එයා අන්තිමට කෝල් එක කට් කරා...
එයා කිව්වා ඕන වෙලාවක එයාට කතා කරන්න කියලා..එයා මට තාම ආදරෙයි...මට වෛර කරන්නෙ නෑ....මට ඒක ගැන හුඟක් සතුටුයි....
එයාගේ මූණ බලන්න මට ඕන උනත් මං කොහොමද ඒක කරන්නෙ...එයාට මෙච්චර දේවල් කරලා එයාට මූණ පෙන්නන්න කියන්න පුලුවන් ද...බෑ..මට එච්චර හයියක් නෑ....මට කොච්චර ඕන උනත් ඒක කරන්න බෑ...
මට ඕන එයාව බදා ගන්න..බදාගෙන මට මඟ ඇරුන හැම වෙලාවකට හරියන්න ආදරේ කරන්න...හාදු වලින් එයාව පුරවන්න...හැන්දෑවක එයාවත් ඔඩොක්කුවෙන් තියාගෙන එකම කෝපි කෝප්පෙන් කෝපි බොන ගමන්...එයාගේ රෝස තොල් වලට චූටි හාද්දක් තියන්න....එයාගේ කුසේ ඉන්න අපේ චූටි මැණිකට ඇහෙන්න කතා කරන්න.....මං හරි ආසයි රත්තරං උඹ එක්ක එහෙම ඉන්න...උඹ මේ දුක් විදින්නෙ මං හින්දා....
ඒත් ඔයා දුක් වෙන්න එපා ඔයාට ආයෙ දුක් විදින්න වෙන්නෙ නෑ...මං ඔයාට හැම සැපසම්පතක්ම දෙනවා....
ඔයා මමා කෙනෙක් වෙන්න යනවා කියන එක හිතේ තියන් කොහොම ඉවසනවද කියලා මං හොඳටම දන්නවා ශාන්...ඔයාට ඒක අමාරු ඇති...ඒත් මං එච්චර කල් ඔයාට මගෙන් ඈත් වෙලා ඉන්න දෙන්නෙ නෑ...මං එනවා ඉක්මනින්ම...
මං හිතුවා...මේ ගෙවන හැම දවසක්ම ගෙවුනෙ මගේ ඇස් කඳුලින් බර වෙලා තියෙද්දි....
ජූන් එයා කිව්ව මනුස්සයාව ගෙදර එක්කන් ආවා...
අපි හැමදේම සැලසුම් කරා වගේම මට උනේ ශින් ට කැමතී වගේ රඟපාන්න..එයා එක්ක එහෙ මෙහෙ යන්න....
මාස දෙකක් ගත උනා...
මං දෙසරයක් විතර මේ මාස දෙකට ශාන්ගේ මූණ දැකලා ඇති...මට ඕන එයා දැන් ඉන්න විදිහ බලන්න...එයා දැන් කෝල් ගන්නෙත් නෑ...ඒත් රෝස් කිව්වා එයා හොඳින් කියලා..
ESTÁS LEYENDO
Hold Me Tight - Yizhan
Fanficමටත් පුලුවන් උනානම් ගහෙන් ගෙඩි එන්නා වගේ උඹට ආදරෙයි කියන්න...උඹ අදටත් මං ළඟ...... _...යීබො..._