Internet Love

752 11 5
                                    

Προμηθέας

Προμηθέας

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Κλαίρη

Κλαίρη

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Η Κλαίρη είχε γραφτεί σε μια εφαρμογή γνωριμιών και ραντεβού , ώσπου μια μέρα της έστειλε αίτημα για κουβέντα και συζήτηση ο Προμηθέας που ήταν τρία χρόνια μεγαλύτερος της ... Ο Προμηθέας είχε ανεβάσει κάποιες φωτογραφίες στο προφίλ του , τις κοιτούσε : Της θύμισε Αρχαίο Έλληνα θεό η μορφή του : Μελαχρινός , τα μαλλιά του πυκνά και μαύρα σαν τον έβενο , η επιδερμίδα του ήταν σταρένια , το βλέμμα του διεισδυτικό , η ματιά του γοητευτική και δυναμική , το πηγούνι του θεληματικό και σε μια φώτο που της άρεσε πολύ φορούσε γυαλιά μυωπίας που του πρόσθεταν ακόμα περισσότερη γοητεία και στυλ ... Πάτησε το κουμπί της αποδοχής , συστήθηκαν και ξεκίνησαν να μιλάνε ... Η Κλαίρη είχε ανεβάσει μόνο μια φώτο της με γυαλιά ηλίου στο προφίλ της ... Μιλούσαν κοντά στο ένα μήνα ...

Έχεις ενδιαφέρον εσύ ... της έγραψε μια φορά στα μηνύματα που αντάλλαζαν και η Κλαίρη ένιωσε τόσο όμορφα ... Λίγες μέρες μετά συμφώνησαν να βρεθούν και από κοντά ...


[...]


Η Κλαίρη φορούσε ένα μαύρο κοντό φόρεμα , με λεπτές τιράντες , με τυπώματα λευκών τριαντάφυλλων , χαμηλά παπούτσια , είχε βαφτεί όμορφα και φορούσε ένα χιαστί τσαντάκι , έτυχε να φτάσει πιο γρήγορα στο σημείο που χαν ορίσει για συνάντηση , έξω από ένα μπαρ και τον περίμενε ... Λίγα λεπτά μετά τον βλέπει να έρχεται από μακριά , φορούσε ένα τζιν παντελόνι με ένα γκρι πουκάμισο και αθλητικά καθαρά παπούτσια , της φάνηκε κομψός αλλά και εξαιρετικά γοητευτικός , όταν τον είδε έλαμψε το πρόσωπο της ...

Λίγο πριν ανοίξει τη πόρτα του μπαρ ακούει μια γυναικεία φωνή ...

Ο Προμηθέας ;;;

Γυρνάει , τη κοιτά από πάνω μέχρι κάτω ...

Εσύ είσαι η Κλαίρη ...

Ναι εγώ είμαι , χαίρομαι που σε βλέπω από κοντά ...

Παρομοίως της είπε με ένα γλυκό χαμόγελο ανταλλάζοντας χειραψία και κοιτώντας τη από πάνω μέχρι κάτω ... Η Κλαίρη είχε λιώσει ...

Ώστε εσύ είσαι η Κλαίρη ... είπε με λίγο πιο βαθιά φωνή ...

Μπήκανε μαζί μέσα , το μπαρ ήταν ατμοσφαιρικό με ζεστή ατμόσφαιρα , έκατσαν σε ένα τραπέζι και παράγγειλαν τα ποτά τους ... Ο Προμηθέας ήταν πολιτικός μηχανικός και η Κλαίρη ήταν γραμματέας σε φροντιστήριο ξένων γλωσσών ...

Η ώρα περνούσε μια γλυκιά ζεστασιά επικρατούσε στο μπαρ , γελούσαν , μιλάγαν , κάποια στιγμή ο Προμηθέας κοίταξε τη Κλαίρη στα χείλη της , ήρθαν πιο κοντά μεταξύ τους ... Η Κλαίρη τον πλησίασε και παραδόθηκαν σε ένα αργό αλλά γεμάτο αισθησιασμό φιλί όπου και οι δυο άρχισαν να το απολαμβάνουν ενώ μια γλυκιά ζεστασιά κάλυπτε τη Κλαίρη ...


