Yeni bölüm!
Oy ve yorum atmayı unutmayın (ノ゚ー゚)ノ🔪
▪︎▪︎▪︎
Todoroki, kızgın bakışlarını başka yöne çevirdi. Sanırım burada olmam onu rahatsız etmişti.
"Neden geldin?"
Benimle göz göze gelmemeye özen gösteriyordu. Kafası çok dolu gibiydi ancak merak ettiğim soruları ona sormadan yanından ayrılamazdım.
Sanırım en basit şekilde açıklarsam şöyle bir şey ortaya çıkar;
"Seni merak ettim."
Bunu söylediğimde bir an duraksadı ve bir şey söyleyecekmiş gibi oldu. Ardından ağzını kapayarak yurttan içeri girdi.
"Merak edecek bir şey yok."
O uzaklaşırken ben de içeri girdim ve peşine takıldım. Merdivenlere yönelmişti ve yukarı çıkıyordu. Hareketleri son derece agresifti.
Bakugou'ya laf yok. Agresiflikte onu kimse geçemez.
Ben de merdivenlerden çıkmaya başladım. En sonunda dayanamadım ve adımlarımı hızlandırarak yanına geldim. Üst kata geldiğimizde nihayet sorabildim.
"Nereye gidiyorsun?"
Hâla yanından ayrılmamış olmam onu şaşırtmıştı. Sanırım az önce dediği şeyden sonra okula dönmemi beklemişti.
Çatık kaşlarıyla beni süzdükten sonra kestirip attı.
"Seni ilgilendirmez."
Böyle giderse tüm öfkesini benden çıkaracak. Shigaraki sağ olsun buna alışkınım...
Todoroki, odasına girdi ve çantasını aldı. Tekrardan koridora çıkarken benim hâla gitmediğimi fark edince nihayet yerinde durdu.
Sabrının sonuna gelmiş gibiydi. İki farklı renk gözleri öfkeyle bana sabitlenmişti. Sol elinden çıkan dumanları o sırada fark ettim.
"Katsue, beni rahat bırak."
"Ama--"
"Sana beni rahat bırakmanı söyledim!"
Aniden sol elinden çıkan alevler yüzümü sıyırarak duvarı yaktı. O kadar hızlı olmuştu ki yanağımda oluşan kızarıklığın acısını fark edemedim.
Todoroki, yaptığı şeyin şokuyla birkaç saniye bana baktı. Ardından hızlıca merdivenlerden inerek yurttan çıktı.
Öylece kalakalmıştım. Hareket edemiyordum. Ellerimi zorlukla kaldırarak yanağıma götürdüm.
Keskin bir acı hissetmemle beraber elimi hemen indirdim. Arkamdaki duvar simsiyah olmuştu ve is kokuyordu.
Todoroki, az kalsın beni yakacaktı...
Çok mu yanlış bir şey yapmıştım?
"Sanırım birini önemsemek bile bir suç..."
Hâla olayın şokunu atlatamadan dudaklarımdan dökülen bu sözler adeta kalbimi bin parçaya bölmüştü.
Daha önce bir yanma vakası yaşamıştım. Sağ bacağım, dizime kadar yanmıştı ve ancak büyüyle bu acıdan kurtulabilmiştim.
Ama yanağımdaki bu ufacık yanık, sağ bacağımın verdiği acıdan daha fazla acı veriyordu...
▪︎▪︎▪︎
FESTİVAL GÜNÜ - SAAT 08.40 -
"Hazırız, değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shoto x Reader (Bnha x Reader)
FanfictionMei Katsue, U.A Lisesi'ne zorla gönderilmiş bir villaindir... Amacı uğruna her şeyi arkadasında bırakabilecek bir potansiyeli olmasına rahmen, orada bir öğrenciyle tanışmasıyla işler ters gidecektir.