We have two ears and one mouth so we may listen more and talk the less..
"Cuba kau tengok news pagi ni Zaf.." ~ Farish menghulurkan handfone nya ke arah Zareef yang sedang makan disebelah dia..
Mereka sekarang sedang menikmati breakfast bersama, di restoran berdekatan office mereka..Iphone Farish yang bertukar tangan dengan Zareef dibaca..
RYA ATASHA BERGADUH DENGAN BEKAS TEMAN LELAKINYA NADIM,DI SEBUAH CLUB TERSOHOR DI KUALA LUMPUR SEMALAM..
Terus Zareef kembalikan handfone itu kepada Farish..
"Berita sampah.."~ malas aku nak ambil tahu pasal perempuan tu..Bisik hatinya lagi..
"Itulah kau..aku nak kau bercinta dengan dia,kau tak nak..Kalau tak,boleh la kau jaga si Miss Bear kite tu.."~ sengaja Farish nak mengusik si Zareef ni..macam biasa...
"Miss Bear?"~ berkerut dahi Zareef..ape ke pelik namanya..
Farish mengangguk lagi..bersungguh benor dia kalau bab Rya Atasha ni...
"Yelah fans bagi nama gelaran Miss Baby Bear tu dekat Rya,sebab dia manja.."~ cerita Farish lagi..sambil menoleh ke arah Zareef..
Hahaha Zareef tergelak kuat..Adoi sakit perut dia...
Terkejut Farish... dah kenapa si Zareef ni...
"Kau kenapa?aku tak buat lawak pun?.."~ angin si Farish ni..
Adoii...Zareef mengambil nafasnya berkali-kali untuk menahan dari tergelak..Fuhhh sakit urat kentut aku dengar..Manja? Menyampah adalah aku..
"Aku rasakan otak kau ni,dah sama biul macam fans dia yang budak-budak tak akil baligh tu..boleh pulak panggil dia Miss Baby Bear..Apekebenda nama gelaran pun aku tak paham...Dunia..dunia..dunia akhir zaman.."~ bebel Zareef di ambil gelas airnya di atas meja..dia minum..lawak dunia..Ish ish...
Sabar jela Farish..bila berkawan dengan anak Ustazah memang macam ni la perangainya..ditarik nafasnya perlahan-lahan..
"Kau kenapa eh..anti sangat dengan dia? dia ada buat benda tak senonoh ke dekat kau?"~ bedal Farish lagi.. sakit hati punya pasal..
Tersembur air dari mulut Zareef.. What the heck!!
"Zaf apa kau ni!!!.."~ marah Farish.. habis air sirap dalam mulut Zareef tersembur kemukanya..Adoiii dahla hari ni aku pakai kemeja warna putih..shiakk betullah...
"Haa padan la muka kau..lain kali nak cakap pandang kiri kanan dulu.."~ dilap mulutnya dengan tisu..Nasib baik hari ni aku pakai kemeja hitam.. haha
....
Rya yang baru sampai di bangunan Tops..keretanya laju turun meluncur dibahagian parking basement..dah macam nak pergi berperang bawak kereta laju! Gila! Walaupun hari ni mood dia kelaut sebab kejadian semalam,tetap dia gagahkan jua untuk Photoshoot hari ni...Harapnya muka dia okay pagi ni,semalam punyalah menangis bagai nak rak..Biasalah sakit hati dengan jantan tak guna sesuka hati nak peluk aku! kalau aku tak ingatkan, Club tu tempat orang ramai..Hancur kepala si cetan tu semalam aku bantai..
Pagi ni dia hanya memakai Crop tank top colour putih,seluar jogger colour hitam dan cap warna cream,rambutnya yang panjang pula,dilepaskan mengurai..Diambil hot coffee dibelinya di starbucks tadi sebelum datang kesini,dibawa keluar bersamanya dari kereta..Kaki berjalan masuk ke ruangan menunggu lif..di tekan button naik..Dalam beberapa minit menunggu lif,yang masih belum terbuka..
YOU ARE READING
Miss DANGEROUS !!!
Romance"Kau ni asal kerja memang mengedik ke?" ~ Zareef Zufay "Orang lelaki kalau digoda tak jalan maknanya dia bengkok." ~ Rya Atasha Warning 🚫 Sexy Storyline 🚫 18 + 🚫 Matured © All rights reserved by RaraIsmail9