Yeni bölüm <3
Oy ve yorum atmayı unutmayın 🫵🏻
▪︎▪︎▪︎
Yaklaşık 30 saniyedir Bakugou'yla bakışıyorduk. Ne ben bir şey söylüyordum ne de o...
Yüzünde şaşkınlık ve sinir karışımı bir ifade vardı. Ben şimdi ne yapacağımı düşünürken beklemediğim bir anda konuşmaya başladı.
"Kapı arkasındayken... Bizi mi dinledin?"
Sorduğum soruya cevap vermemişti. Şimdi ise cevaplamam gereken bir soruyla karşı karşıyaydım.
Okuldan çıkan öğrenciler yanlarımızdan geçip evlerine dönerlerken, okulun bahçesinde öylece birbirimize bakıyorduk.
"Soyunma odasına gidecekken merdivenlerde sesinizi duydum. İster istemez merak ettim."
Neden yalan söylemedim...?
"İyi halt ettin!"
Ne yapacağını düşünür gibi ellerini saçlarına geçirdi. Ardından hızla kolumu kavradı ve ilerlemeye başladı.
Mecburen ben de onunla beraber ilerlerken nereye gideceğimiz hakkında bir soru sormadım.
Muhtemelen Midoriya'nın yanına gidecektik.
Midoriya'yı, yurt kapısının önünde Iida ve Uraraka'yla konuşurken bulduk. Bakugou benim kolumu bıraktı ve sert adımlarla onların yanına yöneldi.
"HEY! LANET DEKU! ÇABUK BURAYA GEL!"
Bu sarı ibne neden bu kadar kaba?
Midoriya, gerginlikle başını Bakugou'ya çevirip yutkundu. Ardından yanımıza geldi. Bakugou, önden ormanlık alana ilerlerken Midoriya'yla birbirimize bakıp onu takip ettik.
Ormana vardığımızda Bakugou durdu ve Midoriya'ya döndü. Bakışlarıyla beni işaret etti ve;
"Bu aptal, All Might meselesini öğrenmiş." dedi.Bu kadar önemli bir konuyu konuşmasaydık muhtemelen ona haddini bildirirdim ama şu an Midoriya'nın ne tepki vereceğine bakıyordum.
Gözleri kocaman açılmıştı. Bir bana bir Bakugou'ya bakıyordu.
"Na-Nasıl?!"
Ona, kapının arkasındayken onları duyduğumu söyledim. Midoriya birden ciddileşti ve gözlerimin içine baktı.
"Katsue-san, bunu kimseye anlatmaman gerekiyor. Bu; All Might, ben ve Kacchan'ın arasında çok önemli bir sır."
Demek doğruymuş... All Might, güçlerini Midoriya'ya aktarmış... Bu çok önemli bir bilgi...
Shigaraki'ye, bunu söylersem amacına ulaşabilir...
Ama...
Aynı zamanda da Midoriya'nın başı büyük derde girer. Shigaraki, onu öldürür. Ortada güç kalmayınca da kötüler bütün Dünya'yı ele geçirir...
Ne yapmalıyım?
Ben bir villainim, insanların hayatları gram umurumda değil. Hepsi ölmeyi bekleyen zavallı varlıklar... Ama sınıftaki kişiler... Onların acı çekmesini istemiyorum.
"Katsue-san."
Başımı kaldırdım ve bana dikkatle bakan Midoriya'yla göz göze geldim.
"Söz ver... Bunu kimseye anlatmayacağına ve aramızda kalacağına... Sana güveniyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shoto x Reader (Bnha x Reader)
FanfictionMei Katsue, U.A Lisesi'ne zorla gönderilmiş bir villaindir... Amacı uğruna her şeyi arkadasında bırakabilecek bir potansiyeli olmasına rahmen, orada bir öğrenciyle tanışmasıyla işler ters gidecektir.