20-) Yakut Bileklikli Kadın

238 30 21
                                    

Yeni bölüm!

"Karşılaşma" adlı bölümde bilekliğini çaldığımız kadını hatırlıyor musunuz? Bu kadın bu bölümde karşımıza çıkacak. O yüzden aşağıya fotoğrafını bırakıyorum. 👇🏻

Oy ve yorum atmayı unutmayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oy ve yorum atmayı unutmayın...

▪︎▪︎▪︎

Mina ile tekrardan otobüse bindiğimizde herkes başını kaldırıp bana baktı. Hiçbiriyle göz teması kurmadan kapişonlumu başıma geçirip Todoroki'nin yanına oturdum.

Hepsinin fotoğrafı gördüğü belli oluyordu. Ancak kendimi iletişime kapattığım için sorulan soruların hiçbirini cevaplamıyordum.

Mina, Kirishima'nın yanına otururken onun kulağına fısıldadı. "Sence biraz ileri mi gittim?"

Kirishima, ensesini kaşıyarak bana bir bakış attı. "Bilmiyorum. Ancak Katsue pek memnun görünmüyor."

Otobüs tekrardan yola koyuldu.

Kaminari, koltuğunda eğilerek bana doğru döndü. "Siz sev--" diyecekken Bakugou onun kafasına bir tane geçirdi. "Kapa çeneni!"

Başımı önümden kaldırarak onlara baktım. Bakugou'yla bir saniyeliğine göz göze geldik. Fakat o hemen bakışlarını kaçırıp önüne döndü.

Neden sinirliydi?

Burada sinirli olması gereken tek bir gerizekalı var! O da benim.

Önüme döndüm. Kampa geldiğimizde kızların etrafıma doluşup beni soru yağmuruna tutacağını biliyordum.

Keşke, Todoroki'nin omzuna yatmasaydım... Şimdi birsürü zahmetli şeyle uğraşmam gerekecek.

O sırada Todoroki'nin birden başımdaki kapişonluyu açmasıyla kaşlarımı çatarak ona döndüm.

Omuz silkerek; "Bundan saklanarak kaçamazsın. Sen saklandıkça daha çok soru soracaklar." dedi.

Derin bir iç çektim. Nasıl bu kadar rahat olabiliyordu?! Sınıftaki herkes bizi sevgili sanıyor...

Aklıma gelen fikirle birlikte kollarımı kavuşturdum.

"O halde onlara sen açıkla."

Biraz duraksadı. Söylediğim şeyi düşünüyordu sanırım. Uzun süre konuşmayınca reddettiğini düşündüm.

Zaten bu Todoroki'nin yapacağı bir şey değildi.

Tekrar kapişonlumu başıma geçirip kendi dünyama kapanacaktım ki, Todoroki ayağa kalktı.

Herkesin bakışları ona dönmüştü. Benimkiler de dahil.

İfadesiz bir suratla herkese baktıktan sonra; "Katsue, uyurken yanlışlıkla omzuma yatmış. Bundan farklı anlamlar çıkarmayın. Çıkaran olacak olursa, ben gerekeni yapacağım." dedi ve yerine oturdu.

Shoto x Reader (Bnha x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin