Το δεύτερο και τελευταίο μέρος της ιστορίας με τον Διονύση και τη Ρομίνα
Το πορτραίτο της Ρομίνας τελειοποιήθηκε , ο Διονύσης αποφάσισε να ονομάσει το έργο του ROMINA , ένα απόγευμα προς βράδυ ο Διονύσης κάλεσε τη Ρομίνα να θαυμάσουν μαζί το πίνακα ζωγραφικής του τελειποιημένο καθώς σε δύο μέρες θα τον παρέδιδε ο ίδιος στους υπεύθυνους της έκθεσης-δημοπρασίας ...
Είναι υπέροχο , δεν το πιστεύω ... Έκανες φοβερή δουλειά ...
Κάναμε Ρομίνα , κάναμε , είχαμε άψογη συνεργασία , είσαι το ωραιότερο μοντέλο που θα μπορούσα να έχω ... Μπορώ να κάθομαι να σε θαυμάζω ώρες , ίδιο όμορφη είσαι και στον πίνακα και στα αλήθεια ...
Δεν μπορώ , είσαι ένας γλύκας ... του είπε και τον αγκάλιασε ... Μύριζε καθαριότητα , ήταν αξύριστος για πέντε ημέρες και ταίριαζε αυτό το στυλ στο γοητευτικό πρόσωπο του ... Τον αγκάλιασε , τον έσφιξε στην αγκαλιά της , εκείνος της το ανταπόδωσε ... Τον κοίταξε και του άφησε ένα απαλό φιλί στα χείλη του ... Ξαφνιάστηκε με το θάρρος - θράσος της ... Έκρυψε με τα χέρια της το πρόσωπο της ...
Συγνώμη Διονύση , συγνώμη για αυτό που έγινε πριν ...
Ο Διονύσης τη κοιτούσε έντονα και με ενδιαφέρον ... Ήρθε από πίσω της , την αγκάλιασε γύρω από τη μέση της και εκείνη χωρίς να παραπονεθεί δέχτηκε την αγκαλιά του ... Της ψιθύρισε ...
Μη ζητάς συγνώμη για κάτι που άρεσε και σε μένα ... Η ανάσα του ζεστή , τα χείλη του απαλά άγγιξαν το λοβό του αυτιού της ... Το γενάκι του με έναν ιδιαίτερο τρόπο ακουμπούσε στο λαιμό της σε συνδυασμό με τα λεπτά χείλη του ... Ένιωθε μέσα της να καίει ... Γύρισε , τον αγκάλιασε και ξεκίνησαν να φιλιούνται παθιασμένα ανταλλάσσοντας γαλλικά φιλιά ... Οι γλώσσες τους λαίμαργα χάιδευαν η μια την άλλη και έβγαζαν τα ρούχα τους ... Ώσπου έμειναν τελείως γυμνοί ...
Ο Διονύσης στρίμωξε τη Ρομίνα στο τοίχο με τη πλάτη της στραμμένη προς τον Διονύση ... Ο Διονύσης της φιλούσε το λαιμό , της χάιδευε τα στήθη , της δάγκωνε τη πλάτη και εκείνη ένιωσε μια κάψα και ένα δυνατό μούδιασμα χαμηλά στη κοιλιά της ... Της φιλούσε τους γλουτούς της , χάιδευε τις καμπύλες της ...
Άνοιξε τα πόδια σου ... της είπε με βαθιά φωνή , η Ρομίνα τα άνοιξε και εκείνος ξεκίνησε να γλείφει το πίσω μέρος του αιδοίου της ... Η Ρομίνα δεν άντεξε και υγράνθηκε ... Τότε ο Διονύσης φόρεσε ένα προφυλακτικό , μπήκε κανονικά μέσα της και ξεκίνησε να μπαινοβγαίνει με ένα έντονο ρυθμό , τραβώντας απαλά τα μαλλιά της ... Η Ρομίνα ξεσηκωμένη είχε ταυτιστεί στο ρυθμό του κορμιού του ... Τρελαινόταν όταν το γεροδεμένο του χέρι τη κρατούσε από τη λεπτή μέση της ενώ το άλλο ανακάλυπτε το κορμί της χουφτώνοντας του ...
Κάποια στιγμή τη γυρνάει απότομα για να τον κοιτάει ... Η Ρομίνα του φίλησε το λαιμό και του έγλειψε το θεληματικό του πηγούνι , όσο εκείνος ελάττωνε την ένταση και πότε πότε αντάλλαζαν γλωσσόφιλα με πάθος , σαν να ξεσπούσαν τα κορμιά τους μετά από τόσο καιρό συναντήσεων για χάρη του πίνακα και της έκθεσης ...
Με μια δυνατή ώθηση ο Διονύσης τελείωσε στο προφυλακτικό του και λίγο αργότερα η Ρομίνα ... Ξεκόλλησαν τα κορμιά τους αλλά η Ρομίνα ήθελε και λίγο ακόμα , ο Διονύσης βγήκε από τη τουαλέτα που χε ξεφορτωθεί το προφυλακτικό ... Η Ρομίνα τον πλησίασε του έγλειφε τις ρώγες και με το άλλο της χέρι έπαιζε τον φαλλό του , την εντυπωσίασαν οι μαύρες τριχούλες που ξεκινούσαν χαμηλά από τους κοιλιακούς του και κατέληγαν-στόλισαν γύρω γύρω τον φαλλό ...
Δεν τελειώσαμε ακόμα ...
Πολύ απαιτητική είσαι συ και δεν στο χα ...
Ναι είμαι , μόνο για σένα ...
Ο Διονύσης έκατσε σε μια πολυθρόνα και η Ρομίνα γονάτισε μπροστά του ... Χάιδευε τον φαλλό του και τον έπαιζε ενώ με το στόμα και τη γλώσσα της φιλούσε και έγλειφε τους όρχεις του ... Σάλιωσε καλά τον φαλλό του με τη γλώσσα της , τον έβαλε σχεδόν εύκολα στο στόμα της και το μπαινόβγαζε με λαχτάρα και με πάθος ... Ο Διονύσης είχε γείρει το κεφάλι προς τα πίσω , απολάμβανε τις περιποιήσεις της Ρομίνας ... Ενώ η Ρομίνα απολάμβανε την αίσθηση του απαλού φαλλού με τις διαγραφόμενες φλέβες που μπαινόβγαζε στο στόμα της και πότε πότε του έδινε έντονα φιλιά ... Τον έκανε να τελειώσει δεύτερη φορά μέσα σε ένα βράδυ ... Έπειτα Ρομίνα και Διονύσης ήπιαν λευκό κρασί , συζήτησαν για πολλά θέματα και κοιμήθηκαν μαζί , εκείνη με το εσώρουχο της ενώ εκείνος τελείως γυμνός ...
[...]
Η έκθεση πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία καθώς και η δημοπρασία ... Ο πίνακας του Διονύση απέσπασε τις καλύτερες κριτικές και δημοπρατήθηκε με το υψηλότερο ποσό χρημάτων ... Κανείς δεν έμαθε πως η κοπέλα του πίνακα ήταν η σχέση του Διονύση καθώς η Ρομίνα δεν τον συνόδευσε στα εγκαίνια της έκθεσης και στη δημοπρασία , παρά μόνο πήγαν ένα μεσημέρι που δεν είχε σχεδόν καθόλου κόσμο , μαζί στην αίθουσα που εκτίθεντο οι πίνακες και τον είδε μαζί με τον Διονύση
YOU ARE READING
Ακραία και Ακατάλληλα Βιβλίο #2 ΚΛΕΙΣΤΟ 🔞⚠️🔒
General FictionΤο δεύτερο βιβλίο της σειράς Ακραία και Ακατάλληλα , η συνέχεια ! Ακραίες , Ακατάλληλες και Ερωτικές Ιστορίες μικρού μήκους , Κατάλληλες για άνω των 18 , Περιέχουν πλήρη περιγραφή ερωτικών σκηνών σεξ και άσεμνο λεξιλόγιο ... ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ...