Herkese merhaba. Bu bölüm biraz kısa oldu. Bu hafta çok yoğundu. Ama neyse ki yetiştirebildim. Sizi çok fazla tutmayacağım. Keyifli okumalar...
OY VERMEYİ VE BOL BOL YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN! !
Bölüm:15 " Telefon Kulübesi"
Başından beri polise gitmemek belki de verdiğim en kötü karardı. Eğer bir şekilde polise olanları anlatsaydım belki de şuan katili yakalamış olacaklardı.
Fakat bunu istesem de yapamazdım. Cehennemden kaçan biri için bu yapılacak en aptalca şey olurdu. Polis beni tanırsa yada sevgili babam oğlunu bulmak için onlara haber verdiyse bu hiç de iyi olmazdı.
Peki ya kimliğimi belli etmeden ihbar edersem?
Aklıma gelen düşünceyle yataktan fırladım. Tabi ya! Bunu nasıl düşünmemiştim?
Ceketimi alıp hızlıca merdivenlerden indim. İsimsiz ihbar yapabilirdim. Böylece hem köpek katliamını anlatabilir hem de gerçek kimliğimi gizleyebilirdim.
Merdivenlerin sonuna gelince durdum. Javier elindeki ağırlık takımıyla birlikte spor salonununa giriyordu.
"Başka eşya var mı?"
"Hepsi bu kadardı." dedi Boris. "Yardımın için sağol"
"Bu iyiliğimi karşılıksız bırakmayacaksın değil mi?"
"Yakında maçlar başlayacak. Senin için özel yer ayırttım. "
"Ahh çok müteşekkir oldum." dedi Javier sahte bir memnuniyetle.
"Müteşekkir mi?" Boris muhtemelen hayatında ilk kez duyduğu kelimeyle kaşlarını çattı. "O ne demek?"
"Bilmiyorum." Javier omuz silkti. "Ama sen anlamışsındır."
"Nasıl oldu bilmiyorum ama evet... anladım."
"Ben gidiyorum artık." Javier elindeki son eşyaları da bırakıp dışarıya çıktı. "Akşam antrenman yapmaya gelirim."
"Görüşürüz Javier"
Javier dışarıya çıkınca onları dinlediğimi anlamasın diye hızlıca dış kapıya doğru yürüdüm.Bu adam hakkında içimde huzursuz olan bir şeyler vardı.
Muhtemelen bu, yüzük ve bowling salonundaki garip bakışları yüzünden oluyordu. Ama yine de bu hissettiğim garip rahatsızlığın gerçekliğini değiştirmiyordu.
Bazen bazı insanların doğuştan veya sonradan kazandığı bir aurası olurdu. Bu aura onlara kene gibi yapışır ve ilk izlenimde insanlara sizin hakkınızda bir fikir verirdi. Bazen ilk defa gördüğümüz veya yeni tanıştığımız insanlar hakkında kibar, kibirli veya havalı olduğunu düşünürüz. O insanı daha önce tanımamışızdır. Gerçekte kim olduğunu veya nasıl bir karaktere sahip olduğunu bilmeyiz. Ama o insandan öyle bir vibe alırız.
Bu tam olarak Javier için böyle olmasa da onun hakkında huzursuz hissetmeme neden olan bir şeyler vardı.
Yokuşun sonuna gelince yolun karşısına geçip otobüs durağına ilerledim. Herhangi bir yerden arama yapamazdım. Bu yüzden kamera olmadığına emin olduğum bir yerde aramayı yapacaktım.
"Cesetler gün geçtikçe çoğalıyor."
"Polis katili yakalamadan önce hepsi ölecek."
"Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?" Sesler kaybolan gençlerle aynı okula giden çocuklara aitti. Onları daha önce de görmüştüm. İş görüşmesine gittiğim günün akşamında duraktalardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehenneme Hoşgeldin
Mystère / ThrillerBir lise öğrencisinin cesedinin çöp konteynırının içinde bulunması başta klasik bir cinayet vakası gibi gözükse de zamanla şehrin içinde yaşanan korkunç cinayet zincirine dönüşür. Kitap evden kaçıp büyük şehire gelen genç adamın şehirde yaşanan se...