Péntek van. Ma van a buli, ahová Roli szeretné, hogy vele menjek.
Tudom, azt mondtam nem megyek, de menni szeretnék.
Ki szeretnék egy kicsit kapcsolni, és jól érezni magam.
Marcel már nem volt a szobában, ezért én is kimásztam, és először a szobámba mentem.
Kivettem a szekrényemből egy aranyos, virágmintás ruhát, majd a fürdőszobába indultam.
Lezuhanyoztam, fogat mostam, és felöltöztem.
A párás levegő hatására minden fürdés alkalmával rohamom van,ezért szaladtam vissza, köhögve a szobámba, és a spraymért nyúltam.
-Megvagy hugi?-gyors léptek után hallottam meg Marcel hangját.
-Igen. Jól vagyok.-fújtam belőle, majd lassan lecsillapodott a roham.-Marc, el szeretnék ma este abba a buliba.-csaptam egyből a dolgok közepébe.
-Jó legyen, de maradjon köztünk, Ádáméknak egy szót sem.-forgatta a szemeit, majd én visongva nyakába ugrottam.
-De! Óránként írsz, és éjfélre itthon vagy! És én megyek érted!-emelte fel mutatóujját, én pedig csak bólogattam.-Apropó, ma szeretném bemutatni a barátnőm, és Erik is elhozza a.. a nem is tudom kijét.-a tekintetem épp annyira összezavarodott volt mint bátyámé, de csak elnevettük magunkat.-Egy óra múlva itt vannak.-puszilt meg, majd kiment a szobámból.
A bátyámnak 2 komolyabb kapcsolata volt, és jó néhány egy éjszakás kalandja. Az első szerelme megcsalta, és tisztám emlékszem, hogy a szobájában minden egyes törhető tárgyat összetört.
A második lánnyal semmi drámai szakítás nem történt, pusztán csak kiszerettek egymásból.
Erik meg. Eriknek sosem volt normális barátnője. Csak kalandok. Néha bemutatja a lányokat, akiket tudja, hogy pár napig fog kihasználni, aztán majd elküldi őket. Pedig annyira helyes, és okos is, nem értem, miért teszi ezt a lányokkal.
A polcomhoz lépve levettem kedvenc parfümöm, fújtam belőle párat, majd lementem a nappaliba,hiszen az idő azon a tájt járt már, amikor a lányok érkezhetnek.
-Azta, de csinos itt valaki.-hirtelen hangtól megijedtem.-Bocsi, csak én vagyok.-nevetett Ádám, aki épp a hátam mögött lévő szobából szólított meg.
-Köszönöm, nagyon megijesztettél.-nevettem.-Itt vannak már a vendégek?
-Igen, az udvaron vannak. Én csak néhány üveg piáért jöttem be. Na gyere.-mondta, és indultam utána.
Az udvarunkon áll egy sátor, ami alatt találhatóak kanapék és egy asztal is. Mellette a grillsütőn már sültek a dolgok. Wow, nem gondoltam volna, hogy ennyire "megünnepeljük" a vendégeket.
Erik és a lány a kanapén ültek, és egymás kezét fogták. Rám nézett, és szemét feltűnően rajtam tartotta, majdhogynem száját is nyitva felejtette.
Zavaromban elfordultam, és a bátyámra néztem, aki a grill mellett szorgoskodott, és segítségére az ő barátnője volt mellette, aki amint észrevett, már el is indult felém.
-Szia Inez! Lili vagyok! Már nagyon-nagyon sokat hallottam rólad, örülök, hogy megismerhetlek!-mondta, és mielőtt reagálni tudtam volna már meg is ölelt.
-Én is nagyon örülök neked! Nagyon szép vagy!-dícsértem meg.
Erik "barátnője" nem jött oda hozzám, sőt, rám sem nézett, ezért én sem terveztem odamenni hozzá.
Szuper délután volt velük, rengeteget beszélgettem Lilivel, és igaz nagyon megkedveltem.
Erik "barátnőjéről" kiderült, hogy Mira a neve, de ő csak a telefonját nyomkodta, vagy pedig Erik szájába mászott.
Ádám, Marcel, és Lili nem voltak valami jó véleménnyel a lányról, én pedig nem igazán akartam véleményt alkotni.
Már elmúlt nyolc óra. Rolival megbeszéltem már a délután, hogy mégis megyek, és mikorra jöjjön értem, bár kicsit tartottam tőle, hogy hogyan fogok elmenni innen, miközben a fiúk itt vannak.
-Marcel, nekem mennem kell.-suttogtam neki, mire ő is körülnézett, és láttam rajta, hogy gondolkodik, hogy mégis hogyan mehetnék el észrevétlenül.
-Menj csak. Majd kimagyarázom. Tartsd magad ahhoz, amit mondtam!-mondta.
-Hát jó, nekem most mennem kell. Érezzétek jól magatokat, sziasztok!-intettem, majd elindultam a kapu felé, ahol Roli már nyomott is egy erős féket.
-Hová mész?-kiabált utánam Ádám, de hallottam hogy testvérem már is magyarázkodni kezd, ezért én csak csendben mentem tovább, majd bepattantam Roli mellé a kocsiba.
-Hát szia pici, készen állsz egy szuper estére?-vette hangosabbra a zenét, és beletaposott a gázba.
Azt hiszem, nagyol jól fogom magam érezni.
YOU ARE READING
Szememfénye
RomanceEgy család, testvérek, barátok. Mindenki szíve egy emberért dobog. Mindenki szemefénye.