Ρίνα P.O.V για τους άνδρες του σπιτιού
'' Από την απόλυτη δυστυχία και εξαθλίωση στην απόλυτη τύχη , είναι οι ξαφνικοί μου προστάτες , τόσο εντυπωσιακοί ο καθένας με τον τρόπο του , όλοι μου αρέσουν , αλλά δεν μπορώ να αποφασίσω ποιος μου αρέσει περισσότερο , για να μένουν όλοι μαζί σαν φίλοι , σημαίνει πως δεν έχουν κοπέλα , ούτε σταθερή σχέση ... Νόμισα πως αντί για καταφύγιο επισκέφτηκα πρακτορείο μοντέλων , νιώθω σαν να μαι σε ένα μεγάλο ζαχαροπλαστείο και υπάρχει πληθώρα γλυκών και ο ζαχαροπλάστης μου προτείνει τα τέσσερα καλύτερα γλυκά του μαγαζιού ε θέλω να δοκιμάσω και τα τέσσερα γλυκά και δεν μπορώ να αποφασίσω ποιο μου αρέσει περισσότερο ή από που να ξεκινήσω πρώτα , έτσι και με τους τυπάδες εδώ , καθένας με τον τρόπο του , τόσο γοητευτικοί , τόσο περιποιητικοί , τόσο δυναμικοί , τόσο εντάξει , τόσο κουλ ...
Ας αρχίσω από τον Κοσμά που μου άνοιξε τη πόρτα ... Εντυπωσιακός , με βλέμμα δυναμικό , μου θυμίζει βλέμμα λιονταριού , μετά που ηρέμησα και μιλάγαμε στους καναπέδες , παρατήρησα πως έχει μια κορμοστασιά σαν Αρχαίου Έλληνα Θεού , αγαλματένιο σώμα με κάτι μπράτσα , κάτι πλάτες φαρδιές , αχ βασικά και οι τέσσερις τους φαρδιές πλάτες έχουν και αρρενωποί είναι ...
Ο Δημήτρης δεν έχει το ύψος που χουν οι άλλοι άλλα έχει μια ιδιαίτερη και σπάνια γοητεία , βλέμμα παράξενο αλλά έξυπνο και οξυδερκές ... Θεληματικό πηγούνι , έχω μέγα φετίχ με αυτό , κατάμαυρα πυκνά μαλλιά , ίσια μύτη και κάτι μπράτσα που θέλω να με αγκαλιάζουν , έχει παράξενο τύπο αλλά θα θελα αν γίνρται να τον γνώριζα λίγο καλύτερα ...
Ο Κώστας , αχ ο Κώστας , σαν μοντέλο από πασαρέλα του Giorgio Armani είναι , καλοχτισμένος , με αρμονικό πρόσωπο , ψηλός , με ωραία φωνή , όταν γελά του σχηματίζονται λακάκια στα μάγουλα , ευγενής και κουλ ταυτόχρονα και έχει κάτι χείλη για απαλό δάγκωμα και φίλημα μαζί , το βλέμμα του σε γδύνει με τη μια , αχ και να γδυνόμουν μαζί του , μακάρι να συμβεί ...
Μάξιμος : Σκέτη φαντασίωση , αρρενωπός και γλύκας μαζί , με θετική ενέργεια , σώμα αρμονικό , ούτε πλαδαρό , ούτε και bodybuilder , μάτια στο χρώμα της σοκολάτας , και αυτός όταν γελά κάνουν κάπου ψηλά τα μάγουλα του κάποια μικρά αλλά ωραία βαθουλώματα , με το που τον είδα ήθελα να τον αγκαλιάσω και μετά ... Αλλά έχει μια γοητεία που σε κάνει ότι θέλει ... Σαν να βγήκε από πίνακα της Αναγέννησης η παρουσία του , το παράστημα του , το πρόσωπο του αρρενωπό και γλυκό ταυτόχρονα , αλλά η γοητεία του είναι αυτή που με τρελαίνει αχ και αυτός έχει θεληματικό πηγούνι ...
Πάντως τα ωραιότερα οπίσθια από τους τέσσερις τα έχουν ο Δημήτρης με τον Μάξιμο για ζούληγμα τρελό είναι , φάση θα χε να τους πετύχαινα γυμνούς ή να κυκλοφορούν με τα εσώρουχα στο σπίτι ...
Στάθηκα τυχερή μες στην ατυχία μου εκείνοι με έσωσαν και εγώ θα κάτσω μερικές μέρες μαζί τους να τους περιποιούμαι για να βγάλω την υποχρέωση , θα βάλω τα δυνατά μου , κάθε μέρα διαφορετικό φαγητό , σαλάτα και επιδόρπιο θα τους φτιάχνω , μακάρι να μπορέσω να βγάλω και αλλιώς την υποχρέωση που έχω απέναντί τους ... ''
أنت تقرأ
Ακραία και Ακατάλληλα Βιβλίο #2 ΚΛΕΙΣΤΟ 🔞⚠️🔒
قصص عامةΤο δεύτερο βιβλίο της σειράς Ακραία και Ακατάλληλα , η συνέχεια ! Ακραίες , Ακατάλληλες και Ερωτικές Ιστορίες μικρού μήκους , Κατάλληλες για άνω των 18 , Περιέχουν πλήρη περιγραφή ερωτικών σκηνών σεξ και άσεμνο λεξιλόγιο ... ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ...