Ηθοποιοί :
Αργύρης Πανταζάρας : Ορέστης
Ελίζα Σκολίδη : Ρουμπίνη
Έφτασαν στο διαμέρισμα του Ορέστη έξω από τη πόλη , μπήκαν μέσα , ο Ορέστης έκλεισε τη πόρτα ... Εκείνη είχε ανάμεικτα συναισθήματα μέσα της : Φόβο , ενοχή , ντροπή , έκπληξη : Ποιος να το φανταζόταν πως θα την έσωζε ο γιος του εχθρού του πατέρα της ... Της φάνηκε προς στιγμήν ως μια καλοστημένη φάρσα και τι θα σκεφτόταν ο καθένας στη πόλη αν έβλεπε την Ρουμπίνη Κουρή στο σπίτι του γιου του Οθωναίου ;;; Έπρεπε να ήταν επιφυλακτική απέναντι του ...
Κάθισε , είσαι εντάξει τώρα ;;;
Ναι ναι σε ευχαριστώ , καλύτερα από πριν ... Τι ήταν και αυτό απόψε ;;;
Θες να σου φέρω κάτι να πιείς ;;;
Λίγο νερό , αν γίνεται ...
Ο Ορέστης πήγε στη κουζίνα , έβαλε ένα ποτήρι δροσερό νερό για την Ρουμπίνη και μετά κατευθύνθηκε στο μπαρ και έβαλε ένα σκέτο ποτήρι ουίσκι για εκείνον ... Της πρόσφερε το ποτήρι με το νερό , εκείνη το ήπιε , εκείνος ήπιε μερικές γουλιές από το ουίσκι του ...
Ηρέμησες ;;;
Ναι κάπως ...
Τότε ο Ορέστης σηκώθηκε και έκατσε δίπλα της στον καναπέ που καθόταν ... Εκείνη αποτραβήχτηκε για λίγο από κοντά του ...
Μη με φοβάσαι ...
Τότε γιατί ήρθες δίπλα μου ;;;
Να μιλήσουμε ...
Για το συμβάν που έγινε πριν λίγη ώρα ;;; Θα προτιμούσα να το ξεχάσω ...
Για το συμβάν στο εστιατόριο ...
Η Ρουμπίνη ένιωσε ένα σφίξιμο στο στήθος ...
Φέρθηκα σαν μαλάκας και σου ζητάω συγνώμη ... Είναι αυτό το μίσος που έχουν οι γονείς μας μεταξύ τους , ειδικά οι πατεράδες μας ...
Η Ρουμπίνη δεν μιλούσε ...
Ρουμπίνη ...
Πες μου ...
Ο Ορέστης έκανε κίνηση να τη φιλήσει στα χείλη και εκείνη σηκώθηκε απότομα επάνω ...
Μα μα μα τι κάνεις Ορέστη ;;;
Θέλω να σου δείξω πως νιώθω για σένα ...
Δεν ξέρω τι παιχνίδι παίζεις και όλο αυτό με τη ληστεία ίσως να ταν και στημένο από εσένα και μετά να με μαζέψεις εδώ και να μου την έχεις και αλλού στημένη , ποιος ξέρει ... του πε κάπως αγριεμένη ...
Ρουμπίνη πίστεψε με δεν είναι έτσι τα πράγματα , νιώθω πολλά για σένα ...
Τότε στο εστιατόριο πως με πρόσβαλλες ;;;
Φέρθηκα λάθος και σου ξαναζητάω συγνώμη ...
Δεν ξέρω αν μου λες αλήθεια ...
Τότε ο Ορέστης έβγαλε τα παπούτσια του και μετά τη μπλούζα του ... Σειρά είχε το παντελόνι του και έπειτα το εσώρουχό του ... Κατέβασε και το εσώρουχο του ώσπου το έβγαλε τελείως ... Η Ρουμπίνη κοίταξε το σμιλεμένο του σώμα , τις φαρδιές πλάτες , τα εντυπωσιακά μπράτσα , τα ίσια πόδια , το όσο τρίχες έπρεπε να έχει στέρνο , τον φαλλό του που ήταν σε ένταση ... Ένιωσε μια επιθυμία να τη κυριεύει ...
Πλησίασαν ο ένας την άλλη , κοιτάχτηκαν και σαν μαγνήτες τα χείλη τους ενώθηκαν και επιδόθηκαν σε ένα έντονα αισθησιακό γλωσσόφιλο που το απολάμβαναν και οι δυο στο έπακρον ενώ ο Ορέστης κατέβασε τις ράντες από το φόρεμα της , φιλιόντουσαν και κατευθύνθηκαν στη κρεβατοκάμαρα του ... Με επιδέξιες κινήσεις της έβγαλε το λεοπάρ σουτιέν που φορούσε και τα στήθη της αποκαλύφτηκαν μπροστά του ... Με ένα αργό γλωσσόφιλο την ξάπλωσε στο κρεβάτι και εκείνη μούγκριζε από απόλαυση ... Έκλεισε μέσα στις χούφτες του τα στήθη της , τα χάιδευε , τα φιλούσε και έγλειφε τις ρώγες της , έπειτα κατευθύνθηκε προς τον αφαλό της και ξεκίνησε να τη φιλάει πάνω από το μικροσκοπικό εσώρουχο της , της το κατέβασε με τα χέρια του αργά και βύθισε τη γλώσσα του στη περιοχή της ... Ξεκίνησε να της κάνει στοματικό έχοντας σκληρύνει την άκρη της γλώσσας του και η Ρουμπίνη είχε παραδοθεί σε εκείνον ...
Όταν τελείωσε το στοματικό , τη κοίταξε προκλητικά στα μάτια και της χάρισε ένα βαθύ και υγρό γλωσσόφιλο όπου έγινε απευθείας υγρή ... Σηκώθηκε για λίγο όρθιος , φόρεσε προσεκτικά ένα προφυλακτικό , ήρθε από πάνω της , εκείνη τύλιξε το αριστερό της πόδι γύρω από τη μέση του , της έκλεισε το μάτι και ξεκίνησε να μπαινοβγαίνει με γερές ωθήσεις ...
Κάποια στιγμή η Ρουμπίνη του χάιδεψε τους γοφούς του και διαπίστωσε πως ήταν πολύ γυμνασμένος ...
Άλλαξαν στάση και την έβαλε να κάτσει στα τέσσερα , μπήκε από τη πίσω πλευρά του αιδοίου της , μπαινόβγαινε , της ψιθύρισε όμορφα λόγια στο αυτί της , της φιλούσε το λαιμό και εκείνη τελείωσε αναστενάζοντας ...
Αχ ααααχχχχ Ορέστη ...
Λίγο μετά τελείωσε και ο Ορέστης μέσα στο προφυλακτικό του ...
[...]
Μετά από αυτό το βράδυ έγιναν ζευγάρι κρυφά από όλους ...
YOU ARE READING
Ακραία και Ακατάλληλα Βιβλίο #2 ΚΛΕΙΣΤΟ 🔞⚠️🔒
General FictionΤο δεύτερο βιβλίο της σειράς Ακραία και Ακατάλληλα , η συνέχεια ! Ακραίες , Ακατάλληλες και Ερωτικές Ιστορίες μικρού μήκους , Κατάλληλες για άνω των 18 , Περιέχουν πλήρη περιγραφή ερωτικών σκηνών σεξ και άσεμνο λεξιλόγιο ... ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ...