Yeni bölüm attım <3
Yorum atın please ( ^ω^ )
▪︎▪︎▪︎
Sabah uyandığımda neredeyse hiç halim yoktu. Giriş sınavına girmeye öyle üşeniyordum ki...
İster istemez ayağa kalktım ve ayaklarımı sürüye sürüye duşa girdim. Çıktıktan sonra biraz olsun kendime gelmiş gibiydim.
Saçlarımı kurularken kırmızı saç tutamım gözlerimin önüne düştü. Açık sarı saçlarımın arasındaki bu tutamın rengi, kendi kendiliğine oluşmuştu.
Ailemi öldürdükten sonra...
Kırmızı saçımdan nefret ediyordum. Kaç kere boyamaya çalıştıysam da hiç etki etmemişti. Sanki büyülüymüş gibi orada duruyordu.
Kurumuş saçlarımı arkaya attıktan sonra üzerimi değiştirmek için dolabı açtım.
Normalde hep iç karartan kıyafetler giyerdim. Ama U.A gibi bir yere gideceksem, giyimimi değiştirmem gerekiyordu. Dolaptaki her bir kıyafete baktım.
"Yok artık! Hepsi de mi siyah olur arkadaş?!"
Sonunda pes ettim. Tek çare Toga'yı çağırmaktı.
"Toga! Bir baksana!"
Birkaç saniye sonra Toga, yanında gözlerimin dehşetle açılmasına sebep olan bir kıyafetle içeri girdi.
"Katsue-chan! Bak! Bu kıyafet sana çok yakışacak!"
Getirdiği kıyafeti, bıçak zoruyla giydikten sonra aynada kendime baktım.
"Aman... Tanrım..."
Ben gerçeklik algımı kaybetmişken Toga çenesini omzuma koydu.
"Ah, ne kadar da tatlı oldu değil miii?"
Ben başımı iki yana sallarken iç sesim hep aynı şeyi bağırıyordu.
Dabi bunu görmemeli...
Dabi bunu görmemeli...
Dabi bunu görmemeli...
Dabi bunu görmemeli...
Dabi bunu görmemeli...▪︎▪︎▪︎
İçeri girdiğim anda Dabi, boğazına ayı girmiş gibi öksürmeye başlarken bakışlarımı kaçırdım.
İlk defa onların karşısında kısa jean kot giymiştim ve haliyle de böyle tepki alıyordum...
Ne kadar da utanç verici...
Dabi öksürmeyi atlattıktan sonra;
"Vay anasını..." diye mırıldandı.O sırada Twice, eliyle ağzını kapadı.
"Çok yakışmış Katsue!"Dabi, sırıtarak baştan aşağıya beni süzerken, Shigaraki bana bir bakış atıp başını çevirmişti.
Ani gelen sinirle kırmızı ışık çıkan ellerimi Dabi'ye doğrulttum.
"Sırıtmayı kes! Şerefsiz köpek!"
Shigaraki, Dabi'ye büyü yapacağımı anladığı an oturduğu yerden ayağa kalktı ve önüme geçti.
"Gücünü giriş sınavına harcasan, daha mantıklı bir iş yapmış olmaz mısın?"
Haklıydı... Yine.
Elimi indirdim ve Dabi'ye kızgın bir bakış atıp bardan çıktım.
Belki de fazla tepki veriyordum... Ah hayır! Umurumda olması gereken şey bu değil.
Caddede yürürken omzuma bir el dokundu. Refleks olarak kolu tuttuğum gibi ters çevirdim.
"Ah! Salak karı! Bıraksana kolumu!"
Himari...
"Ne halt ettiğini sanıyorsun?" diye mırıldanırken ellerimi ondan çektim.
"Yolda yürürken seni fark ettim. Giyiminden dolayı tam emin olamasam da yanına geldim. Ve senmişsin... Ayrıca ohağğğ!"
Himari etrafımda dönmeye başlayıp üzerimi incelerken gözlerimi devirdim.
"Geç kalacağım..."
"Üzerindekini Toga mı verdi? Kız biliyor işini ya..."
"Himari... Tamam yeter."
"Seni böyle göreceğim hiç aklıma gelmemişti. Bu arada, bugün U.A giriş sınavı var. Sen orada yanlız kalma diye ben de başvurdum!"
"Gitmeliyi- Ne?! Sen de mi başvurdun?"
"Evet! Sana önceden söylediğimi sanıyordum."
"Söylememiştin aptal."
Bir anda onu kendime çekip sarıldım. Böyle bir şeyi benim için yapması beni mutlu etmişti. O da bana kollarını sardıktan hafifçe öksürüp ondan ayrıldım.
Maalesef, sarılmak benlik bir şey değil...
"Tamam o halde. Gidelim."
Ben önden ilerlerken o arkamdan bana gülümseyerek baktı ve koşarak yanıma geldi.
Ona bir bakış attıktan sonra gülüşümü gizlemek için başımı çevirdim.
"Parfümünü değiştirmişsin... Güzel kokuyor."
Dediğim şeyle mutlulukla sıçradı.
"Evet! Farketmeyeceğini sanmıştım. Teşekkür ederim!"
Başımı yavaşça salladım. Himari, uzun yeşil saçlarıyla çok dikkat çektiği için önümüzden geçen insanların gözleri ona takılıyordu.
Bu onu nasıl rahatsız etmiyor anlamıyorum...
"Sınavdan sonra bir şeyler içmeye gidelim!"
Önerdiği şeyle biraz duraksadım. Ardından ona doğru eğildim ve fısıltıyla;
"Himari, biliyorsun ben aranan bir suçluyum. Yani, bu benim için pek iyi olmaz..." dedim."Ah, ciddi misin? Bir büyü yaparsın kılığın değişir işte. Her şeyi ben mi sana söyleyeyim?"
Himari, benim çok fazla büyü yapınca ellerimin yandığını bilmiyor heralde... Neyse, şimdi söyleyip de onun moralini bozmak istemiyorum.
O yol boyunca çene yaparken arada bir ona katılıp sohpet etmiştim. Konuşa konuşa gidince, zamanın nasıl geçtiğini anlayamadan giriş sınavının yapılacağı yere gelmiştik.
Normalde giriş sınavı çoktan yapılmıştı, biz tavsiye edilen öğrenci olarak giriş yapacaktık. Bunun için de ayrı bir sınava girecektik.
Himari, kendi sahasına gitmeden önce;
"Sınavda başarılar Katsue!" diye bağırdı."Sana da."
Pekala, şimdi kimin kıçını tekmelemem gerekiyor?
Bölüm sonu!
Sonraki bölümde görüşmek üzere <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shoto x Reader (Bnha x Reader)
FanfictionMei Katsue, U.A Lisesi'ne zorla gönderilmiş bir villaindir... Amacı uğruna her şeyi arkadasında bırakabilecek bir potansiyeli olmasına rahmen, orada bir öğrenciyle tanışmasıyla işler ters gidecektir.