Yeni bölüm <3
Oy ve yorum atmayı unutmayın. (*・ω・*)
▪︎▪︎▪︎
Herkes, bir bir kürsüye çıkıyor ve kahramanlık adını sınıfa gösteriyordu. Midnight, gösterilen isimleri değerlendirirken, Aizawa Sensei de sarı tulumunun içinde uyuyordu.
Sıra bana gelmek üzereyken göz ucuyla Aizawa Sensei'ye baktım.
Şimdiye kadar benim gözümde Eraserhead olan kahraman, şimdi Aizawa Sensei olmuştu...
"Sıra sende genç hanım!"
Midnight'ın bana seslendiğini duyduğumda yerimden kalktım. Sınıfta bütün gözler bana dönmüştü.
Önümde duran kağıda villain ismimi yazdım ve sınıfın görebileceği şekilde çevirdim.
Moonlight
Midnight gözleri ışıltı saçarken ellerini yanaklarına koydu.
"Ah, ne kadar güzel bir seçim!"
Bu kadar beğeneceğini düşünmemiştim...
Sırama geri dönerken Todoroki'yle bir saniyeliğine göz göze geldik. O kahramanlık adı seçmemişti... Kendi ismini kullanmıştı.
▪︎▪︎▪︎
Zil çaldığında derin bir nefes verdim. Derste çok sıkılmıştım. 40 dakika boyunca sınıftakilerin kahramanlık isimlerini duyurmalarını izlemek bütün enerjimi alıp götürmüştü.
Benim enerjim mi vardı ki?
Aizawa Sensei ve Midnight sınıftan çıktıktan sonra neredeyse herkes ayaklandı.
Ben teneffüslerde ne yapacağımı hiç düşünmemiştim...
Oflayarak sırama gömüldüğümde burada daha ne kadar kalacağımı düşünmeye başladım.
"Şey... K-Katsue-san..."
Önümde duyduğum sesle başımı sıradan kaldırdım. Midoriya, yanakları hafif kızarmış bir şekilde bana seslenmişti.
"Ne oldu?"
"Ah, ş-şey... Biz okul çıkışı yurtta kalıyoruz da... Haber vermek istedim."
"Ne?! Yurt mu?"
Sesimi bir anda yükseltip Midoriya'ya bağırmıştım. O yüzden sınıftakiler şaşkınca bize dönmüşlerdi. Göz ucuyla onlara baktığımda Todoroki'nin bana kaşlarını çatarak baktığını gördüm.
Midoriya gergince ensesini kaşıdı.
Kahretsin! Ona bağırmak istememiştim.
Elimden geldiğince toparlamaya çalıştım.
"Pardon. Biraz şaşırdım da..."
"Ö-önemli değil Katsue-san."
Midoriya, arkadaşlarının yanına döndüğünde kendime küfrediyordum.
Daha ilk günden kötü bir izlenim bıraktım. Dur biraz... Hafızalarından bu anı silebilirim.
Aklıma gelen düşünceyle ayağa kalktım. Ellerimden beyaz bir ışık çıkıyordu. Kimsenin ne olduğunu anlamasına fırsat vermeden hepsinin hafızasından az önce olan olayları sildim.
Yerime oturduğumda Midoriya yanıma geldi.
"Ş-şey... Katsue-san... Biz okul çıkışı yurtta kalıyoruz da... Sana haber vermek istedim."Gülümse!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shoto x Reader (Bnha x Reader)
FanfictionMei Katsue, U.A Lisesi'ne zorla gönderilmiş bir villaindir... Amacı uğruna her şeyi arkadasında bırakabilecek bir potansiyeli olmasına rahmen, orada bir öğrenciyle tanışmasıyla işler ters gidecektir.