Bab 15

13.8K 174 5
                                    

Nothing's gonna change now,
There is only you in my heart,
Now and forever more,
Let love bring us to eternity..


"Baby..." ~

Rya meraih lembut tangan Zareef,yang baru menapak masuk ke dalam penthouse miliknya...

Zareef berhenti dari melangkah,dia menoleh ke arah Rya,disebelah kirinya..Riak wajahnya masih seperti tadi dingin dan beku..

"Hmm.." ~

"You still marahkan i ek..hmm..?"~ Rya mengusap jambang halus Zareef..Eee suami kesayangan ni suka sangat merajuk! Dari hotel sampailah ke rumah sepatah pun tak bercakap dengan aku..Adoii

"Tak.."~ bergerak-gerak halkum Zareef menelan liurnya..Mata merenung ke dalam anak mata hazel Rya..Haish! macam mana hati aku tak cair..dia buat macam ni aku dah nak gila! Susah betul nak merajuk lama-lama..

Rya buka heels dikaki dia,tapi matanya tetap tak berganjak dari renungan mata sang suami,dia melangkah dekat ke arah Zareef..sampai tersandar Zareef ke dinding rumah..tangan yang menjalar ke wajah suaminya..kemudian jari jemarinya bermain-main dibibir Zareef yang kemerahan itu..Bau perfume Zareef buat aku rasa lemas nak bernafas! Damn! My heart feels like exploding again and again!

"Alaaaa..tadi baby cakap nak proceed..baby nak tak ni..hmm?"~ goda Rya dengan manja, digeselkan badan nya di dada bidang Zareef...Sengaja! haha matanya tak lepas merenung ke bibir Zareef, is like a strawberry? hmm entah dapat ke tak malam ni?

Member tengah down kau pulak nak menggoda..Habis cara apa lagi yang aku ada? tak kan nak hadap muka masam dia sampai ke pagi esok? Masa itu emas okay! kena gunakan sebaik mungkin..Dulu tak halal,tak boleh nak melebih..sekarang dah halalan toyyiban apa lagi? aku belasah jela! hahaha

"I takde mood.."~ terus Zareef memandang ke arah lain...dadanya dah berombak-ombak,saat dada Rya melekat di dada bidangnya...

"Ishh..ishh...ishh baby takde mood ek? takpe sayang ada mood..dengan baby,i selalu on.."~ tangannya membuka coat Zareef..dilempar ke lantai...

Nafas Zareef dah semakin laju dari biasa..dia pegang tangan Rya..dibalas renungan tajam pada isterinya..

"Kenapa? baby takde mood lagi?"~ cabar Rya.. Amboii dia...garangnya dia...haha

"Takde mood.."~ jawab Zareef..seakan berperang dengan egonya...Walaupun dia sangat rindukan Rya..Rindukan sentuhan Rya dan rindukan belaian manja Rya..

Rya senyum sinis...dia mengundur selangkah ke arah belakang..dibuka dress yang dia pakai dan dibuka semua yang ada di tubuhnya..terus dia melangkah ke arah Zareef lagi... Di ambil kedua tangan suaminya di letakkan di dadanya..bermain dengan api nampak? Haha

Zareef telan liurnya...Ah shit! Salah satu kelemahan dia pada Rya..Terketar-ketar tangannya disaat ini..susah nak tafsirkan! Kusut!

"Ada mood tak?" ~ Rya tergelak kecil..digigit bibirnya seakan menggoda suaminya...

Mata Zareef yang merenung ke bibir Rya...buat fikiran dia terganggu! Aduhh tak jadi la aku nak merajuk macam ni..tak menunggu lama..terus Zareef mendukung tubuh kecil Rya dibahunya...

"Aaauchhh baby..!"~ terjerit kecil Rya..sampai terhuyung kepalanya yang terbalik dari pandangan mata biasa..

Zareef melangkah laju ke arah master bedroom..tiada lain di kepalanya hanya satu..Mahukan Rya!

"Baby cakap takde mood..you nak bawak i ke mana ni..jalan-jalan ke? "~ perli Rya..sambil tergelak kecil..haaa padan muka you..merajuk lagi!

Zareef letakkan Rya di atas katil dengan kasar, terus dia buka baju dan seluarnya dengan rakus,dilempar di mana-mana..Nafasnya turun naik melihat isteri di depan mata tanpa seurat benang..Rya yang memandang ke arah Zareef! Oh damn he so hot! membulat mata Rya! Firstime ada adegan marah macam ni..Rawwrrr! Come on catch me baby! Hahaha

Miss DANGEROUS !!! Where stories live. Discover now