisinden birkaç yıl uzak kalmış bu telefona geçen yıl sahip olmuştum. İkinci el olmasına rağmen oldukça kullanışlıydı. Eski sahibi daha üst bir model almak için satmış olmalıydı.
Twittera girip ekranı kaydırmaya başladım. Sosyal medya cinayet haberiyle dolup taşmıştı. On dakika önce yayımlanan haber hakkında binlerce gönderi ve tweet vardı.
'Katil kim?'
'Kayıp çocuklarda öldürüldü mü?'
'Katil kesinlikle okuldan biri olmalı'
'Çocuklar sakin olun. Katil aramızdan biri olabilir'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehenneme Hoşgeldin
Misterio / SuspensoBir lise öğrencisinin cesedinin çöp konteynırının içinde bulunması başta klasik bir cinayet vakası gibi gözükse de zamanla şehrin içinde yaşanan korkunç cinayet zincirine dönüşür. Kitap evden kaçıp büyük şehire gelen genç adamın şehirde yaşanan se...