Ο Κωνσταντής ήταν από τους πιο εργατικούς νέους του χωριού , καλλιεργούσε τα χωράφια που είχε από τη μητέρα του κληρονομήσει , βοηθούσε τον πατέρα του στις λαϊκές αγορές και όποτε ο πατέρας του δεν μπορούσε ο ίδιος ο Κωνσταντής αναλάμβανε με το φορτηγό του να πήγαινε να πουλήσει το εμπόρευμα του στις λαϊκές ...
Ήταν καλός άνθρωπος , φιλότιμος , εργατικός και εμφανίσιμος πολύ σαν άντρας
Είχε καστανόξανθα πυκνά μαλλιά σγουρά , καταγάλανα μάτια όπου το χρώμα το χε κληρονομήσει από τη συγχωρεμένη μητέρα του , αν και μετρίου αναστήματος είχε πολύ γυμνασμένο σώμα που το χε αποκτήσει από τις γεωργικές εργασίες και από την ενασχόληση του με το ποδόσφαιρο ...
[...]
Στα μέσα Αυγούστου γινόταν το καθιερωμένο πανηγύρι στο χωριό , ο Κωνσταντής με τη παρέα του πήγε να διασκεδάσει στη μεγάλη πλατεία όπου είχε στηθεί ένα μεγάλο γλέντι ... Μια λαϊκή κομπανία , με δύο εξαιρετικές φωνές τραγουδούσαν παραδοσιακά και λαϊκά τραγούδια που ξεσήκωναν το κόσμο να πιεί και να χορέψει ... Ο Κωνσταντής ήπιε με τη παρέα του , διασκέδασε αν και δεν χόρεψε αλλά σε κάποια στιγμή αισθάνθηκε την ανάγκη να φύγει , χαιρέτησε εγκάρδια τη παρέα του , ανέβηκε στο φορτηγό του , έβαλε πρώτη και ξεκίνησε ...
Το σπίτι του ήταν λίγο πιο έξω από το κέντρο του χωριού και αναγκαστικά περνούσε από τα χωράφια , ώσπου κάποια στιγμή αισθάνθηκε την ανάγκη να σταματήσει το αμάξι του κάπου και να πάει να πάρει λίγο αέρα .... Έσβησε το αμάξι του και περπάτησε λίγο για να αναπνεύσει , ξαφνικά σε μια στιγμή άκουσε μια μαγευτική φωνή να τραγουδά ένα άγνωστο τραγούδι που δεν είχε ξανακούσει ποτέ του , συγκεκριμένα μια γυναικεία μελωδική φωνή ... Κάτι τον έκανε να ακολουθήσει από που ερχόταν αυτός ο ιδιαίτερος ήχος και έφτασε σε κάτι δέντρα ... Κρύφτηκε πίσω από αυτά καθώς είδε ένα πολύ επικίνδυνο μα συνάμα καυτό θέαμα που τον αναστάτωσε ... Σε μια μικρή λίμνη είδε μια ολόγυμνη , ψηλή λεπτή γυναίκα , με καστανά μακριά μαλλιά ίσια μέχρι τη μέση της , το σχήμα του σώματος της του θύμισε κλεψύδρα , καλίγραμμα πόδια , τορνευτούς γλουτούς , λευκό δέρμα , τραγουδούσε , χτένιζε τα μακριά μαλλιά της με μια φιλντισένια χτένα , ενώ ένα διάφανο ασημένιο πέπλο , κάλυπτε ένα μέρος του σώματος της , κάπως γύρισε το πρόσωπο της και τότε είδε δύο μεγάλα εντυπωσιακά καστανά μάτια , με πυκνές μεγάλες βλεφαρίδες , γαλλική μύτη και σαρκώδη προκλητικά χείλη ... Ένιωσε ερεθισμένος αλλά θυμήθηκε τα λόγια του πατέρα του ... Είχε μόλις συναντήσει μια νεράιδα , δεν έπρεπε να μιλήσει μην του έπαιρνε τη μιλιά , αλλά ήθελε σαν τρελός να κάνει σεξ μαζί της , σίγουρα δεν έπρεπε να μιλήσει , αλλά θα την έκανε για πάντα δικιά του μόνο αν κατάφερνε και της έκλεβε το πέπλο και αν το έκρυβε κάπου που η ίδια δεν θα κατάφερνε ποτέ να το βρει ... Ήθελε να την υποτάξει ...
YOU ARE READING
Ακραία και Ακατάλληλα Βιβλίο #2 ΚΛΕΙΣΤΟ 🔞⚠️🔒
General FictionΤο δεύτερο βιβλίο της σειράς Ακραία και Ακατάλληλα , η συνέχεια ! Ακραίες , Ακατάλληλες και Ερωτικές Ιστορίες μικρού μήκους , Κατάλληλες για άνω των 18 , Περιέχουν πλήρη περιγραφή ερωτικών σκηνών σεξ και άσεμνο λεξιλόγιο ... ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ...