Bölüm: 16 "Mavi Ev"

81 20 15
                                    

Eveeetttt uzun ve yeni bir bolumle geri geldim. Yazarken en gerildiğim bölümlerden biri oldu. Bu bölüm bizi şaşırtacak bir olay var. Daha fazla spoi vermeden sizi bölümle başbaşa bırakıyorum. Keyifli okumalar....

OY VERMEYİ VE BOL BOL YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN! !!!


Bölüm: 16 "Mavi Ev"

"Ortada fakir yoksa kimse zengin değildir."

Yazar'dan

"Olay nasıl olmuş?"

" AEB binasının çatısından aşağıya atlamış." dedi genç polis.

Javier yerdeki yanmış cesede baktı. Chris Hill'in çapkın ve havalı yüzü yüksek ateşte yanmış biftek gibi yanmıştı. Tuhaf bir benzetmeydi. Fakat tam olarak böyle görünüyordu.

Başını kaldırıp polis memuruna baktı. Biraz daha yanmış ceset görseydi uzun bir süre et yiyemeyecekti."Nasıl yanmış peki?"

"Aşağıya düşerken dev ekran kablolarına dolanmış. Kablolar kopunca da alev almışlar." dedi binadan sarkan yanmış kabloları işaret ederek."Güvenlik müdahale etmeye çalışmış ama söndürene kadar ceset yanmış"

"Görgü tanığı var mı?"

"Chris Hill'i çatıya çıkarken kimse görmemiş." dedi genç polis. "En son sunum için hazırlanırken stilisti James görmüş."

"İntihar edecekse neden sunum için hazırlansın ki?"dedi Javier.

"İnsanlar fark etmesin diye olabilir." dedi Başkomiser.

"Yine de intihar etmek isteyen biri etrafındaki insanların ne düşüneceğini umursamaz." Javier buna anlam verememişti. Hem Chris Hill'in hem de yasak aşkı Bayan Anderson'ın yanarak ölmesi trajikomikti. Daha komik olansa güzellik merkezindeki kızın dediği gibi yanmalarıydı. . Cehennemde yanacaksın...

"Chris Hill'le konuşan son kişi sizdiniz değil mi?"

"Evet benim" dedi James. Gördüğü cesetten dolayı beti benzi atmıştı. "Akşam haberleri için odasında hazırlanmasına yardım ediyordum."

"Odada başka biri var mıydı?"

"Hayır yoktu. Bay Hill hazırlanırken odaya kimseyi almaz." dedi James. "Bir çeşit sabotaj olmasından korkuyor."

"Ne tür bir sabotaj?" dedi Başkomiser kaşlarını çatarak.

"Geçen yıl ödül törenine hazırlanırken stajyer bir kız Bay Hill'in telefonunu çalmış. Sonra da Bay Hill sahnedeyken sex hayatını tören salonundaki herkesle paylaşmış." dedi James o anları anımsarken. "Tam bir kaos yaşandı. Bay Hill nerdeyse kalp krizi geçirecekti."

"Kızın kim olduğunu biliyor musun?"

"Eski sevgilisiymiş, Bay Hill onu terk edince o da intikam almak istemiş."

Javier bu olayı hatırlıyordu. Jacques tıpkı magazin programları gibi günlerce bu olayı gündeme getirmiş, tüm merkezi magazin sayfasına çevirmişti.

"Peki Chris Hill sana her hangi bir şey söyledi mi? İntihar etmek isteyeceği bir sebep gibi?"

James başını olumsuz anlamda salladı. "Bay Hill özel hayatı hakkında pek konuşmaz. Ama tuhaf görünmüyordu."

Başkomiser anladığını belirten bir baş hareketi yaptı. "Tamam, yazılı ifadenizi verip gidebilirsiniz. Arkadaşlar size yardımcı olacak."

Arkasına dönüp araca doğru ilerledi.

Cehenneme HoşgeldinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin