Bu bölümü iki parça halinde yazıp tek bölümde yayımlayacaktım. Fakat konu bütünlüğü açısından burada bıraktım. Bir dahaki bölümlerde geçmiş ve gelecek birlikte anlatılıcak. Bu konu bütünlüğü açısından çok önemli. Hepinizi çok seviyorum. Yeni bir yıla girdik. Bu benim için bir çok şey ifade ediyor. Aynı zamanda hiçbir şey. Bu yıl üç kitap yazdım. Gerçekten benim için inanılmaz bir yıldı. Geriye dönüp baktığımda çok fazla şey yaşadığımı fark ediyorum. Bundan 10 ay önce korkunç bir doğal felaket yaşadık ve şimdi bir çoğumuz bunu unuttu bile. Yakın bir tarihte de 12 şehit verdik. Bu gerçekten tarif edilmez bir hüzün. Ayrıca dünya gündeminde olan ve korkunç bir gerçek olan Filistin ve Doğutürkistan mevzusu var. Açıkçası daha önce filmlerde acımasız karakterler gördüğümde bu kadar da değil diyiyordum ama şuan olana baktığımda insanlaarın korkunç birer canavara dönüştüğünü görebiliyorum. Bu kitabı yazma amaçlarımdan biri de buydu. İnsanların içinde korkunç birer şeytanın olduğunu göstermek. Ben bu kitabı yazmaya başladığımda bu olaylar gündemde değildi. Fakat her geçen gün fark ediyorum ki düşüncelerimde yanılmamışım. Dünya tam da benim gördüğüm gibiymiş. Hepinize keyifli okumalar...
OY VERMEYİ VE BOL BOL YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN
BÖLÜM: 24 "Sahte Yüzler Sahte insanlar"
Yazar'dan
"Yeni yıla girmemize günler kalmışken bu yıl da adını altın harflerle yazdıran Bakan yine yaptığı yardımla gündeme geldi. Son yıllarda özellikle hayvan barınaklarına ve yetihhanelere yaptığı yüklü yardımlarla adını her yerde andıran Bakan bu sefer yardım ettiği yetimhaneden bir çocuğu evlat edindi. Bu büyük haber medyada hızlıca yayılırken insanlar bu şanslı çocuğu merak etmeye başladı. Bakan'ın evlatlık çocuğu olacak şanslı çocuk kimdi? Henüz çocuğun kimliği açıklanmasa da medya ekibimiz bu bilginin peşinde..."
Can telefonu kapatıp yatağın üzerine bıraktı. Son zamanlarda aynı haberi defalarca izlemişti. Bakan henüz kimliğini herkesten gizlese de yetimhanedeki herkes Can'ın o şanslı çocuk olduğunu biliyordu.
"İnsanlar seni çok merak ediyor."
"Hayır" diye itiraz etti Can. "Onlar sadece yetimhanede yaşayıp zengin olan şanslı çocuğu merak ediyorlar."
"O şanslı çocuk sensin."
"Değilim. " diye itiraz etti Can. Yataktan kalkıp okul çantasını yatağın üstüne boşalttı. Ardından boş çantayı alıp dolaba yaklaştı. Eski ahşap dolabı açıp kıyafetlerini okul çantasına doldurmaya başladı.
"Ne yapıyorsun?"
"Bu cehennemden kaçıyorum." dedi Can arkadaşına bakmadan. Birkaç parça kıyafetten ibaret olan eşyalarını alıp dolabın kapağını kapattı.
"Saçmalama hayatın boyunca elde edemeyeceğin bir şansı yakaladın sen." dedi genç çocuk arkadaşına şaşkınlıkla bakarken. "Buradaki herkesin hayalini yaşayacaksın."
"Benim hayalim değil bu." dedi Can bir an durup arkadaşına bakarak. "Bu cehennemde yıllarca yaşamak zorunda kaldım. Şimdi başka bir cehenneme gidemem."
"Cehennem dediğin yer kocaman havuzlu bir villa." dedi genç çocuk, Can'a dönerek. "Dünyanın en iyi insanının evlatlık çocuğu olacaksın. Bir ailen olacak."
"Dünyanın en iyi insanı ha?" Can gülmeye başladı. "Bu yalana gerçekten inanıyor musun?"
Aniden gülmeyi kesip arkadaşına doğru yaklaştı. "O insanlar gerçek birer şeytan. Gerçek yüzlerini gizlemek için maske takıyorlar sadece."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehenneme Hoşgeldin
Mistério / SuspenseBir lise öğrencisinin cesedinin çöp konteynırının içinde bulunması başta klasik bir cinayet vakası gibi gözükse de zamanla şehrin içinde yaşanan korkunç cinayet zincirine dönüşür. Kitap evden kaçıp büyük şehire gelen genç adamın şehirde yaşanan se...