[...]


Είχανε φτάσει στο σπίτι της Κλαίρης ... Αντάλλαζαν γλωσσόφιλα γεμάτα πάθος ενώ ταυτόχρονα έγδυναν ο ένας τον άλλον ... Η Κλαίρη είχε ένα άνετο σαλόνι που χε κάτω ένα ζεστό μπεζ χαλί ... Ήτανε γυμνοί και οι δυο , η Κλαίρη εντυπωσιάστηκε από τη σωματοδομή του Προμηθέα που αν και μέτριος στο ύψος είχε ένα όμορφο , ανδρικό και γυμνασμένο όσο έπρεπε σώμα , χάιδεψε τα μπράτσα του και ξεκίνησε να τον φιλά στο λαιμό , στο στέρνο και να γλείφει τις ρώγες του ενώ ο Προμηθέας , δεν ξεκολλούσε το βλέμμα του από τα στήθη της και από την όσο έπρεπε τριχοφυία της περιοχής της ...

Την φίλησε ξανά παθιασμένα , αγκαλιάστηκαν και τη ξάπλωσε επάνω στο ζεστό , μάλλινο , χαλί ... Κοιτάχτηκαν στα μάτια , της ρούφηξε απαλά το κάτω χείλος και της χάρισε ένα βαθύ γλωσσόφιλο , έπειτα τη φιλούσε στο λαιμό , χάιδευε τα στρογγυλά στήθη της , έγλειφε και φιλούσε τις ρώγες της που χαν γίνει όρθιες εξαιτίας των καλογραμμένων χειλιών του και της ζεστής του γλώσσας , προχώρησε στα πλευρά της , στον αφαλό της  , φιλώντας ώσπου κατέληξε στη περιοχή της , η ζεστή του γλώσσα εισήλθε στη σχισμή της και με μαεστρία της έκανε στοματικό εστιάζοντας στο κέντρο της ... Η Κλαίρη είχε ανοίξει περισσότερο τα πόδια της , χάιδευε τα πυκνά κατάμαυρα μαλλιά του και όταν τελείωσε στο στοματικό , ο Προμηθέας της χάρισε ένα βαθύ γλωσσόφιλο ώσπου εκείνη υγράνθηκε ...

Μπήκε μέσα της και με κανονικές ωθήσεις μπαινόβγαινε ενώ αντάλλαζαν βλέμματα μεταξύ τους και πότε η Κλαίρη τον φιλούσε στο λαιμό και του έγλειφε απαλά το χώρισμα στο πηγούνι του ... Έπειτα τη γύρισε στα τέσσερα και μπήκε από τη πίσω πλευρά του αιδοίου της αλλά επιτάχυνε λίγο τον ρυθμό , της φιλούσε το λαιμό , το σβέρκο και με τα χείλη του χάιδευε τον λοβό του αυτιού της ...

Αχ θα τελειώσω , ναι ... είπε η Κλαίρη που δεν άντεξε από τον αισθησιασμό και την ηδονή ... Έπειτα από λίγα λεπτά τελείωσε και ο Προμηθέας πάνω στους γοφούς της και οι δυο προσπαθούσαν να βρουν τις ανάσες τους ...

Μετά από λίγο σκουπίστηκαν , φόρεσαν τα εσώρουχα τους , η Κλαίρη έφτιαξε κάτι να φάνε και συζητούσαν για πιο ιδιαίτερα και προσωπικά θέματα ...

[...]

Μετά από αυτό το βράδυ κατέληξαν ζευγάρι και όλοι συμφωνούσαν πως ήταν ταιριαστό ...

Ακραία και Ακατάλληλα Βιβλίο #2 ΚΛΕΙΣΤΟ  🔞⚠️🔒Where stories live. Discover now