Yeni bölüm! <3
Oy ve yorum atmayı unutmayın. (<ω<)
▪︎▪︎▪︎
Saatlerce çatıda oturduktan sonra odama dönmeye karar verdim. Saat 4 civarı olmalıydı.
Odamın balkonuna atladıktan sonra içeri girdim. Güneş'in doğmasına daha çok vardı ve ben, vaktimi odamda geçirmek istemiyordum.
Sınıftakileri uyandırmamaya çalışarak merdivenlerden aşağıya indim. Sonra da dışarı çıktım.
Etraf kapkaranlıktı. Ama bu, benim için sorun değildi. Karanlığa alıştığım için gayet iyi görebiliyordum.
Ağaçlık alanlarda yürümeye başladım. Yurttan bayağı bir uzaklaşmıştım. Tanıdığım sokaklara girdiğimde arada bir karşıma sızmış insanlar çıkıyordu.
Tam o sırada omzuma bir el dokundu. Burnumu dolduran sigara ve alkol kokusu, arkamda sarhoş birinin olduğunu anlamama yetiyordu.
Arkama dönmeden elimdeki kırmızı ışığı ona savurdum. Anında bağırmaya başladı ve yere devrildi. Bedeni çürüyordu. Birkaç dakika sonra ölecekti.
Ona güçlü bir kara büyü uygulamıştım.
Onu orada ölmeye bırakıp yürümeye devam ettim.
"Okuldan bu kadar çabuk kaçacağını düşünmemiştim."
Dabi'nin sesini duyduğumda etrafıma baktım. Birkaç metre ötemde, yerde oturuyordu. Bir dizini kırıp diğerini uzatmıştı. Yüzüne her zamanki sırıtışlarından birini koymuştu.
"Kaçmadım." dedim onun yanına otururken.
"Öyleyse neden buradasın?"
"Yurtta sıkıldım ve birazcık dolaşmak istedim."
"Dolaşmayı, insan öldürmek olarak mı tanımlıyorsun?"
O sarhoş adamı öldürürken beni mi izlemişti bu manyak?
Gözlerimi kaçırdım ve önüme baktım.
Dabi, başını bana çevirdi ve gözlerini kısarak beni süzdü.
"Shigaraki, sınıfındaki kişilerin özgünlüklerini öğrenmeni istedi."
Bir anda duraksadım. Ne için bunu istemişti ki? Onlara bir şey mi yapacaktı? Gerçi bu benim niye umrumdaydı ki?
"Tamam."
Güneş doğmak üzereydi ve artık yurda dönmem gerekiyordu. Başımı ona çevirdiğimde çoktan ortadan kaybolmuş olduğunu gördüm.
Gittiğini hissetmemiştim bile...
Buradan tekrar yurda kadar yürümek istemiyordum. Işınlanma büyüsü uygulamak için ellerimi kaldırdım. Bu sefer mor bir ışık çıkıyordu ellerimden.
Ellerimi savurduğum zaman kendimi odamda buldum. Gece boyunca uyumamıştım. Çok da gerek duymuyordum zaten...
Hızlıca hazırlandım. Hâla şu okul formasından nefret ediyorum.
Aynaya bir göz attığımda, saçımdaki kırmızı tutamın çok dikkat çektiğini fark ettim. Sarı saçlarım gözlerimin önüne geliyordu. Onları geriye ittirerek kırmızı yeri kapatmaya çalıştım ama sarı saçlarım tekrar önüme düştü ve kırmızılık tekrar gözler önüne serildi.
"Lanet saç tutamı..."
O sırada kapım şiddetle çalındı ve Mina hızla içeri daldı.
"Günaydın Katsue-chan! Ooo çoktan hazırlanmışsın bile! Hadi gel aşağıya inelim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shoto x Reader (Bnha x Reader)
FanfictionMei Katsue, U.A Lisesi'ne zorla gönderilmiş bir villaindir... Amacı uğruna her şeyi arkadasında bırakabilecek bir potansiyeli olmasına rahmen, orada bir öğrenciyle tanışmasıyla işler ters gidecektir.