"Life is an opportunity, seize the day, live each day to the fullest. Life is not a project, but a journey to be enjoyed."
KUALA LUMPUR: Pelakon dan Model Rya Atasha, 27, menyelar tindakan segelintir blogger yang sering menggunakan tajuk sensasi demi memancing emosi hingga mengakibatkan dirinya sering menjadi mangsa kecaman netizen.
Rya Atasha berkata, video berdurasi selama 1 minit itu dibanjiri komen lucah hingga mendapat perhatian blogger yang kemudiannya memanaskan lagi keadaan dengan menggunakan tajuk sensasi dalam artikel dikeluarkan.
Dilempar ipadnya ke arah Wawa di atas meja..
"Boring.."~ luahnya lagi..Sudahlah perut aku lapar sejak petang tadi.. Balik je dari shoot,dah disajikan dengan gosip menyiksakan jiwa..
Geram betullah aku si Wawa ni..At least tanyalah dulu aku ni udah makan ke belum..Ini tak, masuk penthouse terus bagi ipad depan mata aku! Huh Apa dia tak tahu ke sekarang dah pukul 9 malam! Waktu aku rest bila takde job,kalau tak memang barai sampai ke subuh..Bab kerja aku memang tiptop and on time.. Mungkin sebab itu juga aku disayangi ramai..Baby Bear nama glamour aku dari fansclub kesayangan iaitu Rya Amor FansClub.. Ah gitew! haha
Benda tu dah lepas kot,sudah seminggu kejadian itu berlaku,dan aku pun dah explain benda ni dekat wartawan..So apa lagi yang dia nak??! TAPI..aku explain dekat story instagram jela,aku yakin semua geng wartawan dah baca..haha Leceh la nak jumpa wartawan ramai-ramai ni..huh
"Boring kepala hotak kau,siapa suruh kau upload story instagram masa kau tengah clubbing,lepas tu kau petik pulak nama netizen yang mencarut dekat kau..?"~ marah Wawa..
Sampai ke hari ini marah dia masih berbaki lagi.. Bila buat kerja tak clean macam ni,akan merosakkan nama Rya Atasha yang sudah lama netizen menunggu nak bahan dia kaw-kaw..
"Lahh kau salahkan aku ke Wa?' ~ Rya menghenyakkan badannya di atas sofa bed..malas nak berbahas dengan si Wawa..Fuhh nikmatnya..jaket kulitnya dibuka terus di lempar ke lantai,tinggallah tube top saja dibadannya..AKU PENAT!
Minggu lepas baru habis shooting untuk drama terbaru selama 4 bulan,then direct sambung untuk commercial break dan radio pulak.. Mana aku tak penat? Nasib baik belakon drama, setahun sekali je aku ambik job,bukan demand tapi aku perlu jaga kesihatan juga.. Selebihnya ambassador dan event tertentu..
Dasar Netizen pun satu hal! aku baru je ter-upload video tu tak sampai 5 minit dekat instagram,dah tersebar ke seluruh dunia! Haha Bajet hebatnya kau.. Tak pasal-pasal pagi ni kecoh pulak warung Facebook dengan gosip aku..Mak senah jual nasi lemak pun laku rasanya pagi ni,sebab paper depan sekali muka aku..
"Dah la bergaduh dengan kau buat aku rasa tak cerdik,pepandai la kau jawab dengan Wartawan nanti."~ terus Wawa berlalu masuk ke dalam biliknya..
"Iya nanti esok aku settlekan..give it to me bebeh."~ laung Rya dengan bangga dan matanya terus terpejam perlahan-lahan..kepenatan..
...
"Well memang salah i sebab tersalah upload video tu..dan salah i juga mengundang kencaman netizen terhadap diri i sendiri..so korang dah tenang dengan jawapan i sekarang ni.?"~ dah memang salah kau Rya,baik mengaku jela yang kau sememangnya kaki clubbing.. Auch! but I'm not Fake!
YOU ARE READING
Miss DANGEROUS !!!
Romansa"Kau ni asal kerja memang mengedik ke?" ~ Zareef Zufay "Orang lelaki kalau digoda tak jalan maknanya dia bengkok." ~ Rya Atasha Warning 🚫 Sexy Storyline 🚫 18 + 🚫 Matured © All rights reserved by RaraIsmail9