Bab 19

8.8K 165 11
                                    

Who needs material things when I have you? You are my world, my everything. You complete me in every way and make my life complete.


Towel yang membaluti kemas ditubuh Rya,terus dia melangkah keluar dari toilet..Gggrrrr! sejuk nak mampos weh! Haa sape suruh kau mandi malam-malam buta..Arghhhh aku stresss!! bila stress aku kena mandi..Haha Kepala aku kusut memikirkan masalah yang tak pernah habis..Dah kau yang cari pasal!..Penat fikir pasal hal tadi tak hilang lagi,datang pulak masalah lain..Berperang mulut dengan Wawa dalam handfone,memang sah-sah aku takkan menang..Haih Tapi nak buat macam mana,apa yang berlaku malam ni lagi besar masalahnya..Malas aku nak fikir pasal kerja..Zareef lagi penting!

Sejuk penghawa dingin buat Rya kesejukkan sampai ke tulang..Duhh tadi aku panas giler! Sekarang sejuk pulak!..Dia letakkan tapak tangannya, ke dahi dan di leher elok je...Eh aku demam ke? Haah kau demam..demam kus kus sebab jumpa mak mertua! Haha Macam mane agaknya,Zareef pujuk umi dia sekarang..Salah percaturan betul kau Rya,suami kau anak ustazah kot..Huaaa! rasa nak tergelak pun ada,kemain aku goda dia dulu,sampai merayu-rayu member.. ada sebab rupanya..Hahaha Jahat kau Rya!

Baru je Rya nak menyarungkan baju kelawar...Dia dirempuh oleh seseorang dari arah belakang..dan terus mereka berdua terjatuh di atas katil dengan sekelip mata!...dapat Rya rasakan seseorang itu memeluk pinggang dia sangat kemas,terus berderau darahnya..Ya Allah perompak ke??!!

Sumpah Rya takut gila..jantung dia rasa nak pecah..baru mulutnya nak menjerit sekuat hati...

"Touch my body..body..hahaha.."~ Zareef tergelak...dicium dan digigit lembut bahu isterinya..hmm wangi..

"Baby.."~ panggil Rya..laju dia pusing ke arah belakang dia...

Melihat wajah suami didepan mata terus Rya buat muka sedih.. Alololo manja! hahaha

Berkerut dahi Zareef..Alahai manja sungguh isteri kesayangan aku ni..diusap lembut pipi isterinya...

"Yes it's me...your baby sayang.."~ dikucup bibir isterinya sekilas..Rindu!!!

Rindu yang sejak dari tadi dia tahan..nak pejam mata pun tak boleh,bila asyik teringatkan si isteri ada berdekatan dengan rumah dia..Mulalah aku rasa resah gelisah semacam,nak bernafas pun tak lepas..Haha Aduh terbayang lengkuk badan Rya yang menari tadi dengan penuh menggoda habis..Lagilah haru biru kepala otak aku!.. Haha..Last-last dia call je Irdina tadi...tak sempat dia bertanya pada sepupunya,Irdina lebih laju bersuara dulu...

"Ya Abang Zaf..Ir dah letak kunci rumah,ditempat biasa yer..Rya tidur di bilik atas,sebelah bilik ibu.."~ Irdina dah paham sangat, kalau dah jadi laki bini ni... hahaha

Hahaha Zareef tergelak perlahan..takut umi terdengar..

"Thanks Ir.. Abang Zaf sayang Ir dengan Ayra.. besok Abang belanja KFC..!"~ terus dia matikan panggil telefon..Apa kau ingat Irdina tak mampu nak belikan Ayra ayam kfc? Bengong! haha

"Macam mane baby masuk?"~ tanya Rya..matanya tak lepas merenung pada raut wajah Zareef..3 minggu tak jumpa okay...3 minggu..!! Rindu sungguh! Diusap jambang halus Zareef dengan lembut..terus jari jemarinya bergerak kebibir kemerahan suami..bibir yang menjadi igauannya disetiap malam..Eeee rindu my baby..

Zareef tersenyum bahagia..sentuhan isteri yang sangat dia rindukan,bila Rya mengusap dibibirnya..Haih rasa lemah kepala lutut aku! haha

"Rahsia.."~ tangannya bermain-main di rambut Rya yang masih kebasahan selepas mandi..lepas mandi pun seksi..lepas bangun tidur,lagilah seksi maut! Habis tu apa aku patut buat ni? haha

Miss DANGEROUS !!! Where stories live. Discover now