Yeni bölüm!
Oy ve yorum atmayı unutmayın ~(•∀•~)
▪︎▪︎▪︎
Yüzüm hâla Todoroki'nin göğsüne gömülüyken hıçkırıklarımı bastırmaya çalıştım. İlk defa birinin önünde ağlıyordum.
Sonunda kendimi toparlamayı başardım ve geriye çekildim. Başımı yana çevirerek gözyaşlarımı silerken, Todoroki beni izliyordu.
"Daha iyi misin?"
"Evet..."
Bir süre ikimiz de konuşmadık. Sonunda Todoroki başını gökyüzüne çevirdi.
"Geri dönsek iyi olacak."
Güneş doğmak üzereydi. Acele etmezsek Aizawa Sensei'den azar yiyebilirdik...
Başımı salladım ve yürümeye başladık. Hava daha yeni yeni aydınlanmaya başladığı için ortalıkta kimse yoktu.
Todoroki her zamanki gibi ifadesiz surat ifadesini takınmıştı ve önüne bakarak sakince yürüyordu.
Geç kalma endişesi yok gibiydi.
Ama en azından Aizawa Sensei'nin sargıları tarafından boğazlama korkusu da mı yoktu?
Sanki hiç bir şey olmamış gibi ifadesiz bir suratla yürümesi sinirlerime dokunuyordu fakat bunu dile getiremeyecek kadar kendimden utanıyordum...
Karşıdan karşıya geçerken ne kadar yavaş yürüdüğümüzü fark ettim ve ister istemez ona döndüm.
"Benim yüzümden okula geç kalacaksın."
"Bunu göze alarak senin peşinden geldim."
Karşıya geçtiğimizde saatime baktım. Bizimkiler çoktan okula gelmiş olmalıydı. Sonra elim cebimdeki telefonuma gitti.
Mina'dan 19, Midoriya'dan 1 cevapsız arama vardı.
Telefonum sessizde olduğu için duymamışım...
Ayrıca sınıf grubundan da birsürü mesaj gelmişti.
Sınıf grubu mesajlarına göz gezdirdikten sonra tam mesajlar kısmından çıkacaktım ki, Bakugou'nun bana özelden mesaj attığını gördüm.
BAKUGOU
-> HANGİ CEHENNEMDESİN?!
-> YARIM PİÇ DE YOK
-> HER NE BOK YAPIYORSANIZ BIRAKIN VE OKULA GELİN APTALLAR
Mesajları okurken nedense sesi kulağıma gelmişti. Ayrıca yüzümde bir sırıtış oluşmuştu.
Bakugou birisine geç kaldığı için özelden mesaj atacak bir tip değildi.
Parmaklarım klavyede gezinirken Todoroki'ye bir bakış attım. Sanırım şu an umurunda değildim.
KATSUE
-> Sen bizi merak mı ettin?
Mesajı göndermemden sonra daha 2 saniye geçmemişti ki Bakugou cevap yazdı.
BAKUGOU
-> NE MERAK ETMESİ?!
-> GÖTÜNDEN. UYDURMA.
-> YERİNDE OLSAM ŞU AN OKULA KOŞARDIM APTAL
-> AİZAWA SENSEİ AĞZINIZA SIÇACAK
İlk söylediğinin yalan, son söylediğinin doğru olduğunu adım gibi biliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shoto x Reader (Bnha x Reader)
FanfictionMei Katsue, U.A Lisesi'ne zorla gönderilmiş bir villaindir... Amacı uğruna her şeyi arkadasında bırakabilecek bir potansiyeli olmasına rahmen, orada bir öğrenciyle tanışmasıyla işler ters gidecektir.