Harminckettedik strigula | A határ meglépése

125 19 7
                                    

Nem akarok hinni a szememnek

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Nem akarok hinni a szememnek. Tisztában vagyok a ténnyel, hogy drog problémái vannak, beszéltünk erről. Viszont ő azt mondta, hogy leszokik, vagy legalábbis ilyesmi.

Nos, egyáltalán nem tűnik úgy.

– Mit csinálsz? – rohanok oda hozzá, ellököm a tálcája elől, és mérgesen nézek rá. Bazdmeg.

– Chad? – Szeme kitágul, mint, aki csak most vett volna észre, és ahogy jobban megnézem, talán a mai nap nem ez lesz az első adagja. A francba már!

– Azt kérdeztem, mit csinálsz?! – mutatok erőszakosan az előttünk elfekvő tálcára. Még rá nézni is undorító.

Nem válaszol, helyette csak a lábfejét kezdi el tanulmányozni. Nem, ennek nem dőlök be még egyszer, nálam csak egyszer lehet eljátszani valamit. Prüszkölők egyet és a tálcikáért nyúlva elindulok vele a mosogató felé.

– Hé! – kiált utánam pár másodperccel később, hallhatóan megszaporodnak a léptei. Megragad a vállamnál fogva, maga felé fordít... Így a por, ami a felületen volt lehullott a földre közénk.

Ha lehet, még az előbbinél is nagyobbra nő a szeme.

– Nézd meg mit csináltál! – kiált rám. Fáj, ahogyan arrébb lök.

– Én? – lököm vissza ugyanúgy, majd dühömben jól meg is tiprom a földön lévő nyomorult dolgot.

– Most nézd meg mit csinálsz? – ingatja meg a fejét. Gondterhelten beletúr a hajába, és egy nagy, reszketeg sóhajt ereszt meg magának, majd hirtelen hideg ujjai megragadják a vállam. Megállítanak a mozgásba, maga felé kényszerít. Látni se akarom ezt a barmot! Ennek ellenére még közelebb is hajol hozzám. – Mondd csak, Chad... – Undorító, hogy emiatt mennyire idegbetegnek tűnik, talán kicsit félek is. – Mégis ki a francnak képzeled te magad, hogy ezt csinálod?

– És te? – kérdezek azonnal vissza. Lefejelem, és kiszabadulok a marka alól. – Állítsál magadon!

Homlokát fogva jajgat. Megérdemelte, na! Miért akar ijesztegetni? Körbe nézek. A lakása elég rendetlen ebben az állapotban, főleg ahogyan szétrúgtam az anyagát. Talán fel kellene mosnom.

Tekintetem lassan rá vándorol. Még mindig a homlokát simogatja, miközben oldalasan rám néz. Tudom, mire gondol. Túlzásba estem, de ő is! Ő volt az, aki elkezdte, én csak folytattam...

– Ahj! – Megremeg a testem is a hirtelen ordításától. Még sose láttam ilyennek. Kezei alatt megfeszül az a szép, hosszú haja. Jól megtépkedi azokat a hajhagymákat. Talán, jobb, ha hátrébb lépek. Ezután fel alá kezd járkálni, sokszor megáll előttem, de egyszer sem mond semmit. Majd eltűnik egy kis időre a fürdőbe.

– Mit csinálsz? – halkan kérdezek rá. A hangulat jelenleg nem a legjobb. Nyelek egyet, mivel nem válaszol, követem őt. Viszont a fürdő ajtajában találkozunk. Kezében egy seprű és egy felmosóvödör, a hozzá járó felmosóval.

Szépséges SzörnyetegWo Geschichten leben. Entdecke jetzt