16-) Konser

227 27 8
                                    

Yeni bölüm!

Oy ve yorum atmayı unutmayın (ノ゚ー゚)ノ🔪

Ve merak etmeyin yakında çok daha heyecanlı bölümler gelecek...

▪︎▪︎▪︎

Birkaç saniye daha 1-B sınıfını izledikten sonra, Himari'nin kolunu yakaladım ve bir ağacın arkasına doğru çektim.

"Ne yapıyorsu--"

O sözünü bitiremeden bir elimle onun ağzını kapadım.

"Bizi görmemeliler. Ayrıca sessiz ol."

Boğuk bir sesle "Ama neden?" diye sordu.

Ağacın arkasından başımı uzatarak 1-B sınıfına baktım. Kimse bizi fark etmiş gibi görünmüyordu.

Kimsenin bizi görmediğinden emin olduktan sonra, elimi Himari'nin ağzından çektim ve planımı açıkladım.

"NEE! MONOMA'YA BUNU YAPAMAZS--"

"Şşştt! Sessiz ol gerizekalı!"

Himari oldukça yüksek bir sesle bağırdığı için 1-B sınıfındaki bazı öğrenciler sesin kaynağını bulmak için etraflarına bakındılar.

"Biri Monoma mı dedi?"

"Nereden geldi o ses?"

"Siz de duydunuz mu?"

"AHAHAHAAHA! KİM BENİM DEĞERLİ İSMİMİ HAYKIRACAK KADAR BANA HAYRAN? HADİ ÇIK ORTAYA!"

Soruların arasından Monoma'nın sesini duymamla birlikte dişlerimi sıktım.

Egosu beni bile aşıyor...

Himari, gözlerini kocaman açmış bir şekilde bana bakıyordu. Elleriyle ağzını sıkı sıkı kapatmıştı.

Nihayet ne halt yediğinin farkına varmış.

"Git şu lanet durumu düzelt!"

Himari'yi sırtından ittirdiğim gibi 1-B sınıfının karşısına sendelemesine neden oldum.

Ardından, saklandığım ağacın arkasından hızlıca çıktım ve hemen karşıdaki bir mağazanın arkasına saklandım.

Buradan Himari ve Monoma'nın konuşmalarını duyabiliyordum.

Himari, sahte bir utangaçlıkla Monoma'ya bakıyordu.

"Eee şey..."

"HA? SEN MİYDİN O? NE HAYAL KIRIKLIĞI AMA--"

Az önce eliyle karpuz bölen turuncu saçlı kız, tam o sırada Monoma'nın ensesine bir tokat indirdi.

Monoma sersemleyerek dizlerinin üzerine düştüğünde Himari şaşkınca Monoma'ya bakakaldı.

Ben ise sesli bir şekilde gülmemek için kendimi zor tuttum.

▪︎▪︎▪︎

Monoma kendine geldiğinde karpuz kesme yarışması kaldığı yerden devam etmişti. Ben ise sıranın Monoma'ya gelmesini bekliyordum.

Himari, Monoma'ya olanlardan sonra daha fazla orada kalmayı reddetmişti ve Uraraka'yla dolaşmaya çıkmıştı. O yüzden yapacağım şeyi engelleyecek kimse de kalmamıştı.

O sırada büyük bir el omzumu kavradı.

Ani gelen refleksle, ellerim mor bir dumanla kaplandı ve hızla arkamı dönüp elimi ona savurdum.

"Iida?!"

Panikle, savurduğum elimi hızla geri çektim.

Iida, gözlüklerini eliyle düzelttikten sonra beni baştan aşağı süzdü.

Shoto x Reader (Bnha x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin