2-) Bilinmeyen Numara

369 33 23
                                    

Yeni bölüm! Oy ve yorum atmayı unutmayın :>

▪︎▪︎▪︎

Dabi'yle bar kapısının önüne geldiğimizde saat gece yarısını geçmek üzereydi.

İçeri girmeden önce derin bir bir nefes alıp toparlandım. Keşke Shigaraki'ye bağırmamış olsaydım...

Dabi, arkamdan uzanarak kapıyı ittirip açtı. Ayaklarım geri adımlar atmak istese de onlara karşı çıktım ve içeri girdim.

İçeride sadece Kurogiri vardı. O bize selam verirken, kendimi koltuğa attım. Dabi beni bıraktıktan sonra tekrardan dışarı çıkmıştı.

Bence fazla abartıyorum. Alt tarafı bir okula gideceğim. En fazla ne olabilir ki? Belki orada biraz eğlenebilirim.

Dudaklarım yukarı kıvrıldığında Kurogiri bana bir bakış attı.

"Aklından ne geçiyor?"

"Karışık şeyler; kahraman adayı olan öğrencilerin arasına sızmış bir villain olarak, casusluk yapmak dışında başka neler yapabileceğimi düşünüyordum."

"Gideceksin yani?"

"Evet... Shigaraki'yi duydun."

Ağzından onaylar gibi bir ses çıktı.

Kurogiri garip adam ya... İlk buraya geldiğimde baya bir konuşkandı ancak U.A Lisesi'ne saldırmalarından sonra sessizleşti. Orada neler oldu ki?

Bunu çok fazla kafama takmadım ve ayağa kalkıp içeri geçtim. Odama geldiğimde, iki gündür uyumadığımı kendime hatırlattım.

Ben uyumayı hiç sevmezdim. Eskiden sokaklarda kalırken uyumak çok zordu. Hem üşüyordum hem de ikide bir uyanıp birileri var mı diye kontrol etmek zorunda kalıyordum.

Böyle geçen yüzlerce geceden sonra uyumamak alışkanlık haline gelmişti...

Yatağa uzandığımda U.A'nın nasıl bir yer olduğunu düşündüm. Dış çevresini biliyordum. Büyük bir okuldu. İç kısmı da bir o kadar büyük olmalıydı...

Bunları düşüne düşüne gözlerimi kapattım.

▪︎▪︎▪︎

Aradan 1 saat geçmişti ki, yorganın üzerime örtüldüğünü hissetmemle gözlerimi kırpıştırdım.

Gözlerimi aralayarak baktığımda, bunu yapan kişinin Shigaraki olduğunu gördüm. Yüzümde hafif bir tebessüm belirdikten sonra uykuma devam ettim.

▪︎▪︎▪︎

"Katsueeeee... Katsueeeeee... KATSUE!!!"

Bir anda gözlerimi açtım. Aynı zamanda da kolumda hissettiğim ağrıyla yüzümü buruşturdum.

"Sana kaç kere daha söylemem gerek Toga... Ben uyurken kanımdan çalma."

Toga dudaklarını büzdü ve beni kolumdan çekerek ayağa dikti.

"Hadiii hadiii! Yarın U.A giriş sınavına gireceksin hazırlanman gerek!"'

Gözlerimi ovuştururken kendime gelmeye çalıştım. Bir dakika ne! Yarın mı?!

Jetonun düşmesiyle Toga'nın kolumu tuttuğu elini kavradım ve şaşkınlıkla ona baktım.

Bu halimi görünce kıkırdadı.
"Ha? Ne oldu...? Bildiğini sanıyordum..."

Toga, beni sürüklemeye devam ederken elimi açtım ve kendime büyü uyguladım. Anında bütün uykulu halim geçmişti.

Dışarı çıktığımızda;
"Seninle antrenman yapacağım... Harika olacak!" diye bağırdı.

Toga'yla antrenman yapmak...

Bir yerlerimi kesmese bari.

▪︎▪︎▪︎

Günün sonunu, birkaç çizik ve hakkı rahmetine kavuşmuş bir parmakla bitirmiştim.

Özgünlüğüm büyüler olmasaydı acaba ne halt yiyecektim? Parmağımı büyüyle onarmasaydım şu an sağ elimde sadece 4 parmak olacaktı...!

Toga'nın kullandığı bıçaklar gerçekten keskin... Çok keskin.

O kadar antrenmandan sonra yorulmuş bir halde geri dönmüştüm. Antrenman boyunca Dabi'nin bana bakıp piç piç gülüşler atmasına da ayrı sinir olmuştum.

Kendisini hazırlasa iyi olur. Bir hafta boyunca benden sağlam bir kız tribi yemezse ben de villain değilim!

Odama çekildiğimde telefonuma gizli numaradan bir mesaj geldiğini gördüm.

🗨Bilinmeyen numara: :)

Gülücük işaretine sırıtarak baktım. Bu kişi her kim ise uğraşmak için yanlış kişiyi seçmiş.

💬Katsue: :)

🗨Bilinmeyen numara: :)

💬Katsue: Sen kimsin?

🗨Bilinmeyen numara: Kim olmamı isterdin?

💬Katsue: Olmamanı isterdim?

🗨Bilinmeyen numara: Kırıldım.

💬Katsue: Yani?

🗨Bilinmeyen numara: Hiç.

💬Katsue: Pekala, her şey için teşekkürler ama engelliyorum.

🗨Bilinmeyen numara: Sakın!
🗨Bilinmeyen numara: Dur sakın engelleme.

💬Katsue: Nedenmiş?

🗨Bilinmeyen numara: Çünkü şey...

💬Katsue: Himari, daha fazla zorlamasan mı canım arkadaşım?

🗨Bilinmeyen numara: Ne! Nereden anladın Himari olduğumu?! Yani... Himari de kim?

💬Katsue: Çok salaksın...
💬Katsue: Yazma biçiminden anlayamayacağımı mı sandın?

🗨Himari: Öf tamam be! Sadece küçük bir oyun oynamak istemiştim. Ayrıca, U.A'ya gideceğini duydum. Hadi yine iyisin ;)

💬Katsue: Nasıl iyi olayım?! Benim kahramanlık okulunda ne işim var?

🗨Himari: Amma da abarttın! O okulda bir sürü yakışıklı erkek var kızım! Akıllı ol, kap bir tanesini kendine. Hazır oradayken bana da bir tane ayarlarsın ha?

💬Katsue: 🖕🏼

🗨Himari: Ah, hadi ama!

Görüldü ✔️✔️

🗨Himari: Ya Katsueee! Ne dedim ki ben şimdi?!

Görüldü ✔️✔️

🗨Himari: Vay amk! Salak gibi görüldü yiyorum!

Görüldü ✔️✔️

💬Katsue: Öylesin zaten.

Telefonu kapattım ve sırıtışımı gizlemeye çalıştım. Bu kız benim ayarlarımla oynuyor! Neredeyse hiç gülmeyen ben, onun yanında pişmiş kelle gibi sırıtmaya başlıyorum.

Bu alışkanlıktan kurtulsam iyi olacak...

Ve yarın U.A giriş sınavına gireceğim.

Bölüm sonu <3

Hoşçalakın! (^-^)

Shoto x Reader (Bnha x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin