Yeni bölüm ヽ( ̄▽ ̄)ノ
Oy ve yorum atmayı unutmayın <3
▪︎▪︎▪︎
Sınavın başlamasına 5 dakika kalmıştı.
Etrafımda, son hazırlıklarını yapan birkaç öğrenci vardı. U.A'ya dönem başında başvurmayan öğrenciler için farklı bir sınav düzenlenmişti.
Etrafımda çok fazla kişi yoktu. Herkes sınava odaklanmış görünüyordu.
Himari'nin sınavı geçeceğinden adım kadar emindim. Himari'nin özgünlüğü zehirdi ve gerçekten çok güçlüydü.
Giriş sınavını, en az şekilde büyü yaparak geçmek istiyordum. Daha ilk günden ellerimin yanmasına katlanamazdım.
"Herkes hazır mı!?"
Aniden gelen sesle, başımı yukarı kaldırdım.
Profesyonel kahraman, Sunucu Mic...
Ah doğru ya... Bu okuldaki bütün öğretmenler profesyonel kahramandı.
"O halde U.A giriş sınavı başlasın!"
Önümüzdeki dev kapılar açıldı ve herkes koşmaya başladı. Ellerimi çıtlattım ve sahanın tam ortasına ışınladım.
"Pekala, buradaki işim çok sürmez."
▪︎▪︎▪︎
Sunucu Mic, sınavın bittiğini duyurunca ister istemez suratım asıldı.
"Ben daha yeni başlamıştım oysaki..."
Sahanın ortasına ışınladıktan sonra bütün robotları karşıma toplayan bir büyü yapmıştım. Sonra da hepsini yok etmiştim.
Beklediğimden kolay geçmişti...
Ben yanımda duran bir direğe yaslanıp beklerken Şifacı Kız geldi ve yara alan kişileri tedavi etti.
Bir profesyonel kahraman daha... Casusluk işi bayağı zor olacak gibi görünüyor.
O sırada Himari, koşarak benim yanıma geldi. Ellerinden yeşil bir duman çıkıyordu. Tam üzerime atlayacakken yana çekildim ve yere kapaklandı.
"Ellerinden hâla zehir tütüyor. Beni öldürmeye mi çalışıyorsun, aptal...?"
Himari, üzerindeki tozları silkeleyerek ayağa kalktı. Bana kaşlarını çatarak bakarken ellerindeki zehiri yok etti.
"Farkında değildim, tamam mı?"
Ben başımı sallarken, onun kızgınlığı çoktan uçup gitmişti. Gülümseyerek;
"Eee, kaç tane robotun içinden geçtin?" diye sordu."Saymadım."
"Nasıl yani? O kadar mı fazla?"
"Evet..."
"O zaman sen U.A'ya kesin giriyorsun! Hayırlı olsun!"
"Sanırım bu iyi haber."
Benden daha çok Himari seviniyordu. Sevinçle etrafında döndü ve düşüncelere daldı.
"Orada birsürü yakışıklı erkek olacak... Ah, çok şanslıyız! En az on kişiyle flört etmezsem benim adım da Natsuya değil."
"Sen ve gerçekleşmeyecek hayallerin..."
"Hiç kusura bakma Katsue! Bu sefer hayallerimi yıkmana izin vermeyeceğim. Bak da gör!"
"Gidiyorum..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shoto x Reader (Bnha x Reader)
FanfictionMei Katsue, U.A Lisesi'ne zorla gönderilmiş bir villaindir... Amacı uğruna her şeyi arkadasında bırakabilecek bir potansiyeli olmasına rahmen, orada bir öğrenciyle tanışmasıyla işler ters gidecektir.