Yeni bölüm <3
Oy ve yorum atmayı unutmayın. (・з・)
▪︎▪︎▪︎
Gözlerimi açtığımda yer ve zaman algımı kaybetmiştim. Ellerimin acısı geçmişti ancak doğrulmaya çalıştığımda başım döndü.
Elimle şakağımı ovalarken etrafıma baktım. Karanlık olduğu için fazla bir şey anlaşılmıyordu. Ama sanırım Nomu'ların oluşturulduğu yerdeydim.
O sırada kapı açıldı.
"Uyanmışsın."
Shigaraki gelmişti. Babası her zamanki gibi yüzündeydi. O yanıma doğru ilerlerken neler yaşadığım aklıma geldi.
"Tam bir aptalım..."
O bilekliği çalma uğruna başıma gelmeyen kalmamıştı. Endeavor'un oğlunun orada ne işi vardı ki?!
Shigaraki, elini yüzüne götürerek babasını çıkardı ve gözlerimin içine baktı.
"Ne olduğunu anlatmaya ne dersin?"
Başımı yere eğdim ve giriş sınavından sonra olanları ona anlattım. Kendime çok sinirliydim.
Nasıl bu kadar dikkatsiz olabilmiştim?
Anlatmam bitince yüzüme bir süre baktı. Ardından gözleri ellerimle buluştu.
"Ellerinin böyle olmasına bir çare bulmam gerekecek. Ayrıca, şu hafıza silme işini bir an önce geliştirmen gerekiyor."
Gözlerimi kaçırdım ve başımı salladım.
Hafıza silmeyi büyü olarak değil de, sadece bakışla halledebilsem çok işime yarayacaktı.
Ellerimi incelerken;
"Bir süre büyü yapamayabilirim." dedim."Sadece dinlen."
Bunu dedikten sonra arkasını dönüp uzaklaştı.
▪︎▪︎▪︎
1 HAFTA SONRA
U.A giriş sınavını geçtiğim açıklanmıştı. Bugün ise okul forması elime ulaşmıştı. Paketi açtığımda dehşete düştüm.
"Etek mi?!"
Toga, gözleri ışıldayarak hızla yanıma geldi. Formayı kaptığı gibi aynanın karşısına geçti ve kendi üzerine tuttu.
"Hem de yeşil etek Katsue-chan! Mmm... Keşke benim olsa!"
O sırada; duvara yaslanmış halde, sırıtarak bize bakan Dabi denen puştla göz göze geldim.
"Ne o? Gözün mü kaldı? İstersen eteği sana verebilirim."
Bunu cidden söyledim mi...? Dabi beni kızarmış tost yapacak...
Dabi bir kaşını kaldırınca, hızlıca yerden kalkıp koşmaya başladım. Dabi biraz bana avans verdikten sonra yavaş adımlarla peşimden geldi.
En sonunda Shigaraki'nin arkasına saklanarak canımı kurtarabilmiştim.
▪︎▪︎▪︎
2 GÜN SONRA
Bu sefer Toga'nın neşeli çığlığıyla uyanmamıştım. Himari, saat daha 5.00'de telefonla beni aramıştı ve uykumun içine etmişti.
Söylene söylene yataktan kalktım. Hemen duş aldım. Üşengeçliğim tuttuğu için tarakla saçlarımı taramak yerine büyüyle saçlarımı halletmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shoto x Reader (Bnha x Reader)
FanfictionMei Katsue, U.A Lisesi'ne zorla gönderilmiş bir villaindir... Amacı uğruna her şeyi arkadasında bırakabilecek bir potansiyeli olmasına rahmen, orada bir öğrenciyle tanışmasıyla işler ters gidecektir.