I close my eyes and see you there. But when I open them and see nothing there, I realize how much I miss you...
Rya masih terkedu dengan soalan si Wawa..Aku tak tahu nak jawab apa? patutlah aku rasa tak selesa sejak dua menjak ni..kena tukar size ke?Ahh bodoh betul! macam mana aku boleh terlupa yang aku dah kahwin? Shit! shit! shit!
"Aku tanya..kau cucuk ke dada tu?aku rasa makin berisi sikit.."~ Dah banyak kali dia perhatikan sebenarnya..Nak tegur tapi tak terluah,disebabkan hari ni Rya memakai white neck crop tank top itu yang nampak ketara sangat sebab melekat dibadan..
Rya menoleh ke arah Wawa..
"Ape punya soalan kau ni besar la,berisi la..macam biasa je aku tengok..mungkin sebab aku pakai yang tebal sikit kot..."~ Fuhhh lega kejap...dan aku tak tahu sampai bila benda ni akan berubah..Adakah mengikut perkembangan dari semasa ke semasa?Haish gila! haha Huaaaa ini semua salah baby la ni...ishhhh Aku tunduk sedikit ke dada..hmm Huaaa tak nak tengok!! Eeeeeee tak suka!
"Ohh Yeke? Okay la macam tu.."~ dalam kepala Wawa masih tak puas hati..
.....
Zareef berjalan laju ke arah kereta isterinya di parking basement Hotel Mandarin Oriental KL,matanya melihat kanan dan kiri sebelum melangkah masuk ke dalam Vellfire Rya...Line clear!
Tangannya yang mahu membuka pintu kereta dibahagian penumpang belakang,tiba-tiba terbuka dari dalam..Zareef tersenyum..dia dah tahu Rya menunggunya dibahagian belakang...
Tak menyempat! terus Rya merangkul leher suaminya..dipeluk kuat-kuat..seakan tak mahu melepaskan...Bau perfume Zareef buat dia semakin merindui suaminya..huuuaaa!!
"Hukhuk..I miss you baby..."~ Mengada Rya dah muncul,bila jumpa suaminya..dicium pipi Zareef bertalu-talu...Sumpah rindu! 3 hari bagaikan 3 tahun bagi dia...
Zareef membalas pelukan itu,dan diusap belakang isterinya dengan lembut.Manja!..Lalu dia mengucup dahi Rya dengan penuh perasaan cinta dan rindu..
"I miss you more sayang..."~ Zareef meleraikan pelukan dengan perlahan, terus dia merenung ke wajah isterinya...Aik Monyok je? kenapa pulak?
"Kenapa you sedih ni hmm..?"~ soal Zareef lagi, yang duduk dibawah kaki isterinya..diusap lembut wajah isteri kesayangan dia...
Tiba-tiba Rya menangis...Alahai mengadanya kau! hahaha
"I rindu you sangat-sangat tauu,i rindu nak peluk you..i rindu nak kiss you..i rindu nak borak dengan you..i rindu nak suap you and i rindu nak...nak tu.." ~ luah Rya sekali tergelak kecil..hehe tangannya mengusap jambang halus Zareef..rindu sangat...Eeeee!
Zareef tergelak juga sambil tersenyum..Haish nasib baik ada dinner malam ni,kalau tak aku dukung bawak masuk bilik dah! haha
"Alaaa manjanya my sayang mushuk-mushuk ni..i pun rindu giler dekat you..nak call tak boleh nak facetime lagilah tak boleh.."~ dipicit hidung Rya sikit...Matanya merenung dress yang Rya pakai.. Dress labuh colour hitam,lengan pendek melebih paras bahu dan terbelah dibahagian betis sedikit..Itu je lulus bagi dia,yang lain memang confirm untuk tatapan dia sahaja..sabar jela Zareef slow-slow kau ajar dan didik dia..
"Yeke baby rindu i? hmm..rindu banyak ke rindu sikit.?"~ tangannya pegang kedua-dua belah pipi Zareef dikucup banyak-banyak kali...
Zareef tak menahan isterinya cium begitu..tangannya meraih pipi kiri isterinya..dicium bibir munggil Rya dengan rakus..lama mereka begitu..bagaikan hanyut dalam lautan rindu...resah gelisah dan deruan nafas mereka berdua yang sangat mengasyikkan, buat tangan Rya laju membuka button baju Zareef...pantas tangan Zareef menahan Rya...Dia melepaskan ciuman itu dengan lembut..Nafas didadanya meronta-ronta mahukan Rya di saat ini tapi tak boleh...
YOU ARE READING
Miss DANGEROUS !!!
Romance"Kau ni asal kerja memang mengedik ke?" ~ Zareef Zufay "Orang lelaki kalau digoda tak jalan maknanya dia bengkok." ~ Rya Atasha Warning 🚫 Sexy Storyline 🚫 18 + 🚫 Matured © All rights reserved by RaraIsmail9