Loceng rumah itu serentak berbunyi ketika pasangan itu mencapai klimaks masing-masing. Jamsyir merebahkan tubuh diatas tubuh isterinya. Cecair panas itu keluar dengan perlahan pada celah peha si isteri. Dua tiga kali loceng rumah itu berbunyi lagi. Kedengaran Jamsyir merengus kasar.
"Siapa pulak yang datang ni. Mengacau betul."rungutnya. Dia baru mahu bermalasan di situ. Memasang niat mahu bermain untuk kali kedua. Namun kebingitan bunyi loceng dan telefon bersilih ganti itu membuatkan dia rasa menyampah.
Wairah tergelak kecil. Dia menolak tubuh itu.
"Berat. Pergilah tengok."arahnya.
Bunyi loceng itu berhenti. Kali ini bunyi telefon lagi kedengaran. Jamsyir dengan malas bergerak sedikit lalu mencapai telefon pintarnya.
"Erm.. Nak apa ni?"
"Amboi salam takde nak marah orang?"
"Bila pula marah? Orang tanya je."
"Aku kat depan rumah engkau ni. Ada sekali dengan Am. Keluar cepat. Aku tahu kau ada kat rumah."Jurhani pantas mengarahkan si adik bongsunya itu.
"Tsk. lima minit."balas Jamsyir. Dia menamatkan panggilan dengan segera. Telefon di tangkup ke bantal lalu kembali memeluk si isteri. Wairah masih memeluk cadar segera berpaling memandang Jamsyir.
"Siapa?"
"Abang Han. Dorang datang ada kat depan rumah." beritahunya dengan bersahaja. Wairah mengerutkan dahi.
"Hah? Buat apa?"
"Entah."
"Dah tu. Kau tak pergi tengok?"
Jamsyir menongkat badan dengan sebelah tangan. Tangannya yang bebas mulai meramas lembut tubuh si isteri. Wajahnya didekatkan lagi. Keningnya diangkat mahukan sesuatu. Wairah tersengih seraya menggelengkan kepala.
"No."
Jamsyir mencebik. Cup. Dia cuba lagi untuk nego. Namun, Wairah tidak melayannya.
"No, Yours it's too big. I feel like 'that' thing still there. And It's my first time. So sticky. I wanna go to the bathroom. But too embarrassed too walk. Faham?"
Jamsyir tersengih nakal. "Fine. Cakap lah kau nak aku angkat pergi bilik air." Dia segera mencempung tubuh kecil isterinya. Merah padam muka Wairah menahan malu apabila diangkat dalam keadaan dirinya begitu. Cepat-cepat dia menyembunyikan wajah pada dada bidang itu.
Jamsyir meletakkan didalam bath tub lalu keluar untuk mengemas katil dan cadar. baju yang bersepah di kemas lalu dibuang masuk ke dalam bakul laundry. Dia turut menyarung baju dan seluar baharu. Setelah bersiap ala kadar dia turun ke bawah untuk membuka pintu.
"Apsal lambat sangat bukak pintu ni?"
"Entah, Buat apa kat dalam?"
Keduanya mulai mengkomplain kerana kelambatan Jamsyir untuk menjemput mereka masuk ke dalam rumah. Jamsyir mendengus. Dia berjalan menuju ke sofa.
"Buat apa lagi? Sex. If that's what you wanna hear."
"Engkau dengan Wairah? Sex ke wrestling? Entah-entah berapa kali engkau kena chokeslam."
"Ha'ah, bini engkau tu kan bekas juara MMA."
Jamsyir menggelengkan kepala."Tak percaya sudahlah. Malas Syir nak bertekak." Orang cakap jujur tak nak percaya.
"Datang kenapa ni?"
"Saja jenguk."jawab Jurhani.
"Hah.. Seriuslah."
"Skandal gambar, Omar, Amir. Pasal engkau dengan Wairah. Kita datang dari pihak mama. Dia risau sebenarnya dengan keadaan Wairah."
"Wairah. She's mentally traumatise about this whole thing. But now, She's okay. Just don't ask anything that can triggered her anxiety."
"Like what?"
"About that thing. Yang Syir beritahu sebelum ni. A stalker. Please don't mention anything about that in front of her."pinta Jamsyir.
"Do you want me handle that thing."
"Sure. Of course. Syir pun risau tentang tu. Omar ada explain reaksi Wairah waktu dia jumpa. It's horrible. Syir sendiri takut nak tanya."
"Okey. noted."
"Then, mana bini engkau?"
..................................................................
Wairah berdiri dihadapan cermin. Matanya menganalisa keadaan tubuhnya pada ketika itu. Wow, Wairah. Sekarang dah sah kau ni jadi isterinya. Kenapa engkau boleh beralah dengan dia? Sebelum ni bukan main tak nak bagi dia sentuh engkau.
Beberapa kesan merah akibat perbuatan Jamsyir tadi nampak jelas di leher, bahu, bahagian dada turun ke perut. Pahanya dibelek. Kesan gigitan merah itu turut ada disitu.
Wairah hanya mampu mengeluh menggelengkan kepala. Jamsyir, You really a pervert. Cecair cinta dari Jamsyir mengalir lagi apabila Wairah bergerak menuju ke showering room.
Now, what? Where did you stand? We both never said anything about love. We just sort of, hanyut dalam suasana tu. If he said lupakan semuanya? Aku nak buat apa? Kalau dia nak juga, tanpa declare perasaan masing-masing? Macam mana pulak tu? Hah... serabutlah macam ni. rungut Wairah seorang diri.
Wairah melayan perasaan sendiri dan hanya keluar dengan sehelai tuala melilit tubuhnya. Dia lupa dia berkongsi bilik itu dengan Jamsyir. Memandang kan Jamsyir tidak pulang ke rumah minggu lepas. Kebiasaannya, dia akan memakai baju di dalam bilik air.
Tubuhnya kaku apabila melihat Jamsyir sudah kembali masuk ke bilik itu. Jamsyir tersengih nakal. Dia berjalan mendapatkan si isteri. Dalam hati terniat mahu mengusik. Tangannya cepat sahaja merangkul pinggang itu.
"Jamsyir. No."tegah Wairah. Apabila Jamsyir mulai membenamkan wajahnya pada leher si isteri.
"Cukuplah, susah nak hilang. You already did all over my body. "
"Well, for me it's never enough."balasnya masih dengan sengihan
"Abang Han nak apa?"tanya Wairah mulai menukar topik.
"About the scandal last week. It's okay. Dah settle pun. Mereka datang nak tahu cerita sebenar je dari kau. Hubungan kau dengan Omar."
"Pasal skandal tu. Minggu lepas kau hilang pergi mana?"tanya Wairah. Baru berpeluang bertanyakan hal itu.
"Silly reason. Cemburu. Selain dari tu. Aku settlekan masalah berkaitan gambar tu. So, jangan risaulah gambar macam tu takkan keluar lagi."
Wairah menganggukan kepala. Tangannya disangkut pada bahu Jamsyir.
"So, What are we? Now?"
"What do you want it to be?"
"I don't know."
"Well. For now, just leave it like that. Tak payah lah fikir pasal tu. Let just enjoy the moment."
"Hmmp"balas Wairah dengan anggukkan kepala. Entah kenapa dia kecewa dengan jawapan dari Jamsyir itu.
"Now, get dressed. Kalau tak, tak keluar kita dari bilik ni."Jamsyir berseloroh.Wairah menganggukkan kepala lagi. Pelukan terlerai.
.......................................................................................................................................................................................
Mengantuk! That's all.
YOU ARE READING
Voldemort Vs chibiko
RomanceDefinition of enemy to lover. They both hate each other gut. His arrogant, playboy. And she is hot headed, Lack of patience and competitive woman. She takes no shit. But Destiny had brought them together. An arrange marriage makes this two hate each...