Selam. Nasılsınız?
Umarım iyisinizdir. Çünkü yaz tatilindeyiz. Niye iyi olmayasınız ki?
Kitabın okunma sayısı her geçen gün artıyor. Umarım daha fazla okuyucuya ulaşabiliriz.
Lütfen okuduktan sonra veya önce kitaba oy vermeyi unutmayın. Hepinize keyifli okumalar....
Bölüm: 9 "Soğuk bir gece"
"Kimliğini doğrulayabilir misiniz?"
"Her yeri yanmış." dedi Amy küle dönmüş cesedi incelerken "Uzun sürebilir"
"İnceleme bittiğinde raporu odama gönderirsin"
"Bir saniye bekleyin başkomserim" dedi Amy arkasındaki masaya doğru ilerleyerek. Masadan birkaç fotoğraf alıp geri döndü. "Şunları görmeniz gerekiyor"
Elindeki fotoğrafları uzattı. "Son iki kurbanın fotoğrafları. İlk cesedi incelerken dikkat etmemiştim. Ama her iki cesedin de omzunda aynı dövme var. Ceset zarar gördüğü için şekli tam belli olmuyor ama sanırım ay şekli var"
"İkisi de arkadaştı. Aynı dövmeyi yaptırmaları normal değil mi?"
"Dövme yeni yapılmış." dedi Amy fotoğraflara bakarken. " Kaçırılmadan birkaç gün önce veya kaçırıldıktan sonra. Tam zamanından emin olamam ama yine de bilmenizi istedim. Belki de bu ay şekli katile ait bir imzadır."
"Yada sıradan bir arkadaşlık dövmesi" dedi başkomser. Bu tür şeyler arkadaşlar arasında çok popülerdi. Bunu biliyordu. Zamanında o da arkadaşlarıyla buna benzer bir şey yapmıştı.
"Bilemiyorum. Ama sizi yine de bilgilendirmek istedim." dedi Amy geri çekilerek. "Sonuçta her ipucu önemli"
"Haklısın" dedi başkomser resimleri geri vererek. "Teşekkürler Amy. Rapor çıkınca odama göndermeyi unutma"
Arkasına dönüp dışarıya çıktı. Cesedin yanık kokusuna daha fazla dayanabileceğini düşünmüyordu. Yanık deri kokusu kesinlikle berbattı. Amy'nin çalışırken nasıl dayanacağını gerçekten merak ediyordu.
"Başkomserim, Müdür bey herkesi odasına çağırıyor"
"Geliyorum"derin bir nefes verdi. İçinden bir his müdürle konuşmanın pek iyi geçemeyeceğini söylüyordu.
***
Javier benzin istasyonuna yaklaşınca durdu. Burası yerleşkeden birkaç kilometre uzakta olan eski bir yerdi. Eğer olay yerinin oraya giden bir araç varsa buradaki kameralara kesinlikle takılmış olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehenneme Hoşgeldin
Gizem / GerilimBir lise öğrencisinin cesedinin çöp konteynırının içinde bulunması başta klasik bir cinayet vakası gibi gözükse de zamanla şehrin içinde yaşanan korkunç cinayet zincirine dönüşür. Kitap evden kaçıp büyük şehire gelen genç adamın şehirde yaşanan se...