Η Συνέχεια της ιστορίας με την Ολίβια και τον Αντρέα
Το προσωπικό του ατελιέ είχε φύγει , η Ολίβια περίμενε τον Αντρέα να ερχόταν ... Πήγε 12 το μεσημέρι και ακούει βήματα να ανεβαίνουν τα σκαλοπάτια ... Εμφανίστηκε ο Αντρέας μπροστά της ... Φορούσε ένα σκούρο μπλε παντελόνι , άνετα παπούτσια και ένα λευκό λινό πουκάμισο ... Της φάνηκε εξωπραγματικά όμορφος που ένιωσε να ζαλίζεται ... Εκείνος τη κοιτούσε από πάνω μέχρι κάτω ... Φορούσε ένα λευκό φόρεμα κοντό που έδενε στο λαιμό της και άφηνε ακάλυπτη όλη της τη πλάτη ... Το βλέμμα του εστίασε στα λεπτά της πόδια , στις κόκκινες πλατφόρμες που φορούσε αλλά αυτό που τον εξίταρε περισσότερο ήταν ένα τατουάζ tribal που έμοιαζε με βραχιόλι γύρω γύρω από τον αστράγαλο της ...
Καλώς τον ... είπε , αγκαλιάστηκαν και φιλήθηκαν στα μάγουλα ...
Πως είσαι Ολίβια ;;;
Αφού βρήκα μοντέλο για την επίδειξη μου , τέλεια ...
Ξεκινάμε ;;; Τι θα κάνουμε πρώτα ;;;
Για αρχή θέλω να σε δω πως περπατάς ... Θα σου βάλω μερικά κομμάτια από το στερεοφωνικό και σε θέλω άνετο , σίγουρο και προπαντός , χωρίς άγχος , πάμε ;;;
Πάμε Ολίβια ...
Η Ολίβια πάτησε με το τηλεχειριστήριο το play και μια δυναμική μουσική πλημμύρισε το χώρο ... Ο Αντρέας ξεκίνησε να περπατάει ίσιος , με σιγουριά και θάρρος , η Ολίβια παρατηρούσε με ενδιαφέρον το βηματισμό του , τη στάση του σώματος του , το ύφος του ...
Πάρα πολύ ωραία , για να δω και μερικές πόζες τώρα και σε λίγο , ξαναφεύγεις και πας πίσω ...
Περπάτησε ο Αντρέας για λίγη ώρα ακόμα και έκανε ότι του πε η Ολίβια ...
Μπράβο σου , με εξέπληξες αφάνταστα ...
Έλα τώρα ...
Ε μην είσαι τόσο μετριόφρων ... Έλα πάμε να προβάρουμε τα ρούχα αν και πιστεύω πως θα σου ναι τέλεια ...
Πήγαν στο άλλο δωμάτιο του ατελιέ που ήταν η ανδρική κολεξιόν ...
Από εκεί είναι τα ρούχα από εδώ το παραβάν , μπορείς να γδυθείς και να σε δω με τα ρούχα μου ...
Ο Αντρέας συμφώνησε , πήγε πίσω από το παραβάν , γδυνόταν και έβγαινε προβάροντας τα ρούχα του για την επίδειξη , η Ολίβια σαν μαγεμένη κοιτούσε πως έστρωναν τα ρούχα επάνω του ... Ειδικά όταν φόρεσε ένα ιδιαίτερο παντελόνι , τονίζοντας τους γοφούς και το καβάλο του η Ολίβια δάγκωσε ελαφρώς το κάτω χείλος της και έπειτα υπολόγισε πόσο φαρδιές είναι οι ψηλές του πλάτες ...
YOU ARE READING
Ακραία και Ακατάλληλα Βιβλίο #2 ΚΛΕΙΣΤΟ 🔞⚠️🔒
General FictionΤο δεύτερο βιβλίο της σειράς Ακραία και Ακατάλληλα , η συνέχεια ! Ακραίες , Ακατάλληλες και Ερωτικές Ιστορίες μικρού μήκους , Κατάλληλες για άνω των 18 , Περιέχουν πλήρη περιγραφή ερωτικών σκηνών σεξ και άσεμνο λεξιλόγιο ... ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ...