Αφού τους είχε μαγειρέψει και είχε φτιάξει και γλυκό νωρίς , έκατσε και έφαγε πρωινό μαζί τους , ήθελε να πεταγόταν στη πόλη για να ψώνιζε κάτι δικά της πράγματα αλλα ο μόνος διαθέσιμος για το δρομολόγιο της ήταν ο Δημήτρης ... Η Ρίνα έπρεπε να συμβιβαστεί ...
Πήγαν με το αμάξι του Δημήτρη ... Στη διάρκεια της διαδρομής ο Δημήτρης πότε πότε τη κοιτούσε και σήκωνε το αριστερό του φρύδι με νόημα και της έκανε και κάποιες γκριμάτσες , η Ρίνα γελούσε ... Όσο οδηγούσε ο Δημήτρης η Ρίνα παρατηρούσε πως η μύτη του ήταν αρχαιοελληνική , τα μαλλιά του πυκνά και μαύρα σαν τον νυχτερινό ουρανό και πως είχε και αυτός θεληματικό πηγούνι ... Ένα ελαφρύ μειδίαμα σχηματίστηκε στο πρόσωπο της ...
Σε ευχαριστούμε για όσα κάνεις για μας ...
Χαρά μου να ανταποδίδω τη βοήθεια που μου προσφέρατε , ήταν πολύτιμη , με σώσατε ...
[...]
Πήγε στο σούπερ μάρκετ όπου ψώνισε τρόφιμα που έλειπαν και μετά πετάχτηκε σε ένα άλλο μαγαζί και ψώνισε κάποια πράγματα που έλειπαν στην ίδια ... Έκανε όσο πιο γρήγορα μπορούσε για να μη δυσαρεστήσει τον Δημήτρη ...
Ελπίζω να μην άργησα ...
Δεν άργησες καθόλου ...
Της είπε και μπήκαν στο αμάξι ...
[...]
Όση ώρα οδηγούσαν στο δάσος , ο Δημήτρης σταμάτησε το αμάξι του πέντε λεπτά πριν φτάσουν στο σπίτι-σαλέ που έμεναν οι τέσσερις άνδρες ...
Γιατί σταματήσαμε ;;;
Γιατί θέλω να πάρω λίγο αέρα ...
Βγήκε ο Δημήτρης πρώτος έξω από το αμάξι και μετά βγήκε και η Ρίνα ... Πήρανε λίγο αέρα και χάζευαν τη φύση ...
Ρίνα ... ο Δημήτρης έσπασε πρώτος τη σιωπή ...
Πες μου Δημήτρη ...
Τότε ο Δημήτρης τη κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω ... Της χάιδεψε τα μαλλιά και τη πλησίασε περισσότερο ... Σαν να χαν μαγνήτες τα χέρια τους αγκαλιάστηκαν και ο Δημήτρης της έδωσε ένα φιλί στο λαιμό ... Η Ρίνα τον κοίταξε στα μάτια , της άρεσε ο Δημήτρης , είχε κάτι απροσδιόριστο , παράξενο αλλά αρκετά γοητευτικό , πέρασε τα χέρια της γύρω από το σβέρκο του και ξεκίνησαν να ανταλλάζουν γλωσσόφιλα με αργό αλλά αισθησιακό τρόπο ... Ο Δημήτρης χάιδευε τα στήθη της , έκανε λίγο πίσω και θαύμασε τη Ρίνα που φορούσε μια κοντή φούστα και από κάτω στις γάμπες της μαύρες μάλλινες γκέτες , τα μάτια του έλαμψαν ήρθε κοντά της και αγκαλιάστηκαν πιο έντονα και ξεκίνησαν ξανά να ανταλλάζουν βαθιά φιλιά με αισθησιασμό ...
YOU ARE READING
Ακραία και Ακατάλληλα Βιβλίο #2 ΚΛΕΙΣΤΟ 🔞⚠️🔒
General FictionΤο δεύτερο βιβλίο της σειράς Ακραία και Ακατάλληλα , η συνέχεια ! Ακραίες , Ακατάλληλες και Ερωτικές Ιστορίες μικρού μήκους , Κατάλληλες για άνω των 18 , Περιέχουν πλήρη περιγραφή ερωτικών σκηνών σεξ και άσεμνο λεξιλόγιο ... ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ...