információk

989 41 7
                                    


Sziasztok! 👋

Mielőtt belekezdenél a történet olvasásában, tanácsoljuk, hogy elolvasd ezt a rövid információs posztot.

Kik is írják ezt a történetet? 
Én (Kuti) és Suzuki Aoi. Több történetet is írtunk már együtt, az oldalamon találhattok is párat :) Ez a sztori pedig a VMÉ trilógiánk harmadik kötete volna! Sajnos, egyelőre a korábbi kötetek nem olvashatóak, mivel átírás alatt állnak, de a sztorik nem egybefüggőek, előzetes ismeret nem szükséges a megértésükhöz. Szóval a Szépséges Szörnyeteget önálló regényként is kezelheted! ✨


Mire számíthatsz? 

A cselekmény két fiú szerelmét dolgozza fel, de egy kicsit extrémebb, eltérő módon. Kérlek, olvasd el mindenképpen az ismertetőt, a figyelmeztetéseket pedig vedd komolyan! 


FÜLSZÖVEG


„...mert lehetsz te a szépség, én meg a szörnyeteg."


Chad Dickens egy művészeti iskolába járó, tizenhat éves fiú, aki amikor éppen nem fest, akkor Iannel és Tommal, a két legjobb barátjával tölti a szabadidejét. Tehetségét az is mutatja, hogy harmadik helyezést ér el a megyei festészeti versenyen, ahol egy olyan ember figyel fel rá, akire még a legmerészebb álmaiban sem gondolt volna.

Tod Twocock egy velejéig romlott srác, aki nem veti meg sem a testi, sem a lelki örömöket. Ennek ellenére mégis a nagymamája üzletében dolgozik az egyetemi tanulmányai mellett, ahová csengőszóval és chips illattal érkezik meg az a személy, akiért képes lenne eldobni az összes olyan elvét, amit már rég kőbe vésettnek gondolt.

Mi van akkor, ha a Szépség és Szörnyeteg meséje nem is olyan idilli, mint ahogy azt gyerekként megismertük?

Te képes lennél a társadalom, a családod és a saját magad normáival szembe menni csak azért, hogy egy negyedik emeleti lakás ajtaja mögött körülöleljen téged a feketével vegyített, mámorító rózsaszín köd?

Gyere, kövesd nyomon, hogy keresztezi két ellentétes embernek az útját a Sors végtelen kereke, és tudd meg, milyen árnyak leselkedhetnek rád, ha felbukkan az életedben a Szerelemnek csúfolt szörnyeteg.


FIGYELMEZTETÉSEK

- fetisizmus,
- férfiak közti szerelem,
- drogok használata,
- trágár beszéd,
- toxikus kapcsolat,
- korkülönbség
- 18+!

!A KÖNYVNEK NEM CÉLJA, HOGY BÁRMINEMŰ CSELEKEDETRE ÖSZTÖNÖZZÖN, SZÓVAL EZÜGYBEN KÉRJÜK OLVASÓINK MEGFONTOLTSÁGÁT ÉS A KORHATÁR BETARTÁSÁT! !BÁRMINEMŰ GONDÉRT NEM VÁLLALUNK FELELŐSSÉGET!


A könyv a Vászonra mázolt édesem könyvsorozatunknak a harmadik része, azonban a korábbi kötetek ismerete nem szükséges az olvasásához.

A borítón lévő kép Charlot van Heeswjik tulajdona!


SZEREPLŐK

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


AJÁNLÁS

Todnak, Iannek és Tomnak,
hogy tudják, mi zajlik bennem.

*

Chadnek, aki megmutatta,
hogy igenis mindenki képes megváltozni.

Szépséges SzörnyetegWhere stories live. Discover now