9-) All Might'ın Sırrı

298 31 34
                                    

Yeni bölüm!

Oy ve yorum atmayı unutmayın. <3

▪︎▪︎▪︎

Himari, beni çekiştirmeye devam ederken, arkamı dönüp bizim sınıfa baktım.

Ortalık sakinleşmiş gibiydi...

Koridorun sonuna geldiğimizde kolumu Himari'den sertçe çektim. Artık birilerinin beni sürüklemesini istemiyordum.

"Derdin ne senin?!"

Himari'nin ciddi olduğu sayılı anlardan birindeydik. Yeşil gözlerini bana dikmişti ve kaşlarını çatmıştı.

Sanki bütün suç bendeymiş gibi...!

"Benim tek derdim, o manyak çocuğun kahkaha atan ağzını kesememiş olmak!" dedim sesimi biraz yükselterek.

Normalde hep ruhsuz çıkan sesim, sadece sinirlendiğim zamanlarda canlanıyordu.

"Alt tarafı biraz dalga geçti!"

"O biraz dalga, benim hiç hoşuma gitmedi ama!"

Himari, bunun üzerine sesini biraz azalttı ve;
"Öyle olsa bile dikkatli olman lazım! Sen bir villainsin. Böyle zamanlarda kendine hâkim olman gerekiyor!" dedi.

Haklıydı.

Ama kendime hâkim olma konusunda yapabileceğim bir şey yoktu.

Buna verebilecek bir cevabım olmadığı için bir şey söylemedim. Himari de eski haline döndü. Gülümseyişini tekrar yüzüne kondurmuştu.

"Of ya... Kavgaya odaklandığım için sizin sınıftaki yakışıklıları göremedim."

"Cidden tek derdin bu mu?" diye sordum bıkkınlığımı sesime yansıtarak.

"Evet! Daha ne olsun ki?"

Gözlerimi devirme isteğimi zorla bastırdım.

Bir an önce sınıfa dönmek istiyorum.

Ve mümkünse Monoma'yı boğazlamayı...

"Katsue, iyi misin?"

Duyduğum sesle beraber arkamı döndüm. Todoroki, her zamanki durgunluğuyla bana bakıyordu.

Ne ara yanımıza gelmişti?!

"İyiyim." diye cevapladım.

Göreceğim tablodan biraz korkarak yavaşça Himari'ye döndüm. Gözleri ve ağzı kocaman açılmış şekilde Todoroki'ye bakıyordu.

Todoroki, gözlerini Himari'ye çevirdi.

"...Bir sorun mu var?"

Himari, gözlerini kırpmadan Todoroki'ye bakarken, bundan rahatsız olarak Himari'yi kolundan dürttüm.

"Hey aptal, kendine gel."

Nihayet bir yaşam belirtisi verdi ve yeşil gözlerini kırpıştırdı. Todoroki, ne olduğunu anlamamış şekilde, bir bana bir de Himari'ye bakıyordu.

Açıklama yapma ihtiyacı hissederek Himari'yi gösterdim.

"Bu Himari, benim çocukluk arkadaşım."

"Anladım... Ben Todoroki Shoto--"

Himari, o sırada Todoroki'ye doğru bir adım attı ve onun çevresinde bir tur döndü. Todoroki'nin kaşları ise hafifçe çatıltı ve ne olduğunu anlamaya çalıştı.

Nihayet Himari, Todoroki'yi süzmeyi bitirdi ve;
"Sen... Gerçek misin?" diye sordu.

Ben başımı çevirip bir elimi alnıma vururken Todoroki;
"Sanırım..." diye cevap verdi.

Shoto x Reader (Bnha x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin